![]() |
er zijn er veel, maar aan deze denk ik nu. mijn keuze kan altijd veranderen.
in willekeurige volgorde: 1. de roos 2. street spirit - radiohead 3. bohemian rapsody - queen 4. k' choice 5. glycerine of letting the cables sleep - bush 6. nothing else matters - metallica 7. feeling good - muse 8. nothing really ends - deus 9. join me - him gewoon enkele mooie liedjes van mijn lievelingsgroepen. ze hoeven nie per se triestig te zijn. |
Megadeth - e tout le monde
Mark Foggo - goodbye Danny de munk - krijg toch allemaal de klere Downway - fuck you, I hate you en bier en sate ipv koffie en gebak. |
Sores - Volle Maan
Looptroop - Spraycan Story's Mo' Thug Family - If i could go back Osdorp Posse - Sleur Spookrijders - Het goed je goed af Spookrijders - Mens is de naam, Mens WAS mn naam ! Tupac - God Bless the dead Wu-tang - Can it b all so simple, Goeie herindderingen met mn broer aan, Dus alleen alsk eerder dood ga dan mn broer |
deftones- be quiet and drive (naar de hemel) :)
|
die ene van ehhhhhhhhh gravedigga's. kent iemand die?kent er hier uberhaubt de band gravedigga's?
|
Queen - The Show Must Go On (hoe toepasselijk)
Queen - Is This The World We Created...? Queen - We're All Gods People Queen - Teo Torriatte (Les Us Cling Together) Queen - It's A Beautiful Day Queen - Made In Heaven en daarnaast nog: Freddie Mercury - The Great Pretender Twarres - Children of the Sun (speciale betekenis) The Corrs - At Your Side Sneller en sneller... (uit zangkoorbundel van het ApGen) (deel vd tekst: Sneller en sneller verglijden de dagen, mensen verschijnen en moeten weer gaan. Soms is het goed om eens even te vragen: wat is van waarde in het korte bestaan?) |
Blur - Parklife
|
shun - michael in reign
Onesidezero - Instead Laugh Glassjaw - Hidden Track Requiem for a dream theme en nog wat waar ik nu niet op kan komen |
Ik wil een DISCO ;) joke
ik wil geen triestige liedjes ook geen snelle dus deze feeling good - muse denk ik :D |
boeit mij dat nou, wordt pas leuk als ze gaan betreuren dat ik 10 jaar de pijp uit bent.
lekker marduk - still fucking dead draaien |
gekke allemaal ,para of zo ? ik ga nog niet dood dus
|
De verenigde trommels van tsjibbe jan tsjabsma - het karrespoor van boer kooyman
|
The God Machine - Purity
Therapy? - Unbeliever Dissection - no dreams breed in breathless sleep Tool - Jimmy Op dit moment, maar dat verschilt per windvlaag bij mij :p |
michael jackson : little suzie
within temptation: our farewell |
I could have lied-Red Hot Chili Peppers
Dichterbij dan ooit-Blof Let it be-The Beatles En iets wat mijn moeder graag wil horen. |
the doors - the end
greenday - time of your life Anathema - Transacoustic Apocalyptica - Fade To Black Counting Crows - Colorblind My Dying Bride - Two Winters Only REM - Everybody Hurts Tori Amos - Winter Wim Mertens - Struggle For Pleasure |
Manowar - Bridge of death
Iced Earth - Dante's Inferno , die zal ik toch na dit zooitje mogen bekijken ;) |
't album Lost at Sea van Craig's Brother
|
Citaat:
ik heet ook pieter. |
Het liedje Falling down van Muse en ook een liedje van My dying bride maar welke weet ik nog niet, heb nog genoeg tijd om daar over na te denken.
-x- Lorelei! |
zo als k er nu over na denk:
Emperor - The Loss and Curse of Reverence The Doors - Alabama Song Solefald - Hate Yourself (:p) mmm... net zoals Vakje, dat verschilt per keer dat ik dood wil :D :D |
Citaat:
Mooie lijst btw! Heb je die alabama song van Terschelling overgehouden? |
Citaat:
|
"Prayer Of St. Francis" en "Last Dance" van Sarah McLachlan, en ik denk ook haar "Full Of Grace", alhoewel ik niet zeker ben of die wel eigenlijk op een begrafenis past.
Verder weet ik het niet, ik zie wel. Het is wel zo dat ik hier meer over ben ga nadenken, sinds mijn opa vorige week zondag is overleden. Dat maakt toch een aantal dingen in je los. Groetjes, Ripper |
weet niet.. hopelijk duurt het nog ff en in tussentijd ontdek ik vast nog wel nieuwe muziek.. maar als ik over 10 min. van de trap pleur en m'n nek breek wil ik dit graag horen:
Polar - Innocent K - No Sleep Jonny L - Tychonic Cycle Lamb - Alien (Photek Remix) Massive Attack - Teardrop |
Citaat:
|
beetje mooie muziek
may it be- enya there you'll be - faith Hill dat vink dus echt mooie nummers |
Citaat:
|
Sarah McLachlan - Angel
verder nog niet over nagedacht en dat was ik voorlopig ook niet van plan te doen |
'At Your Service' van Gerard Joling en Vanessa
|
Citaat:
|
naja the pixies komen weer terug en geven een afscheidsconcert voor mij in paradiso. als het helaas toch niet mocht gebeuren doe dan maar monkey gone to heaven van hun dus ook. of its a wonderful world van louis armstrong
|
Marilyn Manson - The Last Day On Earth (live versie)
Within Temptation - Resteless deze 2 iig en dan nog iets van Marco Borsato :o (tja das iets van vroeger wat is blijven hangen :P) en eigenlijk aan t einde nog iets beetje vrolijkers anders herinneren mensen zich alleen zielige muziek terwijl ik herinnerd wil worden als een vrolijk iemand. :) mja dit zijn de liedjes die ik nu zou willen of over een paar jaar, maar ik kan me nie voorstellen dat wanneer ik 85 ben dat ik dit dan nog wil :D haha maar eigenlijk vind ik dat vrienden en familie je liedjes zouden moeten kiezen, want dat krijg je liedjes denk ik die echt bij jou passen ofso kweenie hoe k dat moet uitleggen :) bla bla bla :) |
TOOL - schism
deftones - be quiet en drive (far away)/my own summer kan niet kiezen...maar ik denk toch de eerste....misschien wel allebei? :D akoustische versie van Vorago - Fly das een band uit mijn klas, en dan kunnen ze dus mooi mijn favo nummer van hun live komen spelen :) |
Inkjoebes - Paarden Mie
Fier Fekterie - Invisibol Woends Iel Nienjo - Priedispoost Mesjien Heat - Deffening Sajlens Toel - Zgyzm Inkjoebes - Najs Toe Now Joe |
Green Day - Time of Your Life (zeer cker)
Metallica - Orion of Master of Puppets Adema - Speculum Thursday - Paris in Flames eigenlijk nog wel veel meer, maar dan gaat 't weer meer lijken op lowlands ofzow 3dagen lange begrafenis : \ |
ewm
iedereen die erg veel voor mij betekend mag een nummer draaien ennuh ikkuh wil zelf uhhh bush - letting the cables sleep ennuh massive atack - teardrop |
zoals het er nu uitziet, teveel om op te noemen...een kleine greep
Iron Maiden - Fear of the dark Pantera - Cemetary Gates Nevermore - The heartcollector Dimmu Borgir - In Death's Embrace Deftones - Be quiet and drive (far away) Bush - Glycerine of Alien Children of Bodom - Hate me & Everytime I die verder nog iets van HIM, Silverchair + nog wel wat :) |
geen?
mja op de crematie van m'n oom kwam dr mini orkestje adagio fopr strings gespeeld, werkte erg goed op me gevoel eerlijk gezegd.... |
Citaat:
*ontopic; kwil 'metallica - orion' .... enenenen 'portishead - biscuit' |
katoke24
Muse-Unintended
garbage - Drive you home Metallica-Nothing else matters Cranberries-Zombie lamb-gabriel |
Bush-Letting the cables sleep
Counting Crows-Colorblind Vanessa Carlton-Twilight |
marilyn manson- last day on earth ---> wel LIVEversie
Deftones- be quiet and drive perfect circle- 3 libra's the verve pipe- freshmen dit zijn de eerste 4 die meteen bij me opkomen, ik moet er nog maar even over nadenken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Guns n' Roses - Knockin' on Heavens door
" - November Rain Metallica - Hero of the day Muse - Unintended Das toch wel mooi bij elkaar? |
within temptation - our farewell (hoe origineel)
ennum..............parablol EN parabola van tool achter mekaar *denk verder* |
Warzone - Rebels till we die
|
Coldplay - everything's not last
Counting Crows - Round Here Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt Radiohead - Street Spirit Alanis Morissette - Perfect Grof Geschut - De Laatste Stap Arid - At the close of everyday Live - Turn My Head Blof - Watermakers (acoustisch) Kane - Let It Be Racoon - Paper Home Travis - Driftwood Bloem Even aan m'n moeder vragen Doe Maar - Tijd Genoeg Embrace - The Good Will Out The Lau - Speel maar dat zullen er denk ik teveel zijn |
En nog...
Jeff Buckley - Last Goodbye Massive Attack - Teardrop |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |