![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hemels, maar je moest zeker al om 4 uur soggens beginnen?
|
maar zelfs dan werk je bij bolletje :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, 4 uur sochtends beginnen is geen probleem. Dat doe je het makkelijkste zo: om 12 uur vrij, 12:10 thuis/in bed. 19:10/20:10: Wakker worden/eten daarna achter de PC/tv/vrienden Om 03:50: Naar het werk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff, farcry is een stuk moeilijker op realistic mode :(
|
JULLIE WETEN NIX
tis hier druk :o |
Dat valt ook wel mee.
|
que
|
http://www.capslock.nu/flyers/wreckhavocdecember.jpg
ff reclame (y) |
@fishy: Heb je de nieuwe shit van LVO al gehoord? Geen gimmick rap meer :p (Y)
|
Deadlock, oud en nieuw @ your place? Ten minste, dat is wat ik van Ria hoorde??
ontopiccc |
hehe nu alleen nog foto's maken van het eindresultaat: http://img403.imageshack.us/my.php?image=wietjes2er.jpg :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uh ja vier en ik ga alles opsmoken :) :)
|
Citaat:
|
hehe you bet, aan wiet geen gebrek
|
st0ned st0ned moonlight is oke ole. de fles wijn is leeg
|
Ik ben hard op weg met m'n fles Coebergh. :o Schoolwerk kan best cool zijn. :cool:
Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen... |
tis alweer woensdag
|
ja gast bijna donderdag, en zaterdag chillen op reaktor in bazart (y)
|
gaat er zondag nog iemand naar 013? :o
|
Citaat:
|
|
Grtz ^.
Het schiet nog niet echt op met m'n schoolwerk. Ik moet nu nog van 3 producten een sloot gegevens erbij gaan zoeken en ik heb echt geen zin. Ondertussen zuip ik gestaag door aan mijn fles Coebergh dus het word iedere seconde moeilijker om er weer aan te beginnen en verleidelijker om m'n nest in te duiken... |
gvd! ben were eens stomdronken en moet morgen weer om kwart voor 7 mijn nest uit.
|
Citaat:
|
ik ben vrij :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet straks nog 3 uurtjes werken. Vanavond maar film kijken ofzo...
|
vanavond cup war tegen Dirty Danes.. Denk dat we vrij kansloos zijn :D
|
oeoe ik ga even een paar maandjes stoppen met blowen (en roken) omdat ik de laatste tijd echt heel erg brak ben en ik denk dat het vooral door de hasj komt. Maargoed, nog zien of het effect heeft en of het uberhaupt lukt. :o
|
Citaat:
|
hehe ach, ik geloof niet zo dat het echt moeilijk is om er mee te stoppen, behalve dat je je tijd anders moet gaan invullen op de momenten dat ik normaal gesproken een joint rook. Dus ach, ik zie wel :p
|
Omg..
Mn zusje is naar het ziekenhuis. En ze moesten foto's maken. :(. Kutzooi :(. |
is er gebeurd?
|
Ze is gevallen tijdens de training en nu heeft ze pijn in de heup..
Ik had drnet mn pa aan de telefoon en die was bij dr en ze had echt heel veel pijn :(.. :(:(:(:(:( |
zal wel los lopen :)
|
HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHA IK LAS NET PLASRANDJE ALS TOPIC I.P.V. PLAKRANDJE. IS DAT NIET OM TE GILLEN? :D :cool: :eek: (y) ;) :p (y) :eek: :confused:
http://static.zoovy.com/img/dealyard...ffff/carebears :confused: :) :confused: :) |
0800-care
|
Citaat:
|
Citaat:
het onvolprezen jezelf-quoten is zo bevredigend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |