![]() |
Citaat:
|
ik vind mn tanden lelijk,maar ik ga niet nog eens 2 jaar beugelen
en mn nagels,maar ik heb stress dus af en toe bijten mag oh en mn buikje mag minder,maar sportschool verder ben ik gewoon mezelf en heb ik me maar te accpeteren zoals ik ben:):) |
- wat vind je mooi aan jezelf?
Tegenwoordig ben ik wel blij met mn haar, ik kan met wat schuim en een fohn een mega bos krullen creeeren maar het ook stijl houden doen. Mn boobies zijn wel oke en mn hoofd op mn neus na. - wat vind je lelijk aan jezelf? Mn neus want ik heb zo'n bultje. Dikke gespierde kuiten, vervelende huid en blubberbuikje. Soms zou ik ook wel groter willen zijn. - Wat zou je aan jezelf willen veranderen? Bovenstaande dingen, maar niet zo graag dat ik er moeite voor zou gaan doen. - van welke uiterlijke features droom je al jaren? Strak buikje en normale lange benen. - Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen? Blubberbuik en bovenbenen misschien ofzo. |
Wat een heerlijk topic,
Mooi vind ik mijn gezicht, trapezius schouders en kuiten. Lelijke vind ik het vet dat er nog zit. Ik wil alles veranderen aan m'n lichaam alleen niet dmv cosmetische chirurgie oid, liever dr voor werken. Waar ik al jaren(en nog) van droom is de 50 cm armomtrek passeren en een massief x figuur te hebben. Wat ik zelf een grote afknapper vind is lichaamshaar in het algemeen en snap ook niet dat er mensne zijn die het mooi of niet storend vinden. :s |
Eigenlijk kan dit topic beter op Psychologie :p
|
Citaat:
dat betekent dat ze niet eens 50% tevreden zijn over hun lichaam. wat heb je het dan over 100%. ik vind het belachelijk dat in de wereld tegenwoordig iedereen maar zeurt over hun uiterlijk, dat was tientallen jaren geleden echt niet zo erg als het nu is. ik vind dat gewoon vervelend. het waardeer jezelf topic is bullshit. noem het liever je waardeer jezelf juist niet topic ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen maken zich tegenwoordig idd drukker om hun uiterlijk maar dat heeft te maken met de tv :o |
Citaat:
Mensen maken zich tegenwoordig idd drukker om hun uiterlijk maar dat heeft te maken met de tv :o |
Citaat:
Hm en mn haar mag bij het pluspunten lijstje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ben je bij mij aan het juiste adres :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wel tevreden met mezelf.
Ik vind ook mijn hals en sleutelbeenderen mooi (hoe belacheljik klinkt dat ?! ) En ik zou wel wat grotere borsten willen maar misschien komen die nog wel.. En eh wat minder grote heupen! |
Citaat:
ik ben voor ruim 75% tevreden met mijn lichaam, de andere 25% is in de vorm van littekens en afgesneden vingertoppen. En wat mij betreft mag je daar best ontevreden over zijn want voor veel littekens kies je niet maar die komen je ongevraagd aanwaaien. Verder wil ik hier geen big issue van maken want dat is het niet waard, zeker niet op deze manier. Ik probeerde een normale discussie te starten met je want je hebt ergens wellicht gelijk, maar als je op zo'n manier tegen me praat heb ik daar geen zin in. En dat is jammer. |
Citaat:
|
Citaat:
oja ik heb trouwens nauwelijks complexen hoor, al heb ik eerder een gehele waslijst aan minpunten genoemd :) alleen nu dat ik fel verdikt ben, daar moet ik er eventjes aan wennen. |
ik moet wat kilo's kwijt en dan vind ik t wel best.
|
Citaat:
en grandmommy, het was helemaal niet persoonlijk bedoeld ofzo. ik had het over het onderwerp in het algemeen, niet over jou. dat jij de enige bent die met mij erover in discussie ging betekent dat jij degene bent op wie ik zo reageer... |
Maar hoe knap is knap nou eigenlijk?
|
ik heb een goed karakter :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht me te herinneren dat ik het topic geopend had en alle commentaar in de trant van 'flikker toch op met je waardeer jezelf-topic' en ' wat een bullshit' dus logischerwijs op mij gericht zouden moeten zijn. Maar verder kan het me niet meer schelen dus wat mij betreft kun je dit topic volkankeren wat je wilt. |
niet spotten met kanker.
|
Ik spot met kanker! Dat waardeer ik aan mezelf. Verder heb ik een enorm relativeringsvermogen wat betreft de meeste zaken. Oh, en ik kan enorm om m'n eigen humor lachen.
edit: kanker! edit2: haha! |
Citaat:
iedereen gaat tegenwoordig dood aan de kanker dus waarom zou je er nog een probleem/taboe van maken. |
Citaat:
|
ik kan goed met geld omgaan want ik heb nog een week te gaan en ik heb nog 50 euro en voor mijn doen is dat heel netjes(Y)
|
Citaat:
Ot: ik zou ook wel iets minder volle wenkbrouwen willen en een aantal moedervlekken en littekens willen laten verwijderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg, stop die leestekens eens even fijn in je reet, a.u.b. (n) |
i'm a fuckah :rolleyes:
|
Citaat:
1 keer dat ik me kan herinneren, meer dan 2 en een half jaar geleden op friso zn feest. verder heb ik je alleen maar zien rondlopen of op een stoel zien zitten. hoe weet jij dan in hemelsnaam of ik mezelf loop af te zeiken of niet? en zelfs als je me wel kende, ik kan me echt niet herinneren dat ik mezelf af liep te zeiken in hengelo ofzo. dus care to explain? want ik ben wel erg benieuwd nu |
Hoe lang duurt PMS tegenwoordig? :) :) :confused:
|
24/7
|
Citaat:
|
Tevreden:
- mijn tanden - mijn haar - Stilletjes aan mijn buik (h) - Dat ik nergens nog maar één rimpel heb op mijn gezicht, zelfs geen expressie rimpels! Dat allemaal dankzij mijn huid waar ik ontevreden over ben (had chemopeeling gedaan voor mijn acne en littekens...nu zijn al mijn rimpels enzo wel weg maar mijn acne enzow nog niet helemaal :) ) ontevreden: - huid (acne, littekens, mee-eters ondanks mijn talloze pogingen maar ach) - mijn overtollig vel - door mijn overtollig vel ==> mijn lach (vel gaat zich wat opstapelen aan mijn wangen) ==> mijn poep Wat ik zou willen veranderen? - mijn huidtype - Dikker/gespeirder worden waardoor ik terug strak wordt! maar daar zijn we mee bezig (h). De rest van de vragen heeft allemaal verband met het voorgaande :) Sommige mensen klagen hier over hun tanden (spleetjes, scheve tand,..) Wel ik had ook een spleetje en een tand die naar achter stond. Maar voor 230 EUR is zowel mijn spleetje weg ( 110 EUR) en staat mijn tand terug recht (120 EUR)...Bovendien wordt het terugbetaald door de verzekering, toch als je tandarts het opschrijft als vulling! Dus als je daar echt complexen van hebt, informeer bij je tandarts :) |
Citaat:
|
ik vind mezelf wel leuk, behalve dat ik loens. de andere dingen die ik niet leuk vind aan mezelf kan ik zo veranderen maar ik ben te lui, dus zeur ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar waar maak ik me druk om hé:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |