![]() |
ja ik ga wel denk ik. :) even een slaapplaats regelen. gaat iemand zo'n slaapkaart kopen?
|
heb een kaartje voor de vrijdag
|
Citaat:
|
programma begint dus rond een uur of 8 echt? dan moeten alle bands nog? slaapkaartje is dan toch nauwelijks nodig lijkt me?
onduidelijk op de site |
ik ga ook
|
wel klote dat jenny watson en mogwai elkaar overlappen.
|
Die overlappingen zijn wel klote idd.
|
heeft ieman van vrijwilligers al iets gehoor over wanneer en hoelaat ze moeten werken?
|
nee, want ik heb gewoon een kaartje GEKOCHT.
|
Citaat:
maar dat geeft niet , want ik ga toch niet meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 2 maanden over mijn reply moeten nadenken.
|
haha.
ot: is er al een programma blad? |
Citaat:
|
geen geld voor die shit verdomme
|
ik heb net bevestiging gekregen van vrijwilliger,en ik ga niets van mm missen(y)
alleen iedereen om me heen GAAT INEENS NIET:mad: |
Motel Mozaique is met spoed op zoek naar vrijwilligers
Voor wat motel mozaique precies inhoud: http://www.motelmozaique.nl/2006/ Een passpartout kost normaal gesproken 47 euro Als je je opgeeft als vrijwilliger moet je 6 uur werken en krijg je je pass partout gratis Het festival is op vrijdag 14 en zaterdag 15 april in Rotterdam. Ben je bereid om 6 uur te werken en vervolgens gratis naar motel mozaique te gaan, mail dan zo snel mogelijk naar: vrijwilligers@motelmozaique.nl |
Wat houdt dat vrijwilligerswerk dan in (garderobe en dergelijke?) en is die 6 uur verspreid over die twee dagen?
|
Mogwai? Megacool, kost je zeker een dagkaart(als die er al zijn)?
|
jup 26 euro :(
|
Hmmm. Eff kijken of ik dat ervoor over heb.
|
Citaat:
Die 6 uur kunnen achtereen zijn, maar ook in 2 keer zijn opgesplitst dat hangt af van je taak. Voor meer informatie moet je maar even naar vrijwilligers@motelmozaique.nl mailen |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Hmm, ik zou best wel mee willen doen als vrijwilliger, maar ik moet alleen vrijdag al werken tot 21:00. Dan mis ik dus Adam Green godverdomme...
Maar ja, mss best wel leuk. Moet er nog effe over nadenken. Is er iemand die er al ervaring mee heeft? edit: zojuist gemaild. Lijkt me toch wel erg gaaf. |
Citaat:
al is het persoonstechnisch inmiddels alweer geregeld,ik vind toch dat we een drankje moeen doen bij een eventueel treffen |
Citaat:
|
Ik moet bij één van die slaapprojecten staan. Fijn bedacht, maar als Mogwai speelt ga ik d'r sowiezo een uurtje vandoor (y) ik kan toch niet rustig gaan slapen als ik niet één keer 'Mogwai fear Satan' live heb gehoord.
|
ik heb kaartjes voor beide dagen gewonnen net (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom er wel net achter dat alles wat ik graag wil zien dus op zaterdag is. Be your own pet, coco rosie, the veils, isobel campbell :( En Adam Green op vrijdag kan ik ook niet zien omdat ik dan net van m'n werk afkom :'( |
toman > wel ok, zat steeds te wachten op de ontlading maar niet kwam.
adam green > leuk battles > kut 65daysofstatic > kut mazarin > ja, wel leuk emiliana torrini > prachtig, werkelijk prachtig mogwai > SUPERVET jammer dat ik niks van jenny lewis heb kunnen zien. |
Citaat:
|
battles !
|
mogwai, black dice en emiliana torrini (Y)
battles vond ik een beetje saai worden na een tijdje vanavond ben ik vooral benieuwd naar kieran hebden |
Zita Swoon gaf het geweldigste optreden dat ik ooit zag
|
Citaat:
Ach, gelukkig nog wel (een klein stukje van) Coco Rosie gezien. En Emilliana Torrini. Wat een leuk wijf is dat. <3 Battles klonk ook erg goed, maar het was best druk en er bleef constant een stroom aan 40+ers langs me heen lopen omdat ze het niks vonden, en daar werd ik zo chagrijnig van dat ik maar wegging. En er stond ook een mokkel naar m'n tieten/t-shirt te staren. Zat gister de schouwburgzaal trouwens niet heel erg propnokkievol? Ik wou nog naar Nighttown, maar dat ging niet meer en toen werd iedereen naar de schouwburg gestuurd. |
Heb zoveel mogelijk geprobeerd te zien, dus maar weinig optredens in z'n geheel gezien. Top 3:
CocoRosie Kelley Polar Jenny Lewis & The Watson Twins Runners up: Emiliana Torrini Zita Swoon Mirdaircondo Wolf Eyes (die vakkundig de kleine zaal in de Schouwburg leegspeelden met een gedegen partij teringherrie) Tegenvallend: Cardigans. Onmogelijk slecht te noemen, maar gewoon ongelooflijk braaf en doorsnee. Grootste tegenvaller: Coldcut. Gelukkig slechts een paar minuten aangeschouwd, daarna weer snel teruggerend naar Black Dice. Kunnen ze beter Coldcrap ofzo noemen, wat een ongespireerde bagger. |
zo, viel Be your own pet even tegen.
en the veils hebben mijn liefde (y) |
Ik neem me elk jaar voor om er heen te gaan, en elk jaar is het ineens al bezig of voorbij ofzo. Oh well.
|
the veils vond ik in tent heel goed,in nighttown vond ik ze echter tegenvallen,toen ben ik naar wolf eyes gegaan,maar dat wist me ook niet lang te boeien.
cocorosie,65daysofstatic,sickoakes en adam green waren wel zeer puik |
O jaaa wie Tifen heeft gezien in de 3voor12 tent heeft ook mijn broer gezien want hij was guest act. Of iets dergelijks.
|
yeah.. dan heb ik je broer gezien!
|
Yay.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |