![]() |
ik leef dus echt voor canaval :D ben niet voor niks een limburger
|
Citaat:
|
Carnaval is inderdaad voor boeren.
|
ik ben de "yay carnaval" fase ontgroeit...
maar dat was na groep 8 al :x ik moet echt meer gaan zuipen ofzo oh ts: ga als aeon flux, maar wel als die anime |
Ik trek gewone kleren aan :p
|
het moest zijn:
nee, want ik hou er niet van. |
Ik verkleed me als de duivel :evil:
ownee, we doen niet aan carnaval :( :o |
Carnaval (n)
Ik vlucht er Maastricht voor uit morgen. |
omg ik moet in Tilburg zijn en dan moet ik dus zaterdag dwars door die optocht heen... :mad: :mad: WAAROM?
Kunnen ze carnaval neit een weekendje verplaatsen :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk was ik van plan om dit jaar geen carnaval te vieren.. Maar misschien ga ik nu toch een avond weg en dan doe ik gewoon hetzelfde aan als vorig jaar. Beetje jaren 50/60 style :)
|
als mijn vrienden nog vinden dat ik mee moet doen trek ik gewoon een labjas aan, samen met een veiligheidsbril.. prima combi dacht ik zo
|
Citaat:
(of begrijp ik het nu niet? :p) |
Ik heb zowaar carnaval gevierd gisteren. :eek:
In Maastricht. Ben wel een beetje aangestoken met het carnaval-virus daar. Toch wel erg leuke sfeer. Niet zo'n 'zoveel-mogelijk-zuipen-en-zoveel-mogelijk-vrouwen-in-bed-krijgen'-sfeer als in Tilburg. Maaaar... ik vind het nu ook wel weer mooi geweest wat betreft carnaval. |
Ik zag vandaag 2 verdwaalde carnavalsbussen rijden :confused:
|
nee, ik ben saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga als:
- nerd van de vodafone reclame - ?? (zoatrub?) in een roze pak - schot in kilt boerenbal was natuurlijk met kiel en zakdoek :D boerenbruiloft voel ik me toch wel wat jong voor :o |
Citaat:
Ik ben het dus absoluut niet met jou eens dat hier iedereen elke gelegenheid aangrijpt om te hossen! Dit zou mijn eerste jaar zijn dat ik carnaval vier maja, ik loop stage dus ik kan het niet maken om brak voor de dag te komen! |
Alles aan carnaval staat me tegen, dus nee, ik vier het niet. :)
|
Het was gezellig trouwens en maar 1 avond (want het blijft het westen natuurlijk). Volgend jaar weer hoor.
|
Ik zat net in een trein vol feestvierende dwazen :s
|
Hier vieren ze het niet, maar ik heb een pré carnaval feest gehad en daar was ik een elfje! mijn droom kwam uit :)
Ik had zelf ff snel vleugeltjes gemaakt enzo |
Nee, ik ben te goed voor carnaval.
|
Epische up :D
Carnaval is voor malloten, ik heb er niets mee. |
Nee, ik ben saai.
|
Vrienden van me zijn in Tilburg gaan studeren, hebben daar nu ook een kamer. Zal m wel worden dit jaar dus:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |