![]() |
Cherkassy->Maastricht->Dronten->Kampen->Vlagtwedde>Utrecht->Nieuwegein..
NOU NOU .. haha |
Vanuit de baarmoeder naar mijn huis, verder niet.
|
Citaat:
|
Eén keer en dat was van Emmeloord naar Groningen. Een hele verbetering mag ik wel zeggen.
|
Citaat:
|
nimmer
|
Ff denken
1. van ergens in Utrecht naar Hoograven (ik was heel klein) 2. van Hoograven naar Zuilen 3. van ene kant van Zuilen naar andere kant van Zuilen (grenst aan ondiep) 4. van andere kant van Zuilen ;) naar euhm een huis ongeveer 10 straten verder 4x dus |
kruiskade- curacao
curacao mathhenesse allemaal in rotterdam behalve curacao maar dat spreekt voor zich ;) |
Nu ja, één keertje Van Toronto naar Utrecht en daarna nooit meer. "Binnenkort" verhuis ik echter wel naar Amersfoort.
|
Drie keer waarbij het één keer heimwee betrocht.
|
Citaat:
|
Ik woon al bijna 9 jaar in Hasselt :eek:
|
4 keer, alle keren in Rotterdam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Amsterdam naar Amstelveen toen ik 2 was en hopelijk over een tijdje weer terug naar Amsterdam (op kamers).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maare. Ik hoop hier wel zo snel mogelijk weg te gaan.. Nieuwegein>KUTdorp :o O heeft iemand mijn record aantal keer verhuizen al verbroken :rolleyes: Record is 7 keer verhuizen |
nog nooit.
|
2x
eerst vanuit zaandam naar een ander kut gehucht, en daarna weer trug naar zaandam :( |
Nog nooit...en ik ben 24 :o
|
toen ik ca. twee jaar oud was, van malden naar middelaar,
ergens de komende tijd zal ik ook wel weer verhuizen. hier staat het huis waar ik nu woon op funda |
10 of 11 keer ofzo.
|
Ik ben drie keer verhuisd binnen één stad.
|
Als op kamers gaan en weer terug gaan naar het ouderlijk huis meetellen, dan 3 keer. 1 keer écht verhuisd toen ik iets van 12 was. Maar over een paar maanden zal ik wel weer écht moeten verhuizen, misschien paar keer moeten verhuizen, ivm met ouderlijk huis dat nog te koop moet gaan staan, als t huis eerder verkocht wordt dan het volgende studiejaar begint, zal ik eerst nog bij mijn moeder moeten gaan wonen. Anders kan k denk wel in 1 keer door naar mn toekomstige kamer in Mestreech. Hoop ik.
|
3 keer.
Van de watertorenbuurt in Meppel naar de Oosterboer in Meppel. Toen van Meppel naar Ossenzijl. En 7 maanden later weer terug naar Meppel. |
Rotterdam->ridderkerk->oosterwolde, daar ook 2 keer-->sint maarten (na)->haarlem
|
Citaat:
|
Nog maar één keer...
|
twee keer van land
drie keer van huis |
Citaat:
|
Ik ben in Irak geboren daar ben ik 2 keer verhuist ( in bagdad)
en toen zijn we naar Romenie gegaan daar zijn we ook 2 keer verhuist toen gingen we naar Nederland eerst in Harlem, toen in Genemuiden dan naar Zwolle toen Den haag 2 keer verhuist en toen naar Duitsland verhuist eerst woonde ik in Augsburg en nu woon ik in München ZO ! dus alles bij elkaar 11 keer |
Twee keer, één keer binnen m'n woonplaats en één keer naar een andere woonplaats.
|
Citaat:
|
2x.
De eerste keer was ik 3 jaar en verhuisde ik van Zeeland naar Noord-Brabant. De tweede keer is een half jaar geleden; van het ouderlijk huis naar de studiestad op kamers. |
1X, van de ene kant van het dorp naar de andere kant.
Mijn moeder gaat over 2 maandje wel verhuizen, ik blijf alleen bij mijn vader wonen/slapen. (Eten doe ik de ene week bij mama, de andere week bij pap) |
Een keer weg uit Friesland (gelukkig) naar Gelderland, en morgen van Gelderland naar Zuid-Holland.
|
Amsterdam naar Almelo
Almelo naar Utrecht Utrecht naar ... ... naar Amsterdam |
Van Haarlem naar Enschede, op mijn twee-en-een-halfste. :o
|
Citaat:
|
5 keer verhuisd, afgelopen 3 jaar 3 keer :)
|
ik ben denk ik al ongeveer 8x verhuisd terwijl ik pas net 17 ben geworden :( *mn laatste verhuizing was in november* :D
|
Ik ben gedurende 2 jaar verhuisd toen ik nog een baby was, namelijk van mijn huidige slaapkamer naar een baybykamer (lees: babyhuilhok). Daarna verhuisde ik weer terug naar mijn huidige kamer. Ik ben er letterlijk geboren (en getogen) en waarschijnlijk ook verwekt :s
|
Eén keer van Utrecht naar Houten en eerst vond ik het een heel slecht plan, maar nu vind ik Houten best oké.
|
2 keer
|
Toen ik geboren werd woonde ik in Zoetermeer
Toen verhuisde is naar het andere huis in Zoetermeer Toen verhuisde ik naar Krabbendijke Toen verhuisde ik naar Goes Toen verhuisde ik naar Leuven Toen verhuisde ik weer terug naar Goes Toen verhuisde ik naar Rotterdam Zes keer :eek: |
totaal 6 keer, en over 3 weken de 7e keer :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |