![]() |
|
Een auto met een massa van 800 kg rijdt van een helling af met een hellingshoek van 4˚. De auto ervaart een wrijvingskracht van 6,0 × 103 N. De bestuurder wil met een constante snelheid naar beneden rijden.
Bereken de extra kracht waarvoor de bestuurder moet zorgen en zeg erbij of hij daarvoor gas moet geven of juist extra moet remmen. |
Asus m5200
|
A4 of A13
|
Welkom!
Vampier of weerwolf? Telekinetisch of telepathisch zijn? |
Totaal aantal posts: 501
Gebruiker Posts Tink* 158 Daantje_0705 79 TheRedArrow 72 Vogelvrij 72 Dolores 48 Thoughtful 27 Anneka 26 WolterB 13 de communiceerbeer 2 Zao 2 netram 1 thomas_katz 1 |
|
Goethe. Ik heb nog een gedichtbundel van hem hier thuis liggen. Moet ik hem morgen meenemen voor je?
|
Eiríkr
|
Uta-Kata
|
|
|
DOLA.
1.17 STE Practicum |
HR 5 januari 1968, NJ 1968, 102 GJS
|
4nm9vm
|
ocent T.G. de Vries
Gemiddeld cijfer 8,63 Afgerond cijfer 9 Laatste wijziging 13-04-2006 Onderdeel Cijfer Omschrijving 1V4A 8.9 H 11.1+ H7 + H 8.1 2V4B 7.4 H 8.2 + H 8.3 + H1 4V4C 9.6 H2 + H3 :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ot: http://forum.scholieren.com/fotoboek...&details=61002 |
042830-841635-898083-4674
|
Citaat:
ot: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1339328 |
dit bericht is geannuleerd door de verzender (In Your Room)
je moet het verwijderen uit je inbox |
Woonde toen op Curaçao en was echt de heletijd buiten. Binnen was er niks. Balspellen meestal. En dan viel de bal in de tuin van de buurman en doorboorde de buurman het lol.
En heel af en toe Lego |
doodoohead 4
Dinalfos 1 Skilly 1 |
:| (y)
|
Is het een aanvaller?
|
mugen_tha_master_pimp
|
|
redemptie
|
U hebt gezocht op redemptie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. |
|
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
|
Midnight Run
|
[B]Deelnemers:
1) Saarah 2) Hanneke 3) Misti 4) TRA 5) Tink* 6) professor2 7) Mr Soija 8) drilboor sjakie 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) Spelleiders: 1) Eye of Sauron 2) ___________ |
|
naze? anata wa sonna fuu ni kataru n' darou?
damatteru konna atashi ni... kibou datte kitto anata yori tsuyoku motteru kotoba ni wa dekinai nagusame ni kite iru tsumori na no kana? ...arigato YOU anata ga itta JO-KU hitotsu mo waraenakatta YOU demo yasashikatta anata no koto ga wakatta hatsumeika wa eraihito da to oshierareta doryoku suru mono wo umidasu demo sore ni muragatte yuku hito-tachi koso kashikokute nagaiki da kuyashikute naitari suru no mo chigau ...kaze no naka YOU anata ga itta kamisama wa kitto miteru yo tte YOU hajimete waraeta motto ki no kiita koto itte yo hajimete tsukutta uta tokidoki hitori kuchizusamu wasuresou ni nattara ano hi no atashi wo sagasu no datte tadoritsukitai basho wa ...kawaranai YOU anata ga itta kamisama no hanashi mo ima wa YOU shinjite miru yo utau koto shika dekinai mou daijoubu yo atashi rashiku ikite iyou |
|
|
|
|
© Jelsoft Enterprises Limited, Scholieren.com 2005
|
telefoonnummer
|
Voorpagina | Chat | Forum | School & studie | Magazine
|
doornstraat
|
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
|
juist
|
Leegte
|
Vanitas
Vanitas door Pieter ClaeszVanitas is een soort stilleven. Met bijvoorbeeld schedels, gedoofde kaarsen, verwelkte bloemen, vergane boeken, muziekinstrumenten, klokken of omgevallen glazen wordt de ijdelheid en zinloosheid van het aardse bezit gevisualiseerd. Vooral in Nederland en Vlaanderen werd deze schilderstijl beoefend. Het woord vanitas komt uit het Latijn en betekent ijdelheid en vruchteloosheid. Met een vanitas schilderij wil de kunstschilder de boodschap overbrengen dat het plezier van het leven slechts een moment duurt. Omdat de tijd beperkt is, zou men dan ook ten volle van het huidige moment moeten genieten. De symboliek van een schedel of rottend fruit verwijzen naar de sterfelijkheid. Muziekinstrumenten laten de vluchtigheid van muziek zien, juist muziek heeft sterk een begin en een einde. De thema's van een vanitas schilderij zijn uitermate christelijk. Het thema dat het aardse leven vergankelijk is, en een voorbereiding op een later hemels leven, is een belangrijk element in de christelijke traditie. :o lang leve kunstgeschiedenis |
According to online reports, Tom Cruise and Katie Holmes are now the parents of a baby girl, named Suri. The news was confirmed by Cruise's spokesman, who also announced that daughter Suri, born Tuesday in Los Angeles, weighs 7 pounds, 7 ounces and was 20 inches; also according the official statement, the name means "princess" in Hebrew and "red rose" in Persian. The birth caps off a media frenzy that began last year with Holmes and Cruise's whirlwind romance, which has been chronicled -- not always lovingly -- by the press for the better part of the past year. It's the first child for Holmes, and the first biological child for Cruise, who has two children by adoption with former wife Nicole Kidman. Cruise and Holmes are currently engaged, and rumor has it are set to marry this summer.
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |