![]() |
heb het al een week niet gezien, en kan het voorlopig ook niet meer zien.
|
Deze week isd e laatste week, dus dan kun je het waarschijnlijk heel lang niet meer zien..
|
zo hoe erg kun je over schoenen in zitten?
|
Citaat:
|
ik vond charlie trouwens wel goed gister(Y) met dat bij ludo.
|
Citaat:
Vanavond de bruiloft van Jef en Dorothea... |
Citaat:
die dennis mag wel eens naar een afkickkliniek ofzo... ach, en die arme Donald.... |
Die reactie van Jef toen hij zag wie de (toen nog) toekomstig echtgenoot van Dian was. (y)
Typisch Jef weer, hij blijft geweldig als hij kwaad wordt. :D Nog 2 afleveringen en dan zit het seizoen er weer op. |
was wel erg voorspelbaar dat die donald dood zou gaan he.. ben wel benieuwd naar de aflevering van morgen.,.
|
het is wel heel voorspelbaar allemaal, ze gaan natuurlijk dat moordspel doen waar ze het al 'weken' over hebben. en ik heb zo'n voorgevoel dat de uiteindelijke cliffhanger iets met het vermoorden van ludo te maken heeft. maar die gaat toch niet dood, want zonder ludo is het echt een stomme serie.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
oooh jee
|
Nnneeeeeeeeeeeeeeee ludooooooooooo!!! :( :( :(
|
Hij zag er wel een beetje dood uit :o
Maar dat mag niet! GTST zonder Ludo is 3 keer niks. :( |
ach en tegen de tijd dat het 14 augustus is, is ie echt wel dood:p
maar ludo moet blijven leven! en vooral dat je doodgeschoten bent door je eigen vrouw... bing heeft t zeker wel die patronen verwisseld... |
Citaat:
Als Ludo uit de serie gaat stop ik met kijken. (n) Eens kijken wat ik zeg als het volgende seizoen weer begint... :bloos: |
dian wordt de nieuwe ludo natuurlijk nu ze zoveel geld en macht heeft :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
wie denken jullie dat het gedaan heeft?
|
Iedereen denkt Bing lijkt me. Ik juist niet, dat ligt te voor de hand liggend.
Dus uhm... Sjors denk ik.... Anders Robert Had iemand die zoon van Dennis trouwens ook opgemerkt? |
Zijn Dian en Donald nou echt getrouwd?
Ik had het opgenomen, maar de laatste 5 minuten stonden er niet op :mad: En tuurlijk gaat Ludo dood, hij is 3 keer door z'n hart geschoten, zoiets kun je toch niet overleven? En lag het nou aan mij, of zag ik vrouwenhanden die die roze handschoenen aandeed en de kogels verwisselde? |
Citaat:
Citaat:
maar als het bing niet was, waarom was hij dan zo verward? |
Het is Bing, Sjors, Robbert, Charlie, Nick, Morris of Nina
vergeet ik iemand? |
Ik zeg: Martine Hafkamp
|
Citaat:
|
ja martine :cool:
|
|
Citaat:
|
:( Nooooo die spoiler! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk wel dat Bing het gedaan heeft, hij had toen toch ook die kaart getrokken! En zonder Ludo is GTST nog minder leuk dan dat het nu al is! |
over die zoon, wtf, hoe kan dennis ineens een zoon hebben, hij is nog onder de dertig in de serie, en zn zoon leek al 14/15 :| :confused:
|
Citaat:
Het zal wel iets soortgelijks worden als een paar seizoenen geleden bij de moord op Pascale, alleen zijn er nu meer verdachten, en uiteindelijk heeft iemand het gedaan waarmee je geen rekening zou houden. @ Corinne: Ja, Dian en Donald zijn nu getrouwd. Na het ja-woord overleed Donald. En ik treur om de spoiler. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, heeft ze toch nog mooi die erfenis binnen. En over die hand die de kogels verwisselde, ik zal het morgen even nakijken, ik heb de aflevering nog op video staan |
Citaat:
|
Citaat:
misschien heeft ie wel seks gehad met een ouder meisje toen ie 15 was... |
ik heb het nu pas gezien! ik vond het wel spannend:o
janine heeft gewoon haar eigen man neergeschoten:( echt zielig en over de verdachten, nina is 't iig niet, charlie kwam niet eens in beeld en morris en nick denk ik ook niet... Ik denk dat het of Bing is (omdat hij daar was en zo raar deed thuis) of Robert (omdat ie opeens naar de rozeboom wilde en zogenaamd normaal deed) of inderdaad iemand heel onverwacht, zoals martine! zeker omdat ze deze afl weer ter sprake kwam, incl. geluiden en beeld.. dat van de zoon van dennis vond ik echt overbodig(n) op 't laatst zo'n verhaallijn, niet echt nodig..bovendien heeft dennis toch genoeg verhaallijnen de laatste tijd? die zoon zal wel iets zijn van de tijd voordat dennis bij catch&match kwam als klusjesman.. |
Ok, ik heb het even nagekeken, en ik was in de war met Barbara die de verfkogels in het pistool deed, daarna zag je dat de roze handschoenen werden gepakt, en dat de echte kogels erin werden gedaan. Daar waren dus geen blote handen te zien.
|
Citaat:
Vooral ook omdat Sjors opeens weer over Martine begon. Ik denk ook niet dat Bing het heeft gedaan, want idd, te voor de hand liggend, al zegt dat ook nix in gtst-land. Maar goed, ik vind t waardeloos dat Ludo dood is. |
Dan zijn Robert en Laura nu dus opa en oma? :D
Hehe, Sil van hoe oud? 5 ofzo? En dan intussen een kleinzoon van 16 hebben. |
Citaat:
Wel zielig van Ludo en voor Janine :( |
Citaat:
|
Ik heb het wel gehad met GTST nu :)
Ludo WAS de serie, door hem bleef ik kijken. Wat blijft er over nu hij eruit gaat? Een middelmatige serie met zeikerige verhaallijnen, slecht acterende pubertjes en vooral heel veel saaiheid. Nee, ik ga in het vervolg lekker iets anders doen om 8 uur (y) |
Citaat:
en het zou toch niet logisch zijn, als het barbara was? Want dan doet ze eerst die verfkogels erin, loopt weg, haalt de verfkogels er weer uit, en doet dan de echte kogels erin... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |