![]() |
Ga je naar een prinvinciaal kutgat om je kaartjes te halen, is het nog stampvol. Met mensen die voor 6,40 aan postzegels willen kopen, vervolgens hun portemonnee moeten pakken die nog in de auto ligt en er dan achterkomen dat ze niet voldoende cash op zak hebben en om mysterieuze redenen het bedrag niet kunnen pinnen. Dat soort werk.
Maar goed, kaartje binnen. (y) |
Jeeeeeej kaartjes binnen. :) :cool:
Was echt goed geregeld hier, de Tool mensen konden naar een aparte kassa... een vrouw regelde alle kaartjes... en een andere rekende af. :) |
ik heb gewoon met een bak koffie voor mn neus via ticketservice twee kaarten gecharterd, dat werkte ook wel :p
|
got tickets \m/
|
Ik ga maar naar powerfest :)
Tis trouwens wel uitverkocht :o |
Was de eerste in de rij bij het postkantoor. (y)
Goed, snel postkantoor, aparte kassa voor Tool en afrekenen bij een andere kassa. (y) |
Ook: Tool kaartje!! Met dank aan Mentu en Faery :cool:
pfff gelukkig... |
Was als eerste op m'n vrije dag aanwezig op m'n werk. :p Heb de ticketverkoop maar gedaan ook, was niet zo druk bij ons (FRS Middelburg). 9 kaarten in totaal verkocht. Is het al uitverkocht trouwens? Om half elf waren er nog vollop kaarten. Ik heb dus ook een kaartje. :)
|
OH, wacht, het is zaterdag vandaag, heh?
|
Citaat:
Nou ja, misschien ben ik nu wel de eerste in Nederland die een kaartje had. :o |
ik heb VERDOMME geen kaarten omdat het kankerpostkantoor 1 minuut voor openingstijd een briefje ophing dat er een technische storing was :mad: STERF HOEREN
en toen gingen we snel naar de FRS en daar snapte die KNEUS er niks van en printte hij de VERKEERDE kaarten uit en er stond een snol voor me die KUTKAARTEN kocht voor een noglangnietuitverkocht concert en een EIKEL NAAST ME had wel kaarten en IK NIET :mad: :mad: :mad: :mad: UITVERKOCHT NA TIEN MINUTEN :mad: :mad: iedereen moet DOOD :) |
Twee kaarten in da pocket.
|
ook kaartje (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mongool :)
|
.Stiekem maakt dit mijn dag wel goed. :o Leedvermaak :bloos:
|
nog meer mongolen :) ik hoop dat je ziek wordt en niet meer kan gaan :)
|
Dan mag jij mijn kaartje overnemen hoor. <3.
|
Kaarten binnen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of je moet werke en je eige moeder vergeet naar het postkantoor te gaan.. damn :(
|
Citaat:
Het is nu eenmaal zo dat in ieder topic waarin een groot concert ter sprake komt minstens een post vool boze smilies staat van iemand die geen kaartje kon krijgen. |
nou en, het is echt kut als je zelf diegene bent, terwijl je zo graag wilde gaan. (n)
|
IK had geëist dat die gozer ontslagen werd ofzo! Op op zijn minst 10 gratis cd's afgetroggeld.
Anywho. Bij ons stond er wel een groepje te wachten. Tevens mijn eigen vrienden :P , maar die zag ik als concurrenten. Maar ze telden gewoon om 10 uur hoeveel kaarten er uitgedraaid moesten worden, en dat deden ze in 1x en vervolgens werden ze per stuk verkocht. Dus whoppa, 3 kaartjes in da pocket. :D |
Ik dacht':' ik ga lekker naar een postkantoor in amsterdam west, zal vast geen kip staan :(
nu geen kaartje, maar 45 euro is genoeg de pijn weg te drinken :) |
om half 12 waren volgens zowel ticketmaster als de hmh site er nog kaarten dus rare verhalen hiero.
|
Ik was om 10:20 bij de gwk in rotterdam maar toen was het uitverkocht
|
: Snik snik snik :
Vreselijk! Binnen acht minuten was het concert helemaal uitverkocht hier in Eindhoven! En op Marktplaats vragen ze asociaal veel voor een kaartje! Hoe bedoel je, ontzettend balen?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor de mensen zonder kaartje: Ik zou gewoon alle verkooppunten in jouw regio afbellen..dus Free Record Shop, GWK, Postbanken, etc. Kans dat er nog wel her en der eentje gewoon te koop is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben nog terug gegaan om een kaartje voor een vriendin die geen kaartje kon krijgen te kopen, bleek dat het na 9 minuten al helemaal uitverkocht was. (N) Absurd gewoon, volwassen mensen renden letterlijk naar binnen voor een kaartje... :O Werd wel een beetje vreemd aangekeken door mede Tool gangers: " EEN kaartje maar????!" :bloos: :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop het!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal morgen die vriendin van me nog effe bellen over die 2 kaartjes. |
Citaat:
Goeie sig btw. If anything they should be rewarded. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vaak printen die kantoren gewoon om 10 uur gelijk een stapeltje uit, vandaar dat ze soms nog ergens te krijgen zijn en op andere plaatsen al niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wederom spreekt heer Escapism wijze woorden. Bij dit soort snel uitverkopende shows zijn er idd een aantal kantoren die meteen zo veel mogelijk printen. En dan wil er nog wel eens wat blijven liggen. Maar dat heeft niks met een onderliggend 'verdeel' systeem te maken ofzo, want dat is er simpelweg niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |