![]() |
Ik ben dan net terug, geloof ik:eek: Ik weet het niet zeker, hoor, volgens mij wel. Maar wel grote kans dat ik dan rijles heb want de week erna moet ik afrijden, maar toch:)
Polls? |
Polls werken toch niet. Kunnen we het niet gewoon afspreken?
|
Ook best:P
|
Het wordt Utrecht dus?
ik vind alles goed |
Ik wil best een poll maken, misschien toch makkelijk, alhoewel dat hele pollengedoe wel een hoog letterengehalte heeft. Maar afijn, welke opties dan? Antwerpen (of ergens in Zuid-Nederland)/ Amsterdam (vondelpark) / Utrecht .. en verder?
Ik stem voor Amsterdam of Utrecht. |
Citaat:
|
Utrecht dan maar :).
|
Citaat:
Mij maakt het allemaal niets uit, of het nu in Groningen of in Antwerpen dan wel Amsterdam of Nijmegen is, als het maar niet op zaterdag of zondag is want dan heb ik geen OV en ik heb geen geld. - dat is geen smoes dat is echt waar grr - Als Muut maar kan want die wil ik zien :cool:. |
Waarom gaan dit soort beslissingen altijd zo langzaam? :o
Msschien ook Zwolle/Amersfoort/Eindhoven enzo in de poll? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier kun je stemmen voor een plaats:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1438991 Danke sehr. Also, ik wil ook wel vast een poll openen voor een datum .. ideeën? |
Citaat:
|
|
Ik vind het nix dat Amsterdam in die poll staat. Al die weekhartige doppers gaan op het Vondelprak stemmen terwijl Amsterdam gewoon stinkt.
|
Citaat:
|
Nee. Ik heb een keer geld gespendeerd aan die klotestad, met een akelige trein nog wel, want met de auto naar Amsterdam is vragen om moeilijkheden, en het is een kutstad. Ze stinkt, ze is lelijk, de straten zijn te klein, ze jagen de duiven weg en de mensen zijn er onvriendelijk. Mij zie je daar nooit meer tenzij er een héél goede reden is en een dopmeeting valt daar bij lange na niet onder. En dan kun je je beledigd voelen, maar tegelijk bedenken dat mijn aversie jegens Amsterdam wel héél groot is.
|
En daarbij, ik vind dat het eigenlijk ook wel meer naar het midden van het land kan. Zo kunnen de mensen die ver weg wonen nooit meeten.
|
Utrecht lieverds, Utrecht. :)
|
Vondelpark is toch niet hetzelfde als heel de dag maar in Amsterdam rondwandelen?
Utrecht is wel het meest centraal, denk dat dat wel het eerlijkst is of zo? :) Waarom zijn jullie forumbazen wel in dit topic maar verder zo weinig aanwezig? :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Verder verval ik te vaak in sarcasme, ik raak namelijk maar niet over het verleden heen, exen moeten dood. En tja, om dan zoveel negatieve commentaar te schrijven, dat is gewoon niet lief ^^ |
Citaat:
|
Dat weet ik niet ^^ misschien in de wolken met zijn vakantie :P
|
Citaat:
en CSN wordt weer over het hoofd gezien :P |
Citaat:
|
Citaat:
maar nee ok ok ik ben ook te weinig aanwezig al poog ik momenteel weer wat actiever te worden :) |
Citaat:
CSN, jij bent aanwezig zat. Snap ook wel dat jullie niet continu overal op kunnen en willen reageren, maar zo'n enorme forumbaasstilte is ook een beetje typisch. |
He Thoughtful zullen we forumbaas worden dan kunnen we samen op vakantie !?
|
Gaan ze samen weg. :| Als dat de bijkomstigheid is, ja, graag. :o
|
ja, we gaan op kosten van s.com omdat we forumbaas zijn, zie je.
|
Ja dat dacht ik wel. Forumbaas-zijn de gekste.
Maar, waarheen? |
Citaat:
|
Chatchatchat. Geef dan ook gewoon antwoord Halogeen. *speelt zeurend lid*
Overigens gaan alle DoP-relaties/vriendschappen ook mijn pet te boven. *veel te nieuwsgierig is* |
deze maand meeten met spamtopiccrew in utrecht, en volgende maand houden we wrs een mini-biebmeet in rdam :)
dus hoogstwaarschijnlijk kom ik niet :o de volgende keer weer :p heb ik gelijk tijd gedichten te posten :) had al wel gestemd op Utrecht, dus in geval van gelijk-gelijk, kan die stem nietig verklaard worden :o |
Citaat:
|
dat ik 2 andere meets heb komende maand :o
|
Gaat er nou eens iets besloten worden enzo?:o
|
Die twee luilakken zijn samen weg... ik ben helemaal alleen.
|
Citaat:
Maar in die twee weken kunnen we best wat bedenken, kunnen zij mooi meebeslissen als ze terug zijn. |
Iedereen moet even voor een datum stemmen, het is wel bijna zeker nu dat het Utrecht wordt toch?
|
Utrecht, einde van de vakantie? (want de mensen die nu op vakantie zijn kunnen niet stemmen, en de mensen die niet op vakantie zijn die gaan straks op vakantie. Ja, of helemaal niet natuurlijk. :o)
Maar ergens eind augustus? |
Eind augustus kan ook.
|
:)
|
Het weekend van 28 augustus kan ik niet. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |