![]() |
Citaat:
|
Jij bekommert je de laatste tijd wel heel erg om het lot van rxn, Metal? ;)
|
Citaat:
En Kuik: thnx :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat het evengoed jammer is duh
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: ik heb nights in white satin van the moody blues in mijn hoofd, hoe erg. |
Citaat:
|
ik had een prachtig appartement!
|
Citaat:
Oja er stond in 80% van alle gevallen, je kunt ook geluk hebben. |
we hebben er 7 maanden gewoond en we hebben nog geen officieel verhuisbericht gekregen dus misschien worden 't er nog meer.
verder weet je waar je aan begint en voor mij zou het kutter zijn om 400e per maand voor een kamer van 15m2 te moeten betalen dan af en toe te moeten verhuizen. het is misschien voor jou persoonlijk in 80% van alle gevallen kut maar ik weet niet wat erger is, in zuid-limburg wonen of af en toe moeten verhuizen. |
plus dat (anti) kraak woningen vaak wel appart zijn om te wonen en zo'n pand ook niet helemaal inricht.
Enige nadeel van anti kraak vind ik, is dat je tekent voor huiswacht. Waardoor je vrij weinig rechten hebt. Sommige stichtingen maken daar gretig misbruik van. Maar vaak is het zo dat als je het gewoon netjes doet, dat je er niks van hoort. |
Vandaag zou een antiliaan uit amsterdam mijn schakelbrommer op komen halen, maar helaas belde hij een uur van te voren af 'omdat zijn matti niet was komen opdagen met het busje'. Maar hij bood wel netjes zijn excuses aan. Nu komt hij morgenmiddag, ff kijken hoe het afloopt.:):)
|
Wat voor een schakel is 't?
|
Als je geen problemen hebt met verhuizen dan is antikraak gewoon prima (Y) Maar ik ben gewoon een verwend rotjoch dat liever zijn ouders de huur laat betalen. Ik ken iemand die al 6 jaar in een grachtenpand in Amsterdam woont voor 200 euro ofzo maar je kunt natuurlijk ook 'pech' hebben en ieder half jaar moeten verhuizen.
|
Citaat:
|
teh chick = op vakantie :|
|
Citaat:
|
gister hoorde ik via via dat de jongen op wie ik al een tijdje gek ben en met wie ik vaak 'logeerde' en afsprak en leuke dingen deed...
ineens weer iets met z'n ex had (N) ik ben gebruikt/geplayed hoe je het noemen wil. brr. :(. |
Was het 50?
|
Op internet gelezen dat er een trein in de fik was gevlogen in luxemburg gisteravond. Net op het zelfde moment dat een vriendin naar luxmburg ging met de trein en ik heb tot nu toe nog niks van dr gehoord (n).
|
Ik ga morgen wakker worden met slacht-afval en cirkelzagen ipv hersens. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verloor vandaag 25 euro bij een pokertoernooi. Ik werd 48e van de 56. :( |
De rest kijkt een horrorfilm en ik durf niet mee te kijken :(
|
Ik vertelde m'n collega dat ik wel wil studeren en toen lachte ze me uit en zei ze 'haha, jij en een universiteit? Dat gaat toch niet joh!'. Toen ik haar vertelde dat ik VWO heb gedaan en haar met wat standaard latijnse zinnetjes om de oren sloeg keek ze ZEER verbaasd uit haar ogen.
Ja, ik werk in een broodjeszaak en ik ga niet naar school, maar dat betekent niet dat ik een debiel ben hoor. :mad: :( edit: typo vanwege alcohol cunsumptie. |
Citaat:
|
nee hoor :)
|
ik verveel me
|
niet zeuren. je lijkt wel een wijf!
|
goh...
|
ga nou maar tapijten wassen.
|
Broeder zegt dat ik oud ben. :(
|
ja maar niemand weet dat je eigenlijk pas 20 bent
|
Sssst!
|
me gvd gehaast voor 1,5 uur werken
kkzooi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fake, PM me je 06 eens dan gaan we de feesten in nijmegen verpesten.
|
ALWEER verkouden :( Ik ga morgen echt de dokter bellen, want dit kan zo niet langer!!! :mad:
|
Citaat:
|
ik heb dankzij dit kkweer misschien 1 of 2 uur geslapen; urg. dadelijk maar inhalen ofzo.
|
Citaat:
verder ben ik zielig want omdat ik niet hoef te werken heb ik de mogelijkheid om stuff te doen maar is er niemand die mee kan. Homo's |
Ben naar de dokter geweest en ze zei dat ik moet stoppen met roken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet 230 euro terugbetalen aan de belasting. Hahahahaha. :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |