![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Litmanen <3
|
Simpel zag dat er uit enzo.
|
Dat waren nog 'ns tijden. (y)
|
PSV heeft zojuist weer gewonnen. (y) 1-2 bij Galatasaray nadat ze bij rust nog achter stonden. Nog een prachtige redding van Gomes in de slotminuut. De tweede ronde ligt binnen handbereik. :)
Verder scoorde Ruud van Nistelrooy gisteren zijn 50e doelpunt in de CL. Zou Marco het ook gezien hebben? :p |
Citaat:
|
Wat een wedstrijd gisteren...
De eerste 25 min hield ik mijn hart vast. Het was erg belangrijk dat de eerste psv goal vrij snel na rust kwam, anders hadden we denk ik een groot gedeelte van de 2e helft theater gehad van de turken. En wat sloeg de wedstrijd om na de goal van Kromkamp, net of de tegenstander zich geen raad meer wist. Niets lukte meer bij hun. |
Mooi voor PSV. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog naast de tweede ronde grijpen. (y)
|
Inderdaad, samen met Liverpool staan ze nu 6 punten los van de Fransen en de Turken. Ze hebben nog 2 thuiswedstrijden voor de boeg tegen deze 2 ploegen, dus dat moet toch geen probleem meer opleveren. Maar goed, ze moeten het eerst toch nog even doen...
|
Lyon is indrukwekkend, ik gun die ploeg de de CL winst wel...Ik denk echter dat ze er weer op een lullige manier uitvliegen.
|
Citaat:
|
Vanavond zijn er weer wedstrijden. PSV speelt thuis tegen Galatasaray. In wonnen ze nog met 1-2.
Morgen mag Anderlecht opnieuw tegen AC Milan. |
Ik wil Barca - Chelsea zien. Dat zijn nog eens wedstrijden. Wordt het weer niet uigezonden..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een van die twee deed vorige seizoenen altijd ook CL, maar nu opeens niet meer. Is het dan naar een andere zender gegaan? Is Belgie TWEE weer een andere zender dan? |
Ja sorry, ik bedoel Kanaal Twee.
|
PSV door! :cool: .. Nette overwinning, zeker terecht lijkt me.
Hartstikke goed dat ze nu al na 4 wedstrijden zich hebben geplaatst, dat had ik toen ik de loting zag zeker niet verwacht. Nu nog proberen Liverpool van de 1e plaats te kicken maar dat is niet echt makkelijk.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
PSV gewoon erg degelijk door. Heel knappe prestatie voor een Nederlandse club om drie jaar op rij door te gaan. (y)
Hopelijk winnen Ajax en Heerenveen "gewoon" hun thuiswedstrijden en verliest AZ niet in Zwitserland, dan doet Nederland weer heel goede zaken deze week. :) |
Gisteren Chelsea - Barcelona via PPMate gezien, wat een prachtige wedstrijd was dat zeg. Verdiend gelijkspel en een prachtgoal van Lampard.
|
Citaat:
|
Had van tevoren niet verwacht dat PSV na 4 wedstrijden al door zou zijn. Daarom een mooie prestatie van de Eindhovenaren, hulde! En Liverpool ook meteen door, dat is dus dubbel mooi. :)(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg Arsenal, 27634552 kansen en geen een gaat er in :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren Barca gezien bij de samenvattingen. Wat een goal van Lampard zeg, 100 % geniaal. En wat een reactie van Mourinho, houd ik wel van. Van der Vaart scoorde nog wel mooi, maar ze zijn wel uitgeschakeld. Hebben we het niet over dat doelpunt dat aan de andere kant viel, wat een volley :eek: Van Nistelrooij schoot die penal mooi over zeg! Zijn teamgenoot (weet de naam niet) wist de bal niet in het net te schieten terwijl hij bijna op lijn stond?! |
Citaat:
|
Arsenal was trouwens niet de enige ploeg die punten morste in de CL. Ook Manchester United won niet, sterker nog: het verloor in en tegen Kopenhagen met 1-0.
Ach ja, Ajax hoeft zich dan niet te schamen ;) (sorry, die laatste opmerking kon ik niet laten :bloos: ). Maar Manchester had toch al 3 keer gewonnen, dus veel maakt het voor hun ook niet uit wat de stand in de poule betreft. |
Citaat:
|
Oh trouwens Igor Akinfeev verdient nog even een vermelding, wordt een grote (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind zijn kapsel een beetje raar, alsof de kapper was uitgeschoten met de tondeuse :p
|
Morgen Liverpool- PSV.
Ik voorspel 1-2. *optimist* |
Citaat:
|
In Engeland mag je blij zijn met een gelijkspel, ben ik bang.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |