![]() |
Mja, of Maxwell is een wolf, en het was een makkelijke keus voor de wolven. Of het zijn allebei dorpelingen, en de wolven vermoedden dat Kohinoor een speciale functie had en daarom hebben ze haar gedaan.
Ik weet het nu ook niet meer hoor, afwachten maar. |
ik weet het ook echt niet meer..
ik had ook maar Maxwell gestemd, omdat ik ook dacht dat Kohinoor de wolfsbane was. Trouwens, Biertank, je zei dat we Maxwell niet mogen ophangen, leg eens uit waarom niet? Als hij echt een speciale functie heeft en jij weet dat, dan is het niet slim dat je dat zo gaat zeggen, want wie weet doden we wolven hem dan wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb jou op mn verdachten lijstje, iedereen weet dat biertank doet alsof hij wolf is en daarom vind ik het gek dat je er opeens serieus op in gaat.. |
Zeg ik ergens dat ik geloof dat Biertank een weerwolf is?
dat bedoelde ik niet, ik weet ook wel dat Biertank altijd zo doet, maar toch, waarom zegt hij zoiets? ik verdenk Biertank er helemaal niet van dat hij een weerwolf is, want zo deed hij vorige x ook en toen was hij ook een dorpeling. |
Citaat:
|
euh, dat doe ik niet? :confused:
ik vraag me juist af of hij gelijk heeft, of wij jou echt niet mogen ophangen! |
Citaat:
|
Biertank is gewoon lastig :o Je weet nooit of hij wolf is. Je kan hem natuurlijk gaan ophangen 'voor de zekerheid', maar misschien is het ook wel juist beter om mensen die zich "echt verdacht gedragen" op te hangen...
|
Hmm, lekkere baan heb ik zeg :s
Maar m'n vermoeden over kohinoor was juist, alleen jammer dat niet iedereen me geloofde :( Over biertank en maxwell heb ik idd m'n twijfels. Biertank is ook wel vaker weerwolf geweest en het spelen alsof heeft hem toen behoorlijk voordelen bezorgd. En dat maxwell niet is gekozen vind ik idd ook verdacht. Nou ja, we zien wel wie opgegeten wordt, misschien kunnen we daar ook weer conclusies uit trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: even in pm's nagezocht, maar kan het niet meer vinden omdat functies meestal in spelleidersaccount stonden. Ben ook begin dit jaar spelleider geweest, dus kan ook toen geweest zijn. |
Citaat:
|
Biertank is een keer met mij wolf geweest en dat is idd een hele tijd geleden.
|
Citaat:
|
En nooit gedacht dat ik vreemd zou gaan. :p
|
Citaat:
Volgens mij is Biertank nog niet zo heel lang geleden weerwolf geweest. Maar ik weet het ook niet meer zo precies. Maar het is lastig, want omdat hij altijd weerwolf speelt is dat geen reden om hem te verdenken. |
Haha en ik denken dat kohinoor en severus allebei wolven waren. Ik vertrouw severus echt nooit in dit spel :D
|
Citaat:
|
baan als hoer ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Severus liep in het midden van de straat. Ze had hoge zwarte laarzen aan. Daarboven droeg ze een strakke, zwarte leren broek. Over een strak paars shirtje had ze een klein zwart leren jackje aan. De combinatie van haar kleding benadrukte de mooie vormen van haar heupen. Ze had een klein gedeelte van haar haar aan de zijkanten, vastgespeld in het midden achter haar hoofd, de rest van het haar hing los tot iets onder haar schouders. Ze had twee grote oorhangers in, die de vorm hadden van een orgel maar dan onderste boven. Om haar nek droeg ze lange halskettingen, die net als haar oorhangers van zilver waren. Ze had haar beide handen in de zakken van haar jackje, waardoor haar ellebogen een mooie hoek vormden. Zoals ze nu over de straat liep, zou elke man hebben opgewonden. Haar goddelijke heupen bewogen om en om, op en neer. De donkere omgeving om haar heen accentueerden haar prachtige felblauwe ogen. Haar blik straalde passie en onafhankelijke zelfvertrouwen uit. Het haarlokje dat gedeeltelijk over haar gezicht hing, maakte haar alleen maar nog aantrekkelijker.
Toen de ziekenwagen aankwam, stond Maxwell al lang weer klaar om zijn onderzoek te hervatten. Nadat hij had vastgesteld dat Kohinoor overleden was, had hij zich gehaast naar de vrachtwagen. Hij opende de deur maar kon niemand in de wagen vinden. Hij keek onder de banken, in de laadruimte, achter het voertuig: de bestuurder was nergens te bekennen. Maxwell draaide zich om en liep terug naar de auto, waarnaast Misti stond te roken. 'Heb jij gezien waar die bestuurder heen is gegaan?' Misti haalde sigaret uit haar mond: 'Nee, na het ongeluk ben ik meteen hier naar toe gekomen. Aan de vrachtwagen heb ik geen aandacht meer besteed.' 'Godver! Dan is hij ontsnapt!' Maxwell zag opeens iets liggen midden op de kruising. Van een afstand zag het eruit als een diertje; een muis, of misschien wel een eekhoorn. Toen hij naderde, werd duidelijk wat het was: een grove pluk haar! Maxwell raapte het op om het beter te kunnen observeren. Hij haalde een plastic zakje uit één van zijn jaszakken, waar hij het plukje in stopte. 'Heb je wat gevonden?' Misti was inmiddels achter de sheriff gaan staan. Maxwell hield het zakje dat hij in zijn handen had omhoog. 'Dit hier.' Misti keek verward: 'Haar?' 'Niet zomaar haar,' zei Maxwell, 'dit zijn weerwolfsharen, net zoals die we vonden op het lijk van mevrouw Penny.' Misti verstijfde: 'Weet je het zeker?' Maxwell knikte. 'Jup. Deze zijn lang, grof en grijsachtig; duidelijk afkomstig van een wolf.' Severus keek langzaam achterom, ze dacht dat ze iets hoorde. Niks. Severus keek weer vooruit en liep verder. Nu hoorde ze weer iets. Severus keek nog één keer om, om er zeker van te zijn dat ze alleen was. Nog altijd was de straat helemaal verlaten. Toch begon Severus met een snellere pas te lopen; ze voelde dat er iets niet pluis was. Severus hoorde luid kabaal uit de zijstraat komen. Geschrokken keek ze naar links. Ze liep geruisloos naar de muur en keek om de hoek. Ze zag een dronken man tussen de blikken vuilnisbakken liggen. Het leek of iemand hem erheen had geworden. Wacht eens even! Severus herkende de man. Het was Druncan Magician, de dronkelap die altijd naar Zonde kwam voor een beurt. Hij stond bekend om zijn veelvuldige drankgebruik, vandaar dat ze hem de Druncan Magician noemden; zijn echte naam was Duncan, een inkoppertje. Ook nu was hij natuurlijk dronken. Toch vermoedde Severus dat hij niet zomaar tussen de bakken terecht was gekomen. Iemand die ladderzat is, heeft niet de kracht bovenop een stel vuilnisbakken te springen. Uit het niets zag Severus een groot dier de lucht in springen. Ze verstopte zich weer snel achter de muur. Zou dat een weerwolf kunnen zijn? Nee toch? Het hart van Severus bonsde bij de gedachte alleen al. De weerwolf sprong boven op Druncan Magician en gooide hem een paar meters de andere kant op. Severus had gelijk, iemand, of beter gezegd, iets, had hem daar neer gegooid. Severus keek toe hoe de wolf Druncan Magicians buik open sneed. Een grote hoeveelheid bloed spatte alle kanten op. De arme Druncan Magician had geen krachten meer om te schreeuwen, maar het was duidelijk dat hij veel pijn leed. Severus vroeg zich af of ze iets moest doen, of ze überhaupt iets kon doen. De wolf bat nu ene groot stuk van Druncans keel eraf en spuugde het uit. Het bloed spoot met een hoge druk zijn keel uit. Druncanb Magician verzwakte langzaam steeds meer, tot hij er helemaal levenloos bij lag. De wolf nam een hap van zijn arm en stopte zijn lichaam in zijn grote bek. Met Druncan Magician tussen zijn tanden verdween hij weer: klaar om hem 'thuis' op te gaan eten. Deelnemers: 1) Zoef de haas 2) Misti 3) Hanneke 4) Maxwell 5) Faerie 6) Tink* 7) Cobalt 8) Flowtje 9) Neiu (dorpeling) 10) Knijtert! 11) FuSe (verrader) 12) zoemzoem 13) Severus 14) DrunkenMagician (dorpeling) 15) T!ne 16) ABgirl 17) Stilte. 18) Kohinoor (tovenaar) 19) Biertank 52 20) Leekah blauw = gedood rood = opgegeten De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:00 om te stemmen. |
En nu dus weer stemmen. Heeft iemand nog ideen? Ik weet het echt niet meer.
|
Ik stem denk ik Faerie, ik zei dat ze stil was en ze ging ineens daarna posten. Nou ja, ik weet het anders ook niet.
|
Hm ja ik snap dat je me daarom verdacht vindt, maar ik heb nooit erg veel gepost!
ff kijken wat de rest gaat stemmen en dan zie ik wel.. zelf vertrouw ik Leekah en Stilte. niet zo! |
Hoo boy, wat word ik toch sexy omschreven. :D :cool: Ben ik helemáál niet gewend, moet ik zeggen. :o
Wat betreft de volgende opgehangene - ik heb ook geen concrete ideeën. Misschien zullen we weer de GR bij de hand nemen? Of zullen we op een van die mensen stemmen die tot nu bijna geen woord hebben gesproken? Ik wacht het nog maar even af. :) |
Citaat:
|
We kunnen altijd nog Biertank doen, omdat je van hem toch nooit kan weten of hij weerwolf is of niet :o
|
Citaat:
|
Hmm, ik weet het niet. Heb een lichte voorkeur voor Biertank en Maxwell.
|
Citaat:
Gebaseerd op Becky dus (Alexis Bledel) ;) |
Citaat:
|
Ik vertrouw Maxwell niet. Geen idee waarom, vrouwelijke intuitie denk ik. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Dit spel begint verslavend te worden, even tussendoor. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Maxwell is alleen maar verdacht door die random keuze van de gr volgens mij, terwijl biertank qua gedrag meer verdacht is. Ik ga denk ik toch op biertank stemmen. Edit: ff teruggelezen en maxwell is dus verdacht omdat iemand er gewoon mee begon. Hij heeft naar mijn idee niets verdachts gedaan. |
Mooie vrouwen (en zeker bij overdreven gekwijl en geslijm) zijn niet te vertrouwen
dit maakt severus zeer verdacht verder geen aanwijzing waarom zij het is... daarom toch maar Maxwell :p |
ik wil eigenlijk wel weten wat mij verdacht maakt..
anders stel ik nu in mn wolvenlijstje Zoemzoem Stilte knijtert :o |
Citaat:
Mgoed... Ik vind voor de rest ook niemand echt verdacht :o en in dat random gegenereerde verhaal vond ik jou verdacht doen. En misschien is het nou ook weer niet zo random gegenereerd dat het niets uitmaakt... |
Biertank :o
ik vind dat genep schijtirritant :p en als het echt is is het mooi meegenomen (y):D en soija ik wl verdikkie ook in het verhaal :o |
Citaat:
(y) :D |
@Knijtert, je hebt je oude acount weer terug? :o
Ik ga denk ik voor Biertank. Tenzij iemand nu met hele goede argumenten komt om mij te overtuigen. |
Goh hey, wist niet ik in het echt Duncan heet en een hoerenloper ben :P
R.I.P. Ik. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |