![]() |
Citaat:
ik een kaartje voor een festival (y) |
Citaat:
en een nieuwe riem en blikjes red bull light maar ik vind het best vies |
Citaat:
|
actionsampler fotos van de vakantie jeeee
geen kaartjes voor snow patrol :( :( :( :( :( :( :( |
Een groene riem met witte polkadots van de... Only! :| :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kon ik maar elke week winkelen ;) |
voor 300nogwat euro aan schoolspullen waaronder een LETRASET jippie jippie(L) en penselen en snijmatten en tekenblokken en messen en verf en shizzle.
|
een sleazy rood ikea dekbedovertrek :cool:
|
euhm... wat kleren en een nieuw horloge.. :D
|
leger zipup hoodie van Ape
neppe allstars met sterretjes van de H&M leren blauwige riem van cowboys blauwe hoodie voor mijn broertje van de H&M boodschappen en frietjes |
Een perfecte donkere slimfit spijkerbroek :)
|
Boek over cultuur in de koude oorlog voor mijn kernvak <3.
|
2 LP´s, 4 cd´s, en als het goed is komen er vandaag nog 2 LP´s binnen.
|
Citaat:
|
Canon Powershot 530 <333
Geheugenkaartje van 1 gig |
Zwart jurkje
Zwart lint Verse munt Gedroogde munt Aardebeie. |
Citaat:
|
De nieuwe Maiden.
En ik ga hard. Godverdomme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn OV jaarkaart met de lelijkste pasfoto ooit.
|
Mijn OV jaarkaart+nieuwe portomonnee.
|
Hoera, 'winkelen' in het plaatselijke 'winkelcentrum' omdat je geen zin hebt in boodschappen doen.
- panterprint haarband - shirt met oldsk00l afbeelding van superman, die ik ga verknippen tot hij a) gaaf of b) stom is. Als het b) wordt dan is het niet erg, want hij was toch 1,50. - semi-adijasje, legergroen met wit - zwarte netkousen - rode netkousen - een fotoboek over prinsjesdag, alvast nieuwjaarscadeautje voor teh m00der omdat ze het koningshuis digt (:() En ook nog boodschappen, waaronder het gebruikelijke bier&shag maar ook de minder gebruikelijke biologische melk en stokbrood en röstirondjes en wafels en bosvruchtensorbetijs en stremsel-vrije kaas en perzikmangoframbozenyoghurt. YEAH, heel lang alleen thuis zijn en nooit zin hebben om uitgebreid te koken waardoor je van een pauperbudget eet en geld overhoudt voor gave al dan niet eetbare dingen (y) |
Ochtend & avond-tandpasta ( :confused: stond wel interessant)
Een roze vest met grote kraag H&M 2 gestreepte hemdjes H&M Flesje water |
Een huisje in Amsterdam :cool:
Koorts en buikpijn/misselijkheid(n) |
Ceedeetjes van Gorefest.
De Dikke van Dale in 1 band dundruk, voor 24 euro :) Knalroze, felrode en gifgroene enkelsokjes. Loon was binnen vandaag :o |
ik heb teveel om op te noemen en dat al de eerste dag!
Heleboel shizzle van lush nog meer shizzle van de hmv vreten, zuipen etc. zere voeten, en een zeer groot getal achter de min op mn bankrekening. |
een heel grote lelijke bruine koffiemok
ik wilde nog een Freud-vingerpoppetje (haha teh irony :() kopen en nu baal ik dat ik dat niet heb gedaan |
Citaat:
|
ik kreeg van mijn moeder een boek waarin staat hoe ik moet pijpen, inclusief beeldmateriaal. ehm.
|
Citaat:
|
nee ze werkt bij de rutgers nissogroep.
|
|
Citaat:
"Bedankt, mam." |
Citaat:
|
Witte riem met pyramids
roze ringer-t van Atticus met wit/grijze print donkerblauw shirtje met zwarte sterretjes Gola slipons tasje met cherries en skulls 2 morrissey 7" @londen |
Fender t shirts en belt buckles voor m'n vrienden
Vans t shirt voor mn broertje voor meer dan 30 dollar aan star bucks coffee poptarts knalrode leren tas zwartvestzipperjurkje knaloranjerokje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb t dr verder echt super vet gehad hoor, had t voor geen goud willen missen (y) maar 10 november ga ik nog even n weekje terug voor de Grand Nationals in Las Vegas, wel zin in |
ah oke, cool
ik heb trouwens (eindelijk) weer een comment geplaatst op je myspazz, go read it! |
Nieuwe 'do
Charles Worthington shampo, conditioner. |
uitnodiging voor werkuitje heel sjiekkkkk
knoflookolijven kaneelamandelen |
Citaat:
ot: chips, marlboro, treetje hollandia en een GALAJURK |
Ik 'kameelsandalen', het kan altijd erger. :(
|
:d
kut ik vreet het hele bakje leeg en ik was zo gezond bezig :( |
een tefal thermospot insert toverwoorden pan
sigaretten rosé (cadeautje voor een vriendin) 65 euro |