![]() |
Citaat:
|
gewoon tailoring en enchanting.. kan je je eigen gear maken en enchanten en dan kan je lekker lang doorgrinden omdat je al je greens kan dissen -_-
|
met 2 staartjes plz :D
|
Ik zit in The Black Horde \o/
Ik heb net zo'n 200 undead in Felstone Field gefarmed, eindelijk friendly met AD. Bijna 56 :) Paar leuke drops (Two of warlords, libram of rumination, 2x een kutrecept voor alchemisten) en lekker veel bone fragments er weer bij (Y) |
Heh, paar maanden terug naar Revered gegrind. Met die invasion was dat een stuk makkelijker, die invasion skellies gaven ook rep als je al honoured was (dan geven normaal alleen elites nog rep), en waren prima AoE farmbaar met samen met een mage guildy :)
|
Ik doe geloof ik iets verkeerd, maar ik zie het voorlopig niet gebeuren dat ik een mount kan nemen. (Ben nu 37 human paladin en ik hoorde dat je zo ongeveer 100G moet hebben ervoor, klopt dat?).
Ben wel met een alt (rogue, weer eens wat anders) begonnen inmiddels maar ik ben inmiddels geconditioneerd op fijne items, dus wel even wennen weer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kutkut gister toe vael niet neer gekregen en tot 2 x toe gewhiped op 1 % ... why.....
|
Citaat:
|
Ik kan niet zo snel een profession bedenken die leuk is behalve engineering.
|
Wall of text crits you for 1000000.
You die. |
Citaat:
|
Skinning is gaaf en verdient aardig, maar het is niet leuk ;)
Engineering is inderdaad de enige profession die echt leuk te noemen is. |
Er is maar 1 goede manier en dat is je eiguh manier!!!1
Aldus mijn docenten. |
Je docenten zijn alto's.
En verder heb ik gelijk. |
Ik vind blacksmithing ook wel geinig hoor (y)
|
Yup en de epic dingen zijn leuk voor de mensen die niet veel tijd voor raiden hebben :)
Oh en Tailoring heeft toch wel een fijn voordeel voor de Ony cloaks en shard bags :P |
Zo, dagje WSG achter de rug! 7495/21000 nu, druk op weg naar Exhalted :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Duurt echt lang :o :( |
Citaat:
|
Citaat:
Oh en de priest talents en spells zijn uit, nou ben ik een priest n00b maar ze zien er ernstig gaaf uit. Heb nu al zin in mn BE priest over een tijdje. |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, nog steeds alles gewonnen natuurlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Artisan Engineering is leuk hoor, maar dat ik constant naar Gadg moet gaan vliegen voor nieuwe skills is wel een beetje jammer :(
Ik moet alvast maar gaan kiezen welke kant ik opga, Goblin of Gnomish... |
Ik ben idd ook lekker AV rep aan het grinden nu het zo snel gaat. Ik heb totaal geen reden om dat te doen. De offhand is natuurlijk leuk maar in principe hoef ik al die rewards niet zo nodig. Maar ach, 't moet toch ooit gebeuren en nu gaat het lekker snel. Wordt vast wel weer snel genoeg generfd.
|
|
Gnomish gaat het worden...
Death Ray ftw, net-o-matic ook erg hip als hunter, verder gewoon veel gaver dan die stomme bommen :rolleyes: Anyway, de quest voor gnomish engineering pik ik op in ratchet toch? |
Ik heb PvP ontdekt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
repression room time :D we hebben battlegaurd satura en frankriss 1st kill omgelegd nadat we altijd eerst paar keer wipten.... dus das nu farm :) |
engineering zuigt, tis dat ik thorium arrows + repair bots kan maken, anders was het echt kansloos.
|
Hopelijk vanavond weer spelen, als Blizzard een beetje mee wil werken. 't Is tenslotte woensdag. :|
|
Citaat:
|
"A recent account-theft scam is being circulated via email, game forums, in-game chat, and other mediums. We'd like to make the community aware of this scam that involves fake URLs or hyperlinks which, once clicked, will install harmful "key-logging" software, which will then attempt to steal your World of Warcraft account name and password.
The scam comes in many forms, including URLs advertised as links to class guides, gameplay videos, and, in many cases, user-interface (UI) modifications. For these reasons, it is very important that players take caution when being directed to external websites and update the security on their computers accordingly." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb idd ench en herb. Ben wel tevreden behalve dan dat ik altijd vergeet m'n tracker aan te zetten voor de herbs =) |
Citaat:
|
Citaat:
2 crystals is in het beste geval 2 avonden voor mij.. maar meestal haal ik het in 1 avond ook wel. :> |
Citaat:
Maar ik heb natuurlijk slecht schalende dps, dus 't is terecht! |
Citaat:
jmmr dat het na aq slecht begint te scalen :p huh 15% geworden btw. MAAR de healstrat begint te werken tis questie van nr nu |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |