![]() |
Wat een kkgezeik.
Iedereen vindt dat mens kut en nog krijgt ze het voor elkaar om hier een discussie te starten over het wel of niet dragen van skinny jeans. skinny jeans moet je dragen als ze je staan, klaar. |
ja ok, vrouwen dan, en dus geen spijkerbroeken maat.
of moet ik me gewoon fatsig gaan voelen met mn maat 36? mannen met skinnyjeans zoals op die foto zijn sowieso smerig imo. |
Opzich vind ik d'r best stylish, maar soms is ze wel irri idd :p .
|
OOH nu is het weg.
|
eeh.
|
Citaat:
|
haha @ jimmy who, boing boing? goede smaak ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb van de zomer 2 maanden in Denemarken gebivakkeerd, dus ik ken de hele tekst - in het Deens :| |
Citaat:
Anyway, skinny jeans vind ik niks, Dyanne Beekman ook niet, maar haar kleding vind ik soms wel leuk. |
ik heb er 6 maanden gezeten toen LAEKKER zijn hoogtij vierde :mad: (Y) die vind ik wel leuker dan boing boing. waar zat je trouwens?
|
Ik zat in Tårnby, een voorstad van København.
En er was nog zo'n nummer, 'En dag tilbage' ofzo, ook zo fout. |
Citaat:
|
Ik denk dat het gemiddelde meisje toch echt 36/38 is, als je zo kijkt naar welke maten er het snelste uitverkocht zijn overal. ;)
Maar 34 komt vast weer vaker voor dan 40. Eigenlijk boeit dit me allemaal niet, ik wilde tien minuten terug gaan slapen :confused: |
Discusiëren over maten kan in het "matentopic" (of hoe het heet) en niet hier.
Ik vind haar een beetje griezelig en ik vind de kleding die ze uitzoekt voor de kandidaten ook meestal geen verbetering. Het programma is naar mijn mening ontzettend ergelijk, maar tegelijkertijd ook wel weer grappig. Dus ik kijk er wel naar (al blijf ik er niet voor thuis :eek: ) |
Citaat:
waarom loopt haar program op Net5 dan zo goed als niemand ´t leuk vindt denk ik dan.... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat dacht je van al die huisvrouwen? |
Ik krijg last van rechtsdraaiend maagzuur als ik haar zie, hoewel ik nog harder over Mari van de Ven heen zou willen pissen.
http://www.prietpraatpaal.nl/uploads...van_de_ven.jpg Passion for Fashion zou wel mijn favoriete programma zijn als het op een ander tijdstip uitgezonden zou worden. Helaas! Misschien neem ik het een keertje op :) |
Ik heb mari ontmoet in de bioscoop en hij was heel aardig en hij knikte toen danny rook aan mn schouder voelde.
|
danny rook <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |