![]() |
Die filmpjes van de H&M gekte zullen nog lang besproken worden :) Ik hoop dat die mensen publiekelijk te schande zijn gemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook wat dingen via internet, maar ik had ook wat dingen in mn virtuele mandje gestopt en toen ik ging afrekenen was het ineens uitverkocht :( |
Citaat:
|
Hehe, bij Shownieuws (:(:(:() zeiden ze na filmpjes van de gekte dat je wel online kon bestellen, maar dat je na elk kledingstuk direct moest afrekenen omdat 't gaat om wie 't eerst afrekent. En niet om wie iets 't eerst in z'n mandje heeft.
|
Die bitches renden en moshten harder dan menig neger uit Darfur zou doen bij een voedseldropping.
|
ik vind het echt sneu hoeveel er via marktplaats voor veel meer geld verkocht wordt (n)
niet dat ik iets zou willen hebben maar afzetterij |
Hoe vaak moet nou nog worden gezegd dat vraag en aanbod de prijs beïnvloeden? Daar hoef je geen economie voor gestudeerd te hebben. :confused: Laatst was er ook al zo'n discussie over kaartjes voor Lowlands. Sta vooraan in de rij, of accepteer gewoon dat je er te laat bij was.
|
Heb achteraf echt wel spijt dat ik niet ben gegaan. Als ik zo de prijzen zie wat mensen ervoor willen betalen... Had ik veel winst kunnen maken. :( Boeiend als je dan eventjes voor lul staat. Kon ik tenminste mee naar Istanbul.
|
wat voor prijzen worden er gevraagd dan? ik heb geen zin om zelf te kijken :|
|
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
:) :)
|
die trouwjurk die eigenlijk E300 was (geloof ik) is nu volgens mij E1200, en ik zag op marktplaats dat die lange jassen met hartjes-knoop E175 (ipv de oorspronkelijke E100 ?) shirtjes zijn iets van E50
was ik er maar bij gaan liggen. |
€900 heb je dus snel verdiend met zo'n bruidsjurk. Dat kan ik alleen maar uitgekookt noemen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Net goed (y), want het is eigenlijk toch te belachelijk voor woorden. Volgens mij hangen de winkels morgenochtend weer vol. |
sneu gedoe.
jaaahh ik heb wat gekocht en het paste niet, maar ik heb toch wat en kan nu mooi met mijn h&m viktor & rolf winkeltasje door de straat lopen zz. |
oh plz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Londen hangt bijna de hele collectie van Victor & Rolf er nog.
Heb er gister een lingerie setje gehaald die ikleuk vond, de rest vond ik lelijk. Alleen die witte jas was ook erg leuk, helaas 79 Pond (n) |
ja in antwerpen hetzelfde.
|
in parijs is het meeste wel weg.
|
Nou, in Dublin hangt alles er nog hoor. 8-)
Hebben we nu alles gehad? zz |
nee teun.
|
in berlijn ging het ook best snel ;) ;)
|
In beek hangt alleen de rugzak er nog.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |