![]() |
Citaat:
|
OMG! Tis uitgestorven buiten op maandag om 12 uur 's avonds/nachts. Ik vind het zielig voor alle lantaarnpalen die zo hun best staan te doen om de zon te imiteren.. :(
|
Omg ik hoopte dat ik Guyton (=studieboek) nooit meer hoefde te openen en nu zit ik weer precies hetzelfde te lezen als twee jaar geleden. Hoewel ik nu pas besef dat het een duidelijk boek is. Maar toch, omg, wéér datzelfde stomme stuk uit het boek.
En omg mijn hoofd knalt uit elkaar hoe gaat deze dag goedkomen? :o |
Haha we gingen jongens tegen de meiden doen met trefbal, en dat was grappig ja!
|
Omg, Robert Altman is dood.
|
omg Geert Wilders was weer eens op tv
http://www.youtube.com/watch?v=uX_J39P3Oj8 |
Net nog, toen bleek dat iemand die ik al een tijdje ken aan schermen deed en ik had in haar echt helemaal niet zon typ gezien :bloos:
|
Bij een jurk die ik zag op internet, god hoe kinkie. :o
|
de avatar van TF :eek: :cool: (y)
|
omg, mijn huisgenootje is er zo een die door haar wekker heen slaapt.. en ik niet. 3/4 uur naar trrrrrrrrrrrr geluisterd.(n) ik weet al wat voor surprise ik ga maken:D
|
Omg, een lerares was huilend uit het lokaal gelopen ofzo. Of in ieder geval, ze was weggelopen en later hoorden we dat een unitleider oid haar 'overstuur had aangetroffen in de lerarenkamer'.
|
Citaat:
|
De regen zo kletter op mijn dak, gadver.
|
Citaat:
Omg zo kóud :eek: En toen ik ging stemmen was zowel degene voor me als degene na me van mijn studie(jaar). Nu zijn we ook wel met 400 en kwamen we net uit college, maar toch :cool: |
Citaat:
|
Dat hoe gaat de forummer boven je dood topic. Omg :D
|
dat ik las op planet.nl dat CDA waarschijnlijk gaat winnen en de partij van Geert Wilders 9 zetels krijgt.
Kan mijn dag nog erger?? :mad: |
omg.. ik heb twee schroefjes over bij mijn bureau
omg ik heb een muis voor mijn laptop omg omg omg ik voel me actief en betrokken bij mijn studie |
Citaat:
Oh, en trouwens ook een opmerking van een klasgenoot toen ik zei dat het ook deels aan haar ligt omdat ze totaal geen orde kan houden (of het probeert): "Heb je wel eens je moeder zien lesgeven dan?" :/ (m'n moeder geeft ook les op dezelfde school) |
OMG Die perioxidelimbo krijgt zomaar meer zetels dan Femke! :eek: :( (n) :mad:
|
OMG Wilders is een grote winnaar!
OMG Balkenende blijft aan het roer! OMG PSV heeft verloren. Kan een dag ergere tegenslagen incasseren? :( |
Dat Nederland kennelijk meer ziet in Maorijnissen en Wilders dan ik. :(
|
gisternacht is mijn fiets gejat.... maar er stond ook alweer een ander voor in de plaats :confused:
ja ik was behoorlijk teut, maar dit is toch wel heeeeel raar :bloos: |
OMG om wat er allemaal uit de mond van Wilders kan komen.
|
Én dat er mensen die zijn ideeën klakkeloos overnemen. Genoeg mensen voor 9 zetels nog wel. :s
|
er is immidels wel genoeg islam in Nederland. :D
|
Omg, ik moet over een paar uur weer opstaan. (n)
|
OH MY GOD! wat doet XXXXX hier?!?! oh dit gaat een leuk reisje worden!
|
omg Economie toets waar ik geen zin in heb
omg weer is beter dn gisterochtend omg gel in mun haar zit niet goed omg kat wil eten omg nieuwe smsje omg etc. BOOOEEEEIIIIIIIIEEEEHHHHHH |
Citaat:
hoe geeft ze les dan? :p |
OMG ik word echt dik genaaid door die kut biebliotheek.. moet ik 3 euro lopen betalen voor een tijdschrift wat ik niet eens ken , iets over verlichting ofzoiets en een boek over natuur wat ik nooit leen.. :S
En er stond nog 1,50 op dus dat werd ff 4,50 aan kleingeld :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
iemand die geen id had wie jan marijnissen was. of andre rouvoet of marianne thieme.
die niks van politiek wist, ondanks dat het op tv/krant/inet/ en verder alle media nergens anders over ging de laatste maanden. omg (n) |
Citaat:
En ik kom er net achter dat ik nog weg moet :o |
OMG 'Film en tv' is echt té saai voor woorden de afgelopen maanden. (n)
|
Citaat:
|
OMG ik zeg gisteren tegen mijn moeder dat ik rond half zeven thuis zou zijn vandaag voor het eten.Belt ze me om 6 uur op dat het eten klaar is. :mad:
En als ik snel typ gebeurt er dit: :D:D:Ddleeblegeps ni raamoz pyt ki GMO |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat deed de computer 'vanzelf'. En nu niet meer. |
Toen een moeder een docente aanviel en bedroog.
|
omg ik heb gewoon de hele avond zitten knuffelen :)
|
omg geen zin om naar bed te gaan
|
omg wel brood in huis maar geen beleg
|
Gisteravond toen ik te horen kreeg dat ik 100% zeker naar ZA ga.
|
Citaat:
|
Gister toen iemand zei dat Kamelot dit jaar op Waldrock was... Ik had bij Devildriver al overtuigd moeten zijn.... (n)
|
OMG, Leuk hoor zwarte pieten :) maar niet als ze de tegenstander gaan helpen en ons niet :o
|
omg ik wil verkering :p
|
Citaat:
sinds wanneer ben jij 17 btw? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |