![]() |
Citaat:
|
Alleen ally-side voor zover ik weet.
Maar goed, het ging om dat ik zei dat je alleen op 500G kon komen door de aankoop van die blue sinew mee te tellen ;) |
hehe ik leuk insignia of the crusade en of the dawn verzamelen voor me 2de 18 slot bag van Argent Dawn. Blijkt'ie unique te zijn. :o
|
phanter hide+ony+supply bag is veel spannender ;)
|
ja ony bag heb ik al :) panther nog niet...
|
Ik heb 3 ony hide bags xD
|
Citaat:
|
Heb 4 travelers backpacks, maar al zou ik 4 ony hide bags/panther bags hebben zou het verschil voor me niet maken. Ik krijg het altijd voor mekaar om mn bags tot de nok te vullen met zooi -,- .
|
Citaat:
Reden is simpel; MC/Ony tourists moeten flink veel goud hebben voor deze runs om hun items te kopen, en dus sneller geneigd zijn om op "andere" manieren aan goud te gaan komen ipv zelf te farmen... Soms als het om bieden gaat worden er echt belachelijke prijzen betaald voor bijv MC epics ( hoorde laatst over een drillborer disks die voor 700 G weg ging.. ) Beetje jammer allemaal (n). |
Ja, hoe mislukt in het leven ben je als je gold koopt. Dat is echt nog erger dan het vérkopen.
|
Weet iemand een directe link naar
WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch die patch van 600+ mb? Bliz downloader duurt een paar dagen bij me ;x |
Raak een beetje uitgekeken op TBC.. Ik hoop dat het komt omdat mijn mains warrior & rogue zijn.
Mijn priest was nooit doorgekomen :( |
Hoe kun je uitgekeken raken op iets dat er niet is?
|
Ik speel closed beta op Bloodmyst PVP.
|
Citaat:
|
pff nog lang wachten tot januari (n)
|
Sowieso, beta dus testfase enzovoort enzovoort.
Ik ga me sowieso wel vermaken met 70 dingen en een Belf Paladin in elkaar prutsen. Daarna zien we wel weer. |
Zo, ik ben maar even gestopt met beta en speel nu weer vanilla... Met mijn priest een BWL guild gejoined maar moet nog even fire resis gear & ony/bwl attunements afmaken...
Woooo. |
sweet gister full t1 geraakt :) nog 2 pieces en dan ben ik ook full t2 (y) hopelijk nog voor tbc, zou wel leuk zijn
|
Citaat:
vanavond halve pug zg halve naxx guild(mijnes is dus retired) gedaan. was wel lachen geen wipes. en de meeste strats waren "zerg it down" echt grappig om voluit te gaan en die mindere(mc guild mensen) allemaal rustig dpssen =) wel mijn 14de fotf roll verloren >_> |
Ik heb een nieuwe patch aan het downloaden voor wow met dat programma maar dat gaat zo langzaam. Nu heb ik die patch gedownload maar hoe moet ik die installeren?? het zijn .mpq bestanden.
Alvast bedank maradinus |
Die wordt automatisch geïnstaleerd zodra Blizzard de patch officiëel vrijgeeft. Waarschijnlijk deze woensdag, misschien volgende week. Je hoeft er niks voor te doen, alleen WoW op te starten en verbinding te zoeken, dan doet hij de hele meuk zelf.
|
Citaat:
met een 8mbit mag ik wel wat meer verw88 |
Citaat:
|
blizzard dl maakt mijn 5mbit ook teringsloom voor 100kb/s :S
|
Citaat:
Beter laad je hem in een andere torrent client en limit je je upload op 80% van je max upload... Ik wist niet dat je die blizzard torrent in een gewone client kon stoppen tot Alpha_Omega dat zij, ik had alweer speciaal netlimiter gedownload voor die patch :) |
Citaat:
Want als je 700 mb moet downloaden ben wel een paar weken bezig. http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors daar had ik die patch weg gehaald maar werkt niet echt |
|
|
Citaat:
Ik weet nog niet hoe ik ga speccen, misschien de spec die ik nu ook heb als warlock : 23/2/26. Natuurlijk wel al de nieuwe spells halen bij de trainer (ik ben eens benieuwd hoeveel die spellbooks nou gaan kosten :D, die zullen wel flink in prijs dalen nu je die rank spells gewoon bij je trainer kunt leren). |
Jammer dat niet alles vloeiend gaat, een guildie had beloofd dat hij zijn eigen nieren zou opeten als alles vlekkeloos verliep :D
|
Citaat:
En ik heb nog geen idee wat ik ga speccen met mijn priest... Met mijn warrior en rogue in beta heb ik die problemen niet, maar met mijn vanilla priest moet je nu echt keuzes gaan maken met die 41pt talents & maar 51 talents op 60 :( |
Denk niet dat ik vandaag zal spelen, ik ben vanavond zowieso pas thuis en ik dan moet ik nog heel die patch gaan downloaden hehehe
|
Citaat:
|
hij mag best up gaan eigenlijk, kwil pvp-en :bloos:
|
Ik heb echt nog geen idee hoe ik mn paladin ga speccen. Aan de ene kant zou ik die crusader strike wel in actie willen zien, alleen nerf ik daarmee mn paladin behoorlijk pre-lvl 70. Protection tree ziet er dan vrij sweet uit weer.
Warrior word gewoon nog ff 17/34. Druid ga ik retiren vandaag, maar anders zou het 0/41/10 worden.. feral ftw. Kijk er wel naar uit, benieuwd hoeveel mensen er bij de class-trainers in IF staan :D |
als het goed is heb je niets bij je classtrainer to zoeken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat heet tactical mastery =)
|
Blizzard downloader is ERG traag voor me, dus probeer ik dat wat je zei Alpha_Omega, maar dat werkt alleen voor de background downloader? Ik vind nergers een .torrent voor die patch...
|
Citaat:
dit heb ik net ook op de guildsite gezet: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah cool Alpha!
Heb de update nu geinstalleerd, alleen is mijn server natuurlijk nog niet online :) |
Al mijn add-ons werken niet meer :boos:
hopelijk komen daar snel nieuwe versies van :) |
Nee, al mijn addons werken ook niet meer behalve Ace unit frames zooi, die ik niet eens gebruikte :).
Maar dus even WTF/WDB/INTERFACE folders weggeflikkert en damn wat is de laadtijd nu KORT :) |
Nerf hunters.
Gadverdamme wat een heerlijke boost, ik ben wel te spreken over deze patch. |
zeker
trap multi arcane conc scatter arcane trap multi arcane silencing multi arcane zwaar overdreven maar god dit heerst. meer rap en crit. beter in pvp <3 |
damn alles servers down
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |