![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit toch?
|
Citaat:
|
3 jongens, 2 meisjes
2 keer verkering gehad, met de 2e is het nog steeds aan. nuttige informatie hoor :rolleyes: |
Citaat:
|
Eumms. 8 ofzo.. Misschien 9.......
Heheh mar nu hou ik het toch effe bij een en dezelfde. Mijn lieverd ... zwijmel zwijmel :rolleyes: Maarja..... Hee btw. wat een lage getallen allemaal eigenlijk...... |
Dit jaar? Twee verschillende. *fronst* Hm, wat weinig. Nou ja, dat krijg je ervan als je de hele tijd met dezelfde zit te vozen....
|
Citaat:
|
4... te veel naar mijn zin...
eentje was m'n ex, de andere 2 waren jongens die ik leuk vond, maar zij mij niet bleek later :( en die ander is mijn ex die t na 2 weken uit maakte omdat ie een ander toch leuker vond :mad: haha naja, t ging in ieder geval wel behoorlijk hard zo, en dat was niet echt mijn bedoeling... |
Mum...... ok kuis :rolleyes: persoon :P
Ik zit misschien te hoog, landelijk, maar blijkbaar lijken achterhoekers nou eenmaal op geile konijntjes :P Huh vreemde logica what ever |
Ikke met 1tje gewoon.. in 2002 duz he
Maarrr dit schooljaar dan zijn het er.. uhh 6.. oei |
2......terwijl ik nu al 3 jaar dezelfde vriendin heeft.......gelukkig komt ze hier nooit, anders was ze boos geweest denk ik
*blaat* |
Citaat:
Trouwens, ik met 0... Zielig voel ik me |
1
|
Citaat:
:o |
met 6
|
3, waaronder 2 liefjes
|
met 4 (inclusief zomervakansiej) :D
|
hallo jullie zoenen egt weinig hoor !
ik vanaf januari met 8 |
Citaat:
|
Citaat:
jaja forumbaasjes hou al weer op met offtopic lullen |
3
|
Met 2..
De 2e is ook de laatste waar ik ooit mee zal zoenen! |
Citaat:
laat k t zo zeggen: als je t zo zegt, maak je vooral geen indruk en moet je dus vooral niet trots op jezelf zijn als je dat wel was :rolleyes: |
Citaat:
|
:) nou.......7 dat valt tog best mee?
|
1 jongen.. en of je nu vraagt dit jaar of ooit, dan krijg je't zelfde antwoord :p
boeiend btw... |
Met nieuwjaar met 1 en daar zoen ik nu nog steeds mee ;)
|
Hechten jullie er eigenlijk nog waarde aan? Ik bedoel dit niet als een aanval, want ik heb zelf wel zo ongeveer de meeste gezoend. Maar het is gewoon een vraag.
Ik hechtte er op een gegeven moment totaal geen waarde meer aan, het was gewoon van "oh, ja, die heb ik dus ook gezoend" maar daar had ik in de meeste gevallen geen intieme zwijmels bij ofzo ;) |
1, m'n vriend :)
|
3 jongens
2 meisjes |
ff tellen
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 met 12 mensen............................. |
waarvan 2 meisjes.............
|
1, mijn vriend
|
das een moeilijke
als ik tel over nuchtere keren iets van een 6 als ik vertel over de niet nuchtere tijden, dunno |
één
|
1
|
Citaat:
|
2
|
3 of 4 jongens, 5 meisjes.. :confused: gloofik..
|
Dit jaar: met 1tje!!
|
met 4 verschillende jongens
|
Citaat:
|
2
|
dit jaar? ewm 2 jochjes en 1 meisje
|
Kalenderjaar of schooljaar?