![]() |
ik zal mijn best doen vanavond niet af te vallen, moet naar een diesborrel :(
|
Ik zit er nog in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus schrijf mij maar uit :D |
Sukkeltje. Naja, tot volgend jaar dan maar :P
|
Mijn nagels gingen er maandagochtend al aan :o.
|
Hehe, het zou echt grappig zijn als iedereen er gisteren al uit had gelegen.
|
Citaat:
:D [nariesdagelijksesteunbetuiging]hop![/nariesdagelijksesteunbetuiging] |
Ik zou inderdaad elke dag gaan posten maar dat is gister niet gelukt ivm een vergeten toetsenbord en een niet werkend vervangend exemplaar (ja een kutsmoes enz maar het is toch echt zo). Ik ben wel sinds gister nuchter dus eigenlijk vind ik dat ik nog mee doe. :P
|
Morgen zit ik met mijn project groep als afsluiting in de shop. Dus schrijf mij maar vast uit.
|
Citaat:
|
Voor eens in je leven heb je een reden om aso te zijn en dan maak je er geen gebruik van.
(ik had hetzelfde gedaan) |
ik zit er nog in!
|
nuchter als de helle
maar gaar van de lucht hier ik probeer te blijven posten maar cafes zijn hier minder dan verwacht en damnnnn traag ben op zoek naar appartement met inet so ill keep you posted ;) |
Nog altijd nuchter.
|
Citaat:
same here en gister werd mij hasjish aangeboden en cannabis maar ik ging er niet op in :) |
Gisteren iets teveel gedronken.. Het idee was om 1 meter te drinken, maar die werd steeds bijgevuld.. Waarna ik dus uiteindelijk 2.5 meter naar binnen heb gewerkt.. Wat natuurlijk uitliep op kotsen.. Uiterst kansloos, maar het moest even..
Ik val dus af (y) |
Citaat:
|
ik doe nog mee (y)
|
Ik ben ook nog altijd nuchter.
|
Citaat:
|
ik heb de twijfelachtige eer als eerste te zijn afgevallen
|
en je bent er nog trots op ook :D
doe je nog meer afbreuk aan het topic dan ik :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lig er uit.
|
Citaat:
|
Ik ben nog altijd nuchter en hou het al bijna een week vol. :eek:
|
En nog altijd nuchter hierzo. :D
|
Citaat:
|
De schoonheid.
|
:)
|
Ik moet trouwens zeggen dat ik het al wel eens langer dan een week vol gehouden heb (3 en 2 dagen om precies te zijn) maar dat was niet hier in Haarlem/Nederland maar op vakantie vorig jaar. Het beviel me erg goed.
|
Citaat:
|
Even een inventarisatie. Deadlock, Gustav en ik zijn dus nu de enige die nog over zijn na 1 week...
|
Schouderklopje voor jullie hoor, het lukt jullie om te doen wat jullie willen. Wat een fucking prestatie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Still strong over here
gister weer aangeboden gekregen :o |
Helaas ben ik er uit.
Alhoewel ik wel de levensstijl van vorige week door de week ga vast blijven houden (y). |
wimmes & guustaaf kop aan kop
en ik steek er graag nog eentje op :) |
Citaat:
Maar goed dat maakt Gustav dus tot de winnaar van de cleanathlon 2007. Gefeliciteerd. (Y) |
haha zo kort. dit stelde ook niks voor.
|
:d
|
Hahaha, wat een flater zeg. Misschien moeten we er een half-jaarlijkse poging van maken, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat het woord nu aan Gustav is. :D
|
Nou en Niek/Wann ook hoor. Die is volgens mij ook nog heel goed bezig :p. Maar die had ook al een voorsprong sind oud en nieuw oid
|
hahahahahaha
ga toch wat nuttigs doen man |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |