![]() |
Ons oude werk.
Hij werkte er als kok, ik als leerling gastvrouw. Op een dinsdagavond gingen we met een stuk of 8 collega's wat drinken in een hotel waar een van die collega's nog zwart bijwerkte. Die jongen en mijn vriend waren zo zat dat ze daar bleven slapen. Mijn vriend (die toen dus nog mijn vriend niet was) vroeg of ik ook bleef slapen. Ik twijfelde nog even maar mijn moeder zou me die volgnde dag ophalen op mn kamer. Hij nog snel mn mobiele nummer gevraagd en een paar uur later kreeg ik een sms: "jammer, nou moet ik mn ontbijt alleen opeten" En toen hebben we een paar dagen gesmst (we waren alletwee vrij) Die donderdag smsde ik of hij een wodkatje kwam drinken. Dan kon hij wel bij mij blijven slapen anders kon hij nauwelijks drinken. Tijdens een film (Donnie Brasco) hebben we gezoend. En die nacht hebben we ook sex gehad. Meerdere malen. Dat ging zo een paar weken door. Na 2weken besefde ik dat ik hem wel heel erg leuk vond. Ik luisterde toen naar How van John Lennon en het leek wel of dat nummer voor mij geschreven was. Dus ik heb dat nummer aan hem laten horen. Daarna hebben we gepraat en besloten dat we vanaf toen een relatie hadden. Dat is nu anderhalf jaar geleden. Nu wonen we samen. :) |
Citaat:
Hoe fout :o Maar wel typisch, want we waren allebei meegesleept door een boerenvriend(in) die dat soort feesten geweldig vindt (verder zijn het wel heel leuke mensen ;) ), zelf vinden we er eigenlijk niks aan. |
Citaat:
|
Van het werk..
|
Citaat:
Super gezellig, want zo leer je je buren nog eens kennen! Zo zagen we elkaar af en toe.. praatje maken etc ;) Maar ik hield de boot een beetje af, want ik kende hem nauwelijks. Totdat ik hem toevallig zag lopen in zijn brandweer-outfit :o Ik zei toen: "Hey we zouden toch nog eens wat drinken? Zullen we nu?" :D |
In een donker en fout hoekje van het internet, ongeveer vijf jaar geleden :).
|
Citaat:
|
Ik kende m al van een sp scholing in oktober, maar ik had toen al een vriendje... in maart zag ik m weer (ondertussen alweer vriendjesloos), en toen kregen we echt wat :D
En ik ben nog steeds blij. We hebben alweer 1 jaar <3 |
Mijn nichtje had iets met zijn broertje. Na eindeloos gezeur dat hij eeeecht iets voor mij was hem maar toegevoegd op msn..en hij bleek toch wel heel leuk te zijn :bloos:
Een x aantal ontmoetingen en maanden later kregen we wat, en dat is nu al meer dan 2.5 jaar geleden :) <333 |
Citaat:
|
Met carnaval, in Venlo, op het stadhuisplein. Rechts van t drankkraampje. :cool:
|
School, het begin van dit jaar hem ik hem ontmoet. :)
|
tijdens een demonstratie tegen de CPE(Franse wet van afgelopen jaar over proefperiode van Franse jongeren)
we woonden toen allebei in Frankrijk. |
Ja, heel saai.. school. Hij deed LOmaatschappijleer, en ik LOgeschiedenis. En dan heb je dus vakken samen(y).
|
myspace :|
|
Citaat:
|
Een vriendin van me kende hem via internet en ze gingen na ruim een jaar meeten. Omdat ze naar een klein festival gingen wilde ik ook wel mee ivm saaie zondag. Blijkbaar vond hij me wel leuk dus zijn we na twee weken samen naar de film geweest.
Dat is nu ongeveer zeven maanden geleden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |