Spelleider |
26-03-2007 19:47 |
Dark Phoenix liep op een heel rustig tempo de gang op. Hij was zo verzonken in zijn wazigheid dat hij ondertussen al vergeten was waar hij naar op weg ging. Hij besloot er 'relaxed' over na te denken onder het genot van een jointje en liep naar zijn kluisje. Daar had Dark Phoenix zijn eigen mini-wietplantage. Genietend van het vooruitzicht op zijn jointje en wereldvrede lette hij niet op waar hij liep en botste hij frontaal tegen Leekah op.
"Ik zou maar oppassen als ik jou was mannetje", fluisterde Leekah in zijn linkeroor. Ze draaide om hem heen om in zijn rechteroor te fluisteren: "Pas maar op voor mijn weerwolven."
Leekah duwde hem weg, trok haar tuinbroek op en stampte verder door de school. Dark Phoenix keek haar verbijsterd aan.
Leekah was één van de oudste leerlingen op school, ondertussen al een jaar of twintig. Niemand wist haar precieze leeftijd, het was alsof ze altijd al op school aanwezig was geweest. De school leed al jaren onder de terreur van haar en haar volgelingen. De "weerwolven".
Niemand op school wist wie haar volgelingen waren. Het konden leerlingen zijn maar ook leraren. Hun taak was om zo anoniem mogelijk te blijven als wolf. Hun doel was om de carriére van de anderen op school te verpesten.
Dark Phoenix slenterde verder naar buiten. Daar aangekomen liet hij zich op het grasveld naar beneden zakken en ging tegen een boom aanzitten. Terwijl hij zijn wiet tevoorschijn haalde en aanstalten wilde maken om een joint te gaan draaien merkte hij dat hij daar niet alleen zat. Naast hem zat een chinees meisje, een uitwisselingsstudente.
"Peace! What is your name?" vroeg Dark Phoenix aan het meisje. Hij maakte het peace-teken.
"I not speak very well english", zei het meisje, "my name is ChIn0_gUrL."
Dark Phoenix kon het niet goed verstaan. Ze bleef het proberen maar kwam niet verder dan ChIn0_gUrL.
"Relax girl! Peace!" zei hij tegen haar en hij bood zijn joint aan.
Ondertussen liep Sagana over het grasveld naar de twee scholieren toe. Sagana was een tenger meisje van een jaar of vijftien. Ze had haar lange haren zwart geverfd en droeg altijd lange gewaden in donkere kleuren. Sagana was gothic.
"Hey, Dark Phoenix", riep ze vanuit de verte. Ze rende naar hem toe en sprong om zijn nek.
"Ik heb je gemist jongen!" Dark Phoenix glimlachte. "Ik heb jouw ook gemist meis."
Ze gingen samen weer in het grasveld zitten blowen, ze waren vergeten dat ChIn0_gUrL er ook nog was.
ChIn0_gUrL besloot om de school maar eens verder te bekijken en liep richting het hoofdgebouw. Eigenlijk wilde ze erg graag vrienden maken, maar ze vond het zo lastig. Niemand in de school sprak chinees en ze was zelf zo slecht in engels. Nederlands kon ze al helemaal niet begrijpen. ChIn0_gUrL voelde zich eenzaam.
Ze liep naar het kantoor van de directeur van de school, Eye of Sauron, en vroeg om een gesprek. De tranen stonden in haar ogen toen hij met een vriendelijk gezicht vroeg of ze binnen wilde komen.
"I...I stop school. Go home", stotterde ChIn0_gUrL. Eye of Sauron knikte begrijpelijk. Hij wist dat ze het moeilijk zou krijgen op deze school.
Na een lang en moeizaam gesprek tussen Eye of Sauron en ChIn0_gUrL besloten ze samen de formulieren te ondertekenen. Ze zou stoppen met school en het eerstvolgende vliegtuig naar huis pakken. Zelfs haar toelating tot de weerwolvengang kon haar besluit niet veranderen.
Deelnemers:
01. Sagana
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell
07. Mr Soija
08. Severus
09. Hanneke
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel
17. Flowtje
18. Dark Phoenix
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje
blauw = gedood
rood = opgegeten
Een goed begin voor de dorpelingen! Zeer goed. Al hebben ze nu wel de woede van Leekah en haar volgelingen op hun hals gehaald. Die hebben namelijk tot morgen 20.30 de tijd om wraak te nemen.
|