![]() |
Aardappelen, bruine bonen en appelmoes.
|
Ik ga straks zelf pizza maken en ik hoop dat het een beetje lukt. :bloos:
|
Citaat:
Ga je ook proberen de deegbodem te maken en dan in de lucht te gooien :p ? |
Hihi. :cool:
De bodem maak ik gewoon van zo'n pak pizza-bodem mix. Verder smeer ik er tomatenpuree op, mozzarella, basilicum, rode ui, knoflook en pesto. Ik zie wel wat het wordt. |
mmm moet ik ook eens gaan zoeken zon pizza bodem maak set, nog niet eerder gezien.
Wij eten thuis tegenwoordig nooit meer pizza omdat die pizzas die je in de winkel kan kopen gewoon niet lekker zijn. Of het zijn moddervette pizzas, of er zit haast geen beleg op. |
voor een kerel van achttien vind ik eerlijk dat jij wat veel bezig bent met 'dat is vet'
normale jongens van achttien gaan pinten drinken en 's nachts om drie uur (of later) nog een lekkere pizza met extra lookbrood eten... maargoed, ik heb misschien geen recht van spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
huh, een undercover? :confused:
Ontopic: aardappel met broccoli en een groenteburger |
Citaat:
:s :s waar slaat dat op |
Wij gaan met de hele familie barbequen :s
|
Citaat:
|
Vandaag wordt het broodjes met knakworst, koude schotel en salade. Heb geen zin om echt te koken met dit mooie weer.
|
patat, spercibonen, en 2 braadworsten per persoon (als je wilt)
|
ik wil ook een barbeque en een balkon of tuin om in te bbq-en... maar t word slavinken met van die celavita aardappeldingesen en ik moet nog ergens groente vandaan vissen maar dat komt nog wel goed...
|
Citaat:
sper·zie·boon (de ~) :p :D |
en oh ja, 't is ook
bar·be·cue (de ~ (m.), ~s) 1 toestel om vlees in de openlucht te roosteren 2 gelegenheid waarbij gebarbecued wordt en bar·be·cue·ën (onov.ww.) 1 vlees roosteren op een barbecue |
Vandaag soep en brood met gehaktballetjes.
|
lasagna, alleen de schaal zit weer eens te vol dus het zal wel overlopen....
|
Citaat:
Vandaag een tartaar, aardappel en iets van groente. |
eierpannenkoeken met appel-peren-aardbei moes :)
|
Wij haden vlaamse frieten, varkens schnitzel, doperwtjes & wat appelmoes
|
deze middag broccolipuree met een grote lap spek (y)
en deze avond hebben we pannenkoeken gegeten met banaan (schijfjes banaan in de pannenkoek gebakken) en vanilleijs en zelfgemaakte chocoladesaus :o (y) (y) |
Gisteren had mijn schoonzus dus gekookt (de kok :cool: ) voor mijn moeders verjaardag.
Amuse: stukje jonge geitenkaas omwikkeld met sesamzaadjes en een gedroogd abrikoosje. Voorgerecht: Terrine van courgette en abrikoos op een carpaccio van tomaat Hoofdgerecht: Italiaans gekruide fricandeau, witte en groene asperges langzaam gegaard in een roomsaus, pastarolletjes met paddestoelenvulling Nagerecht: pure en witte chocolademousse Het was echt superlekker <3 |
We gaan barbecuen met mn schoonouders.
|
frietjes met pangafilet en sla (en mama eet rijst ipv frietjes)
|
Nasi
|
Geen idee.
|
Ik maak een pizza want ik heb geen zin om met dit weer in m'n bloedhete keuken te gaan staan.
|
aardappels, broccoli/spinazie, vega gegrilde stukjes
en toe: vanillevla met aardbeien |
ik denk dat ik maar even snel chinees ga halen. Eet (WEER) alleen, en geen zin om te koken.
en ben 't gister ook gewoon straal vergeten, meestal werk ik op zondagavond :o |
Tagliatelli met bolognese saus, en geraspte kaas :p
We hadden nog wat groenten liggen die oud aan het worden waren dus maken we maar bolognese saus. Volgende keer gaan we iets met zalm en tagliatelli maken :D |
een 'italiaanse carre', spiesjes van in knoflook gemarineerde zeevruchten en bloemkool met gebakken uitjes
|
Ik heb van daar een poging gedaan okra's (lekker!) te koken. heb er tempeh bij gebakken en rijst (y)
|
Ohh, dat zijn die Egyptische soort van mini courgettes toch? Waar heb je die gekocht?
|
Ja, op de markt gekocht. bij zo'stand waar ze allerlij exotische groenten hebben, ze schijnen ze ook in toko's te hebben.
edit: waarscijnlijk rijst, wortel/selleriesla en kikkererwten |
Tomatensoep met een tosti. Of misschien ipv de tosti een pistoletje als ik geen zin heb om een tosti te maken.
|
Wij eten vanavond rijst met roergebakken groenten, en een kippenvleugel (is een kipdrumstuk + stuk kip aan elkaar) erbij.
|
Tilapia met mangochutney en sperziebonen.
|
kipschnitzel met aardappelen en worteltjes
|
Gisteren wraps (lekker snel klaar), vandaag spaghetti met champignons en gehakt.
|
Wrap met kip en selleriesalade.
|
Restjes.
Overigens at ik eergisteren bij een vriendin en zij maakte spagetti met feta, olijf en tomaat. Die tomaat kwam uit de oven en ik vraag me sterk af of ze er nog iets aan kruiden bij had gedaan. Was in ieder geval erg lekker. :cool: |
Broodjes vegaburger, niet zo gezond, wel makkelijk en lekker :cool:
|
Chili sin carne met heel veel champignons.
|
Argentijnse Beef Chimichurri
|
spaghetti carbonara van miracoli
's middags en 's avonds, want het is voor twee personen en ik ben maar alleen. |
Koolvis met rode bieten en gekookte aardappelen.
|
Sedanini bolognese :| :s
|
Bloemkool, gekookte aardappelen en een kipschnitzel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |