![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over 5 jaar is hakken je reinste kvlt gezien de neerwaartse ontwikkeling.
|
Citaat:
|
Er is nog teveel bewijsmateriaal.
|
ik kan het een beetje en dat is wel cool. de muziek is stom though. :(
|
Citaat:
OT: Jumpen is http://files.lussumo.com/stupid.jpg |
ow en waarom zou ik dan hier verkeerd zitten..ik zit tg in een muziekforum..moet je niet moeilijk gaan doen..
|
Citaat:
post eens een jumpfilmpje van jezelf ofzo dat helpt de discussie wel op gang (Y) |
Jumpen is triest. Wat wij vroeger met onze armen en handen deden gaan hun met hun benen en voeten lopen doen.
Beetje ver gezocht. |
Citaat:
|
jah ik merk dat er nogal flauwe reacties zijn:P ik d8 dat er hier vast wel jumpers waren die wat te vertellen hadden..
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik heb laatst bij Air nog een dansje gewaagd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe :D. Jump jij ook bij de groenteboer? Wat voor uitlaat ligt er onder je scoot? , niet te vergeten wat is je favo jump? ot; Jumpen is wel grappig maar aangezien die klojos overal willen jumpen is het té irritant. Bijna net zo irri als skistokjostis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niet echt lame ofzo, het lijkt me wel leuk voor de mensen die van die muziek houden. Het voornaamste wat ik er wel positief aan vind is dat het inderdaad gezond is voor de jeugd en dat het een soort vrolijkheid uitstraalt. Het is beter dan dat gabberen uit de jaren 90, dat was allemaal zo geforceerd en je moest er haast wel xtc ofzo bij gebruiken. Nou heb ik niks tegen xtc :cool: maar wel als het een 'must' is om te gebruiken. Dan kan je beter deze dans hebben. Het ziet er overigens ook wel losjes en relaxed uit, in tegenstelling tot die vroegere gabber dus. Als laatste vond ik het ook wel leuk dat er een meisje in die clip zit, je ziet niet vaak dat meisjes meedoen aan van die subcultuurdansen, aangezien ze meestal ingesteld zijn op mannen (lees: mosh).
|
Citaat:
|
ik ken genoeg meiden die zo de pit in springen en meemoshen/pitten hoe je het ook wil noemen, en ik weet niet welke filmpjes jij heb gezien, maar over het algemeen vindt ik die jumpstyle net zo stijf als hakken.f
|
Jezus, Arnhem, Tilburg... wat een conflicten tussen al die leprasteden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter stop je gewoon je kop in de box.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag vandaag ook twee van die springbokken in het wild. Ik verlang soms echt naar een Children of Men-scenario.
|
Jumpen is kansloos. Het is niet dansen, het is niet serieus te nemen. Het zal vast wel leuk zijn als je strontlam bent of als je op een feestje bent, maar het is eigenlijk gewoon een excuus voor mensen die totaal niet kunnen dansen en geen coördinatie hebben maar wel 3 bewegingen kunnen onthouden en een beat die zelfs een dode koe niet zou kunnen missen kunnen herkennen en zich er zo nu en dan een beetje aan kunnen houden, om ook iets te doen op de dansvloer.
En je doet het alleen op de goorste baggermuziek die ooit door Satan zelf is uitgebraakt. Een hele grote nono. |
En dat zeg jij, maar zo is het godverdomme wel!
|
jullie zijn gewoon allemaal playa haters
|
Vroeger moest een woord godverdomme hard werken om een werkwoord te worden! En nu is het al ' jumpstylen' . Potdomme waar gaat dat heen met die woorden!
em jumpstylen. Dat doen mensen tegenwoordig in een kelder van een discotheek die al veel te lang niet meer populair is. |
Citaat:
|
wat is dansen dan.
|
Citaat:
Ik ben overigens sympathisant van de jumpers, niet een uitvoerder. Ik heb gewoon over het algemeen weinig problemen met wat andere mensen leuk vinden om te doen, ik kan me snel inleven in andere mensen. |
Citaat:
|
Ik had laatst een vrouw van tegen de 40 die in de winkel stond te jumpen. Ze was niet helemaal goed in d'r bol volgens mij.
Maargoed, verder heb ik er zoals de meeste hier erg weinig mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij heeft anders wel gelijk!
|
Citaat:
|
Citaat: