![]() |
Citaat:
Edit: o, het is een limiet :). Maar dat is wel al een tijdje geleden, zal eens mijn boek erbij gaan pakken. Edit nr 2: volgensmij klopt het wel ongeveer, maar Mephostophilis is veel beter in dat soort dingen :P. |
Ik heb ook wel limieten gehad, maar dat was maar 1 hoofdstukje van de 25 ofzo. Verder heb ik me er ook niet zo in verdiept :o
|
Ja, dat kun je ook op de middelbare school al krijgen. Maarja, volgensmij wordt dat in het jaar waar Darkiekurd in zit nog niet behandeld.
|
Citaat:
|
Ik heb inderdaad geen limieten gehad, as far as I know :P
|
Het is een manier om een limiet te bewijzen, de epsilon-delta methode.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk wel dat het iets voor jou zou zijn, gezien je interesse in wiskunde en natuurkunde, maar dan zou ik uiteraard voor universitair gaan. |
Citaat:
|
Veel soorten spitsmuizen zijn giftig.
|
Weer eens ontopic:
Wist je dat de nulde wet van de thermodynamica zegt dat als twee objecten los van elkaar staan, maar beide in thermisch evenwicht zijn met een derde object, dat ze ook in thermisch evenwicht zijn met elkaar? Wist je ook dat de nogal rare naam voor deze wet is ontstaan omdat de eerste en tweede wet van de thermodynamica al waren geformuleerd, en men pas later het belang van de nulde wet ontdekte? |
|
Wist je dat dit forum best verslavend is?
|
Wist je dat het dikhoornschaap de grootste hoorns heeft in verhouding met zijn lichaam?
|
wist je dat het onmogelijk is om aan je elleboog te likken
(mist je je arm niet uit de kom trekt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Wist je dat je je hele been kunt verbranden zonder zon of vuur?! |
Wist je dat ik net thuis ben, nu ga douchen en zo weer weg moet en ik helemaal geen tijd heb om alle pm's en mails te beantwoorden?
|
Wist je dat er een ziekte bestaat die heel eng is. ALs je een sneetje krijgt in je handen of voeten ofzo, dan groeit daar iets uit. Ik klikte op een verkeerde site net en kwam toen op een foto
ziet er heel naar uit. |
Wist je dat de kleindochter van Benito Mussolini in de Playboy heeft gestaan?
|
Citaat:
|
wist je dat de geschiedenis word geschreven door de overwinnaar? en dat daarom een groot deel van de geschiedenis zoals wij die kennen niet klopt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wist je dat als je een dag in Mumbai (oid) rondloopt, dat dat gelijk staat aan het roken van 2,5 pakje sigaretten?
|
Citaat:
bijvoorbeeld deze meneer: |
Wist je dat de snaartheorie denkt in 11 of 23 dimensies?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat wil ik ook wel weten, ja!
|
Wist je dat ze een planeet hebben gevonden die een vergelijkbare temperatuur heeft met de aarde? De gemiddelde temperatuur ligt tussen 0 en 40 graden. Dat geeft een relatief goede kans dat er stromend water is. Als er stromend water is kan er leven zijn op de planeet.
|
Citaat:
http://www.tenthdimension.com/medialinks.php |
Citaat:
Citaat:
Wist je dat de functie modulo de rest geeft bij een deling en dat die best veel gebruikt wordt bij cryptografie. :o |
Citaat:
|
Wist je dat dit:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?postid=1 topic threadid 1 en de eerst post postid 1 heeft? En dat Jon userid 1 heeft? |
Citaat:
|
wist je dat ik hier echt iets intelligents wilde posten, maar een beetje gaar ben en toen maar een nieuw topic heb geopend en nu vergeten ben wat ik uberhaupt wilde posten en ik ook nog een ander wist je dat wilde posten, maar dan niet met feitjes maar met leuke info over jezelf, maar dat ik nu dus niet meer weet hoe ik dat moet noemen? :s
|
Wist je dat ik nog nooit van het woord theorema had gehoord voordat ik het hoorde tijdens mijn werkcollege statistiek?
|
Wist je dat m'n nieuwe theme voor XP een stuk beter is (ook al zijn alleen de standaard kleuren veranderd)? :p (y)
|
Wist je dat ik over ANDERHALF UUR EXAMEN HEB :eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wist je dat of je een gootje van je tong kan maken of niet een genetisch kenmerk is? Dat dit ook geld voor je oorlel los of vast? |
Citaat:
Wist je dat ik dat examen ook gemaakt heb? OT: Wist je dat naakt slapen goed is voor je libido. OT: Ik heb net iets bedacht. 's Nachts slaap ik meestal, wat eigenlijk best zonde is want de meeste tijd die ik bewust mee maak, is de dag. Ik maak weinig nacht bewust mee. Terwijl ik de nacht eigenlijk ook wel leuk zou vinden. :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |