![]() |
ik voer een heel boeiend msn gesprek .. zucht?
|
Ik ben net thuis van m'n sollicitatie en overdenk het nog even. Voor mijn gevoel ging het wel goed :)
|
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
|
incassomedewerker bij een deurwaarder!
|
Omg leekah :(:d
|
wat? :eek: :(
|
Je gaat langs deuren om arme mensen hun rekening te laten betalen? :P
Of is het gewoon op kantoor? |
Het is op kantoor. Dat langs deuren gaan enzo dat doen deurwaarders zelf. Maar ik wil misschien wel gerechtsdeurwaarder worden :bloos:
|
Maar gerechtsdeurwaarder is alleen voor stoute mensen toch? Dat is dan een stuk minder werk, en je zit natuurlijk met de gunstige ambtenaren cao.
|
hahaha. Het houdt wel meer in. Maar dat is voorlopig nog niet van toepassing. Eerst maar eens aangenomen worden en zien of ik het wel echt leuk vind (maar dat denk ik wel)!
|
Ik ben vandaag officieel begonnen met leren. Voor het eindexamen zeg maar. Maar opgeteld kom ik toch niet boven een half uur echt werken. (n)
|
Ach, ik heb ook heel weinig voor het eindexamen gedaan en ik heb mijn examens met mooie cijfers gehaald. Het wordt echt overschat.
|
Citaat:
Maar nog steeds, het is idd wel overrated. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een hele prestatie dat ze zoveel geleerd hebben, maar die anderen hebben ook hoge cijfers. Dus je moet je niet ineens veel beter voelen. Ik zit er tussen in en voel me lekker niet aangesproken. Ik doe msnen |
muziek luisteren
boterham naar binnen werken bedenken wat ik mee moet nemen als ik straks ga sporten mail sturen naar vriendin |
Citaat:
Ik doe muziekluisteren. |
Ik eet een ijsje <3
|
Citaat:
Gister haddik een Swirl :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik ben grammatica van Latijn aan het doornemen (y) |
Citaat:
|
Ik ben me aan het afvragen wat het precies betekent als er het volgende staat:
'Beschouw de functie f : ℝ → (-1,1), gegeven door f(x) = sin(arctan x)'. Vooral dat onderlijnde. Iemand die het weet? |
Citaat:
|
Citaat:
*denkt even na* Nee, het maakt echt niks uit. Maar ik leer sowieso heel gemakkelijk, ik hoef boeken niet twee keer te lezen om een 8 te halen en bijv. woordjes stampen gaat even snel. Het vervelende is wel dat ik me hoe dan ook stom voel als ik een lager cijfer haal, of ik nu wel of niet geleerd heb :P OT: Nog steeds aan het vertalen, zucht. Zo eindelijk maar eens pauze houden. (En ik zit ondertussen helemaal geen fanfiction te lezen). |
Ik was net manga aan het lezen, maar ik moet eigenlijk wel wat actief worden. Ik verveel me en ik weet niet wat te doen! Wie heeft suggesties, buiten: koken, eten, studeren, kamer opruimen en dergelijke onzin.
|
Citaat:
Ik heb ook eens zo hard moeten leren voor een herkansing, waar ik vervolgens een 6,5 voor haalde, dat het dat niet waard was. Maar bij mij ligt het echt aan het vak; voor sommige vakken valt er niet hard te studeren, en voor sommige vakken moet 't juist wel gebeuren. Met iedere 8 ben ik blij :) |
Citaat:
En ik haal ook wel onvoldoendes, hoor, soms :o Alleen meestal doe ik gewoon het tentamen niet als ik denk dat ik risico loop op een onvoldoende :P OT: Nog stééds vertalen (en fanfiction lezen), verveel me nu wel. Ga straks wel Gilmore Girls kijken. Maar dit moet wel eerst af, zucht. En eigenlijk is het keileuk, want ik moet Toon Tellegen vertalen, maar 10 pagina's op een dag vind ik wel veel. Ik werk te langzaam (n) |
Aahh even lekker niks doen (y)
Ik ga nu mijn droge was opvouwen en een nieuw wasje in de machine gooien. En vanavond thee drinken bij een vriendin. |
Mahjong aan het spelen :bloos:
|
Filmpje kijk.
|
S.commen, net opa en oma dag gezegd, en zo afwassen (n)
|
Ik werk aan mijn referaat en ik luister naar een dichter op de radio.
|
csi miami 522 aan het kijken
|
mailen.
en verder helemaal niks want ik heb wel genoeg gedaan de afgelopen dagen. |
Pws?
|
Roken en aan het besluiten of ik op tijd naar bed zal gaan.
|
Law & Order: Special Victims Unit aan het kijken <3.
|
Ik voer ernstige gesprkken (ik ga zo ophangen en dan kan het zomaar zijn dat ik boos ben, of de andere kant van de telefoon hangt boos op)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog steeds bezig met Richard Feynman's 'Surely you're joking mr. Feynman'. Ik heb 'm bijna uit, na twee dagen. :(
|
Citaat:
Duhhuh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben vage msn-gesprekken aan het voeren en het Spoorboekje aan het analyseren. Vooral de noodzaak van non-stop spitstreinen Vlaardingen-Rotterdam trekken mijn aandacht. Oh, en ik ga zo iets van thee drinken denk ik.
|
Citaat:
Ik drink Thee |
Citaat:
Met een goede vriend van me die ergens mee zat! Citaat:
|
Vertaling af! Nu alleen nog fanfiction :o:D En chatten met een vriend.
|
Fanfiction is leuk, vooral als ze Draco en Harry laten zoenen. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |