![]() |
echt geniaal ja :D
en waar is dat mens van want ik ken dr ook! |
OMFG ik ben in geen maanden zo ontspannen geweest. Geen examens meer, sowieso niet gezakt, gaaf eten, duits exportbiertje, eindeloos Simpsons kijken, yeah :cool: (y)
|
Citaat:
ontopic: ik struikelde net op de trap over het laatste kootje van de teen naast mijn rechter grote teen, omdat die tenen naast mijn grote tenen langer zijn en ik daar na al die jaren nog geen rekening mee weet te houden :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja of tootje. ik heb een oudtante die heet toby, haar dochter heet to en diens dochter heet tootje. en ze wonen ook nog eens in 1 huis
|
geniaal.
|
Citaat:
@ Tonsillitis: RTL4 zou echt een soap kunnen maken over een huis met mensen er in die zo heten. |
haha ja als ik er dan maar geld aan verdien
|
het gouden koo(i)tje
|
Mijn dag was lame, mijn baan bij de telegraaf bleek een ordinair aftreksel van een callcenter te zijn, maar het verdient op zich wel goed. Verder belde m'n beste vriend me net af, terwijl ik op het punt stond naar hem toe te gaan in Delft. En nu drink ik bier en ga ik zo maar een filmpje checken denk ik. Hoe spannend.
|
Bavaria pijpjes, een pakje peuken en squarepusher. Kan niet beter. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds Ben erachter is dat het barst van de kanker in zijn longen wil hij plots van alles, zo wil hij sax leren spelen en fotograferen met de technische camera. Ik neem alles maar van hem aan en probeer hem zo goed als het kan te helpen maar het steekt me wel een beetje ( misschien is het jaloezie?) want waarom heeft hij kanker nodig om nu pas te beginnen met leven?
Leuke dag gehad ondanks het feit dat ik niet zo veel gedaan heb. Ik voelde me niet echt schuldig omdat ik deze week vier nachten werk. |
Wat een opluchting. Gisteren laatste examen gemaakt en nu de komende 3 maanden totaal niets doen behalve op vakantie gaan.
|
Dubbelfris, wie is Ben?
|
Een personage met longkanker.
|
Hahaha.
|
??
:) het is weer lachen gieren brullen hier. |
Citaat:
gister werken, vandaag werken en morgen weer... :( |
Citaat:
|
tering ik heb lang niet zoveel gedronken als ehhh soms en ik heb toch hoofdpijn (n)
|
Gisteren had ik een feestje en de man is nu op zoek naar al de bierflesjes die we in z'n huis verstopt hebben.
|
Feestje van Dieter?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben linus
|
Citaat:
|
misschien overwint hij zichzelf en dat is natuurlijk hartstikke fijn voor ben
|
bovendien, hoe kun je ooit lekker luchtpersen als je longkanker hebt? ik weet niet hoor, maar toen mijn oma longkanker had was ze allang blij als ze geen droge strot kreeg omdat ademhalen zo'n pijn deed.
|
ik moest hardop lachen om 'lekker luchtpersen' :(
|
Citaat:
|
kutscheten, daar hebben longkankerpatienten geen moeite mee denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar veel mensen denken dat ze in de tijd die ze nog hebben van gezond naar dood gaan, terwijl je misschien een maand nog gezond bent, dan steeds zieker wordt en heel lang heel ziek blijft en dan dood bent. dat besef heb je niet meteen bij de diagnose. en als je dan eenmaal ziek bent heb je echt geen kracht om een saxofoon vast te houden tsja, dan kun je dus alleen nog maar op bed liggen. dan heb je dus in dit voorbeeldgeval vier lessen saxofoon gehad. |
overigens denk ik dat als ik kanker zou krijgen, ik zou zwelgen in zelfmedelijden en van iedereen verwachten dat ze me heel zielig vinden en aardig voor me zijn. ik ben niet het type wat ineens wel levenslustig wordt. daar ben ik veel te depressief van aard voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laaaaat die kerel toch
|
if the cap fits, wear it
|
ik ging gister films kijken bij Scarlett en we keken High Fidelity en The Dreamers en een stukje van Walk the Line. Vanmorgen moest ik al vroeg op om te werken en dat was suf maar ik heb wel lekker in de zon tennis gekeken. Nu boodschappen doen voor morgen, want dan zie ik mijn broertje weer na 10 maanden :)
|
gisterrrrrrrrrr klein feestje, vanochtend beetje uitgeslapen, toen gewerkt en nu heb ik een lichamelijk dipje dus ik ga maar even douchen. daarna uit eten maar ik heb geen idee wat ik aan moet met dit weer want nu is het nog bloedheet maar is dat het straks ook nog :confused: . straks uit eten in tapasbarrrr met vriendje en daarna uit maar eerst moeten we een pokke eind fietsen om er te komen.
|
Gisteren gehakt in de goudvishal, vandaag in de volle zon gewerkt. Gaarheid alom.
|
Gewerkt, saai zoals altijd. Vanavond mijn spullen pakken want morgen ga ik naar Engeland voor een week om een, jaja, Shakespeare course te gaan volgen voor een week. Supertof <3
|
Lang geslapen, brak geweest, naar mn opa geweest want jarig, vanavond is nog een mysterie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |