Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1594576)

.KV 12-06-2007 21:39

Hij ging mee om bloed te prikken, omdat ik dat echt doodseng vind, en toen hield hij mijn hand vast, zodat ik erin kom knijpen.:)
En het was niet eens mijn idee dat hij meeging, maar het zijne!

Vergezicht 12-06-2007 21:44

Nog steeds een beetje vragend. Ik ben niet goed in 'het spelletje'. Nadat je ja hebt gezegd op een date-uitnodiging even niets van je laten horen. Geen SMSjes, geen MSN. Om het spannend te houden.

Maar 't kost me wel moeite, moet ik je eerlijk zeggen :)

Dukko 12-06-2007 21:45

Citaat:

miekmuis schreef op 12-06-2007 @ 22:07 :
Ahw sterkte :( Zat t er allang aan te komen?
klein beetje, maar het wend nooit. :|

Bloompje 12-06-2007 22:31

OMG ik zie mezelf der tussen staan :o

Beautiful Freak 12-06-2007 22:56

Jee, vrienden! :cool: Ik besefte net wel dat ik door al mijn drukke geplan mijn beste vriendinnetje ruim 6 weken niet ga zien. Maar ja, dat komt wel goed ook. :)

Bloem 12-06-2007 23:01

Omg Sarah :D

Bloem 12-06-2007 23:03

Citaat:

Dukko schreef op 12-06-2007 @ 22:02 :
Gewoon kut, tis uit.
Sucks, sterkte

snoopy 12-06-2007 23:30

Ik mis m :( (en hij mij ook dus dat is dan wel weer mooi)

Ik ga bij z'n moeder wonen :D

ChocLot 13-06-2007 02:09

Hoe KRIJG ik het voor elkaar?!

Starsailorr 13-06-2007 05:12

Nachtsmerries de gekste, heb al tijden niet meer ZO kut geslapen/gedroomt. Tzijn ook echt de meest maffe dromen. Straks zie ik hem weer en misschien kan ik dan even wat slaap inhalen terwijl ik tegen hem aan kan hangen. :bloos:

x-spekkie-x 13-06-2007 05:15

Omg. Ik had er tussen kunnen staan :o

OT:
Gvd. Wat wil je nou?! Ik denk dat ik binnenkort kortsluiting krijg.

Freyja 13-06-2007 07:24

Citaat:

x-spekkie-x schreef op 13-06-2007 @ 06:15 :
Omg. Ik had er tussen kunnen staan :o

OT:
Gvd. Wat wil je nou?! Ik denk dat ik binnenkort kortsluiting krijg.

Ja jou miste ik ook al :D Hihihihihi :o

Neko* 13-06-2007 07:45

Tussen ons gaat t wel goed. Alleen zit ik niet zo lekker in mn vel en heeft hij het moeilijk omdat zn opa recent is overleden. Morgen crematie en hij ziet er als een blok tegenop. En ik ook. (N) En dan heb ik ook nog t gevoel dat ik sterk moet zijn om hem te steunen, maar weet niet of ik dat op dit moment wel kan. :S

Wel gala vanavond! :) En dat is wel leuk. kan ik weer heerlijk pronken met mijn lieve schat. :bloos:

Scatterheart 13-06-2007 08:12

hee weer wat geleerd. :D :p

OT: Shrek 2 kijken samen. :cool:

Sarah 13-06-2007 08:26

hij is ook nog niet af hoor :o
en ik heb 'm gisteren gemaakt (SOG), maar aan de hand van WolterB's lijstje van minstens een jaar oud. En ik ben maar tot de
m van meisjesnicknames gekomen want daarna had ik geen zin meer.

Li 13-06-2007 08:29

Ik vind het echt helemaal niet erg dat ik er niet tussen sta in dat schema. Volgens mij lopen er ook niet bepaald knappe mannen rond op scholieren :|

ot: Gaat heel goed, na lange tijd zijn we aankomend weekend weer een paar dagen samen, heb er zin in :cool:

Thee Muts 13-06-2007 08:34

Citaat:

Sarah schreef op 13-06-2007 @ 09:26 :
hij is ook nog niet af hoor :o
en ik heb 'm gisteren gemaakt (SOG), maar aan de hand van WolterB's lijstje van minstens een jaar oud. En ik ben maar tot de
m van meisjesnicknames gekomen want daarna had ik geen zin meer.

Ah vandaar. Mocht je nog verder willen gaan, dan heb ik nog wel wat toevoegingen ;)

Citaat:

Li schreef op 13-06-2007 @ 09:29 :
Ik vind het echt helemaal niet erg dat ik er niet tussen sta in dat schema. Volgens mij lopen er ook niet bepaald knappe mannen rond op scholieren :|
Hé, ik heb anders echt wel een goeie weten te strikken hier! :o

Freyja 13-06-2007 08:35

Citaat:

Li schreef op 13-06-2007 @ 09:29 :

ot: Gaat heel goed, na lange tijd zijn we aankomend weekend weer een paar dagen samen, heb er zin in :cool:

Moet je beter zoeken :o

Miek 13-06-2007 08:43

mijne klopt ook nog niet helemaal :o

Scatterheart 13-06-2007 08:49

Citaat:

Thee Muts schreef op 13-06-2007 @ 09:34 :
Mocht je nog verder willen gaan, dan heb ik nog wel wat toevoegingen ;)

Ja, ik ook. :D

Dzjun 13-06-2007 08:52

grrr, gisteren was zo leuk en toen moest hij het weer verpesten...
We hadden allebei een lange dag gehag en moesten daarna nog samen naar een of andere uithoek van het land voor werk.. Toen we terug kwamen waren we nog even ergens gezellig wat gaan drinken, al was ik inmiddels echt dooodmoe (dat wist hij ook)..
Opeens belde toen iemand die hij kende of hij met hem nog wat wilde gaan drinken want die vent die belde stond in een ander cafeetje.. Uiteindelijk ben ik dus doodmoe alleen naar huis gefietst en is hij nog met 2 ouwe lullen verder gaan zuipen..
Lekker is dat..

Qimm 13-06-2007 09:01

Citaat:

Morgan schreef op 13-06-2007 @ 08:35 :
Moet je beter zoeken :o
idd er lopen hier best leuke mensen rond :o

Secret Agent 13-06-2007 09:10

Zolang ik maar gewoon bezig blijf gaat t wel, vooral niet aan hem denken. Godverdomme, ik ben hier zo slecht in. Bwaah.... Ik word een beetje simpel van dit gedoe. Dalijk is het vakantie en dan heb ik hopelijk helemaal geen tijd meer om na te denken. Ik heb nog duizend vragen waarvan ik weet dat ik er toch geen antwoord op krijg. Daar moet ik me bij neer leggen, maar dat gaat zo moeilijk. Pff... Over een weekje hoop ik dat t beter gaat... Verder; liefde voor mijn klasgenoten en mijn vrienden. <3
Dalijk bbq'en, eerst nog toets waar ik bijna dood van ga. Hoera. Mja.
I'll survive, zeggen we dan maar.

Jones 13-06-2007 09:43

Citaat:

Dzjun schreef op 13-06-2007 @ 09:52 :
grrr, gisteren was zo leuk en toen moest hij het weer verpesten...
We hadden allebei een lange dag gehag en moesten daarna nog samen naar een of andere uithoek van het land voor werk.. Toen we terug kwamen waren we nog even ergens gezellig wat gaan drinken, al was ik inmiddels echt dooodmoe (dat wist hij ook)..
Opeens belde toen iemand die hij kende of hij met hem nog wat wilde gaan drinken want die vent die belde stond in een ander cafeetje.. Uiteindelijk ben ik dus doodmoe alleen naar huis gefietst en is hij nog met 2 ouwe lullen verder gaan zuipen..
Lekker is dat..

Zeiken is ook een vak. Waarom is het zo erg dat hij door gaat drinken en jij naar huis toe gaat?

OT: prima, misschien vandaag na m'n werk nog naar der toe anders zondag pas weer. Oh en m'n soatest was negatief, wat eigenlijk niet zo heel interessant is. Maar als die positief was geweest dan had het waarschijnlijk nogal wat invloed gehad op mijn relationele gebied.

Get Psycho 13-06-2007 09:46

hihi mn verjaardag was echt tof. hahaha kan alleen nog maar glimlachen. lekker ding is t!

Larry Flint 13-06-2007 09:47

Citaat:

Jones schreef op 13-06-2007 @ 10:43 :
Zeiken is ook een vak. Waarom is het zo erg dat hij door gaat drinken en jij naar huis toe gaat?

OT: prima, misschien vandaag na m'n werk nog naar der toe anders zondag pas weer.

inderdaad, tenzij ze elkaar daarvoor een tijd niet hadden gezien ofzo, dan kan ik me voorstellen dat je het niet zo leuk vindt.

ot:
hij is nog druk voor school, ik ben druk met leuke dingen doen dus dat gaat niet altijd samen helaas..maar ik denk dat we elkaar morgenmiddag en dan weer later op de avond wel zullen zien en daar heb ik zin in (y).

Nuck 13-06-2007 10:41

Ik ben echt blij dat ik m gisteren even gezien heb en dat we heerlijk samen hebben geslapen, maar vanochtend was hij al weer vroeg vertrokken ivm tentamenstress...zal echt blij zijn als de vakken voorbij zijn, dan tijd voor leuke dingen ;).

Quis 13-06-2007 12:25

Zucht. Afwachten it is. :|

Oh, ik heb zo'n lief vriendinnetje. We kunnen zó enorm goed met elkaar praten en wauw, gisteravond was echt heel leuk en fijn. Ze snapt mij gewoon en ik snap haar en we hebben lol en ze zit (gedeeltelijk) me dezelfde dingen en ik heb in sommige opzichten zo'n voorbeeld in haar en aaah, ik ben zo blij dat ik haar heb leren kennen, hou van haar. (y)

Signy 13-06-2007 12:26

Citaat:

Scatterheart schreef op 13-06-2007 @ 09:12 :
hee weer wat geleerd. :D :p

OT: Shrek 2 kijken samen. :cool:

had jij met Ulfheðin (het staat zo gespeld in het lijstje van wolterb). ben jij shackles?

ot: gaat goed :) tentamen gehaald :cool:

Luna 13-06-2007 12:37

ik kom net thuis van hem en het was fijn, hij heeft me overladen met verjaardagskussen en is nu liften naar Berlin en neemt een kado voor me mee. :)

luchtballon 13-06-2007 12:40

ik vind het enggg. Ik durf neit meer. Het mag niet vanavond worden! straks is het helemaal niet leuk! of juist wel! muh. :(

farai 13-06-2007 13:49

@de mensen die mij nog kennen: ik ben om begrijpelijke redenen niet meer op scholieren geweest. Maar nu benk weer terug, enkel om dit topic te volgen want:

ik ben weer verliefd !!!! :D :D :D

en dan is het heel erg fijn om verhalen te lezen van verliefde mensen. :)

Groetjes Oceangirl

Vogelvrij 13-06-2007 14:07

Citaat:

~oceangirl~ schreef op 13-06-2007 @ 14:49 :
@de mensen die mij nog kennen: ik ben om begrijpelijke redenen niet meer op scholieren geweest. Maar nu benk weer terug, enkel om dit topic te volgen want:

:eek:
Hoi! Wat fijn dat je verliefd bent:)

OT: Net ging ik even met haar mee om te kopieëren want ik had even geen zin in leren en even buiten zijn is goed en het deed me denken aan toen ik, ergens begin dit schooljaar, met haar meeging om een nieuwe telefoon te kopen. Het voelde net zo en het was een dag waarop ik had kunnen weten dat ik verliefd op haar zou worden, zoiets. Hm, ik ben blij met 'r.

Scatterheart 13-06-2007 14:29

Citaat:

Signy schreef op 13-06-2007 @ 13:26 :
had jij met Ulfheðin (het staat zo gespeld in het lijstje van wolterb). ben jij shackles?

ot: gaat goed :) tentamen gehaald :cool:

Ja, een paar jaar geleden en niet zo lang en nee, ik ben niet Shackles. :)

OT: Ik was in Utrecht vandaag en ik heb hem echt blij gemaakt door in het gruwelijk dure Amerikaanse winkeltje zijn favoriete (en niet in NL verkrijgbare) cereals te kopen a 10 euro per doos. :D Er gaat iemand happy zijn straks! :cool:

WolterB 13-06-2007 14:58

Offtopic: Wat een oud lijstje allemaal niet teweeg kan brengen zeg:|

stout! 13-06-2007 15:32

Citaat:

Luna schreef op 13-06-2007 @ 13:37 :
ik kom net thuis van hem en het was fijn, hij heeft me overladen met verjaardagskussen en is nu liften naar Berlin en neemt een kado voor me mee. :)
Gefeliciteerd!

Gothic 13-06-2007 15:49

Citaat:

Signy schreef op 13-06-2007 @ 13:26 :
volgens mij niet, gezien haar foto's... of ze is erg veranderd...

Signy 13-06-2007 15:57

Citaat:

Scatterheart schreef op 13-06-2007 @ 15:29 :
Ja, een paar jaar geleden en niet zo lang en nee, ik ben niet Shackles. :)
Oh oke, was ff nieuwsgierig. :o

Mariekje* 13-06-2007 16:04

We zijn van zondagochtend tot nu gezellig samen geweest, en zijn samen spullen bij de praxis gaan halen om de studeerkamer opnieuw te behangen en te verven, met de nodige (lieve) irritaties "Verdomme, dat moet niet zo!" ---- "Welles!" ---- "Nietes!", maar tis gelukt. :o

Ja, het voelt best heel prima, behalve dat ik vanmorgen gewoon ronduit vaag reageerde. Maar dat geef ik uiteraard niet direct toe ;)

Daydream-ster 13-06-2007 16:09

elkaar net mislopen is niet echt mijn ding...

Sarah 13-06-2007 16:37

improved version:
http://img.photobucket.com/albums/v3...oenschema2.gif
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent

Scatterheart 13-06-2007 16:39

Citaat:

Signy schreef op 13-06-2007 @ 16:57 :
Oh oke, was ff nieuwsgierig. :o
No problem, daar is het vragen goed voor. :)

En @ Sarah, bij mijn naam mist in elk geval nog wel wat, maar dat laten we maar zo. :D

__ 13-06-2007 16:51

het is echt nog erger gesteld met dit forum dan ik al dacht, wat een ontzettende grote orgie zeg! ik leer echt veel bij op deze manier :eek:

Freyja 13-06-2007 17:01

Spekkie heeft met Secreet gezoend? :eek: Stelletje breezah-bi'tjes!

En George met Mennuz? George was toch lesbisch, of heb ik dat nu helemaal verkeerd begrepen. En is Mennuz zoenbaar?

Paranoide heeft trouwens ook wat met Ulfheidin gehad (ik weet niet waar dat tekentje zit...).

En volgens mij heeft Reverend er nog veel meer gedaan maar ik weet niet wie.

En Zao en Anneka hadden toch wat in de pre-Roosje-periode?

Whaha forumroddel. Moeten we niet eens een meeting organiseren voor de mensen die nog géén forummers hebben gehad, zodat we er ook bij op kunnen? (A)

*staart er even naar* Zie ik nou goed dat Mephisto met Nytewolf heeft gezoend..?

Daydream-ster 13-06-2007 17:03

Citaat:

Morgan schreef op 13-06-2007 @ 18:01 :
En Zao en Anneka hadden toch wat in de pre-Roosje-periode?

er staat toch een lijntje tussen Zao en Anneka? Of ben ik nu scheel?:P

En ik kon mezelf niet ontdekken, maar dat is niet erg.. (ben nog steeds very happy met de enige forummer die ik ooit gezoend heb:P)

Gothic 13-06-2007 17:04

Citaat:

Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als

volgens mij heeft mephisto er meer gehad...

en stoneface = onorthodox

Questor heeft bijna alle forummers gehad...

Volgens mij heeft Wolter B geen compleet lijstje ingeleverd :evil:

Chimera 13-06-2007 17:05

Fuck zeg, iemand heeft te veel tijd hier :) De mijne klopt niet trouwens :)

gurl19 13-06-2007 17:12

Ben zelf super blij. Heb een fulltime baan voor komend schooljaar. Hier in het oosten is niet zoveel te vinden in het onderwijs dus moet echt super blij zijn!

Verder heb ik maar drie dagen getreurd om het uit raken van mijn relatie dat valt dus ook wel mee. Zo diepgaand was het allemaal niet! De vriendschappelijke relatie met mijn ex word nu wel steeds sterker en neigt weer naar een echte relatie. Maar ik doe rustig aan. Ik weet wel dat hij wil. Maar ik wil hem niet zomaar terug. Eerst maar even kijken hoe het nu loopt, natuurlijk nog samen op vakantie. Als we bij elkaar horen, dan gebeurt het wel!

Jones 13-06-2007 17:37

Citaat:

Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als

Studie ontwijkend gedrag is leuk maar dit gaat echt te ver. :(

I C U 13-06-2007 17:43

Forumhormonen :D

OT: Wat moet ik hier nou mee? :s Gisteren ook al zo'n koude reactie en maandagavond was ook niet ideaal. Wat is dit echt?

Maar: Ik ben geen hondje, ik blijf niet achter hem aandraven met initiatieven. Kijk wel uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.