![]() |
Ik kom niet.
|
Ok, bij deze een update dan.
Wanneer: Op 12 juli vanaf 13.00 (tijd kan verschoven). Waar: Utrecht CS, onder blauwe bord met treinen. Waarom: Omdat DK-meets die slagen echt heel cool zijn. Wat: Ja.. wat? In ieder geval geen activiteit die veel geld gaat kosten. misschien een anti MC-donalds activiteit. Wie:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me vergissen uiteraard :bloos: |
Ja niels is me er eentje
|
Hij is het trouwens niet :D
Weten we dat ook weer :) |
Allas.. Ik kom niet..
|
Beste mensen, ik heb me een tijdje geleden al afgemeld, maar ik sta nog op de lijst. Jullie mogen me er af halen dus.
Tenzij jullie de meet verzet hebben naar Rotterdam, dan kan ik wel. ;) |
Nog een update dan.
Wanneer: Op 12 juli vanaf 13.00 (tijd kan verschoven). Waar: Utrecht CS, onder blauwe bord met treinen. Waarom: Omdat DK-meets die slagen echt heel cool zijn. Wat: Ja.. wat? In ieder geval geen activiteit die veel geld gaat kosten. misschien een anti MC-donalds activiteit. Wie:
|
Cartman is nog steeds geen ijsklontje :o
|
speciaal voor jou:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer :|
|
tenzij we de tijd verschuiven: een paar uur eerder?! Ik moet vanaf 15.00 werken
|
Citaat:
11.00 uur ofzo. Da's wel erg vroeg, maar ja. Of we kunnen gaan ontbijten. :D |
Jaaa ontbijten in utrecht ;) allemaal om 10 uur zijn :P
Dan ben ik er bij ;) ik moet om 13.30 weg :p |
Ik vind het prima. 10 uur is best. Dan beginnen we gewoon eerder en halen we de mensen op die erover heen lezen.
Trouwens een mededeling voor de mensen die over het traject Den Haag - Gouda moeten. Er zijn werkzaamheden waardoor er de hele week op dat traject geen treinen rijden, maar de NS biedt wel alternatieven. Houdt rekening met een kwartier tot een half uur extra reistijd. |
Ehm... vroeger gaat niet echt lukken. Heb een sollicitatiegesprek om 11 uur.
|
Dat wordt vroeg opstaan dan :)
Maar ik vind het best een puik plan! en @ snoopy: Dan kunnen we jou gewoon later ophalen, als je wil. :) |
Citaat:
|
Wat wordt het nou, 11 uur of 10 uur?
|
Citaat:
|
Wanneer: Op 12 juli. Het begint om 10 uur. Als je je telefoonnummers uitwisselt met daboman kunnen we je eventueel ook later ophalen!
Waar: Utrecht CS, onder blauwe bord met treinen. Waarom: Omdat DK-meets die slagen echt heel cool zijn. Wat: Ja.. wat? In ieder geval geen activiteit die veel geld gaat kosten. misschien een anti MC-donalds activiteit. Wie:
|
O ik wil ook wel komen:D weet nog niet of ik me die dag goed voel, maar de wil is er:)
|
Ha, ik kom ook, als het goed is. Mijn moeder komt me brengen :cool: :o
|
Citaat:
ot: Tot hoe laat gaat dit feest eigenlijk duren? |
heel veel plezier alvast morgen, mijn waarde dk-ertjes!
|
Helaas kan ik niet, moet werken en heb deze week al geschoven met werkdagen...
Ik wens iedereen veel plezier! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, in ieder geval is de meet donderdag. Gelijk m'n eerste vakantiedag :cool:
|
Die tijd;x
|
Ik weet het nog niet zeker, maar als ik kom, kom ik sowieso later. Ik ga niet duisent vroeg m'n bed uit voor een meet. :p
|
Citaat:
|
wtf, 10 uur :| :D
|
Ik hoef niet te werken die daghaaaah
|
10 uur? :D Jezus, is dit een wedstrijdje 'hoe kies ik de beste paupertijd uit'?
|
Citaat:
|
10 uur vind ik veel te vroeg, terwijl ik misschien zeven kilometer van de meetingslocatie vandaan woon!
|
13.00 lijkt me idd beter ;c
|
Ja, fuck een eind op met je tien uur.
|
Martin, dan kom je toch gewoon ook later. :p En Kunst zegt net dat ze niet hoeft te werken dus is de vervroeging niet eens nodig, toch? Nja whatever, ik kom wel om één uur (als ik kom).
|
Het gaat om het principe!
|
Ja boeiend, volg je eigen principes!
|
jeetje, was het voor mij verzet? :eek: ik dacht dat minke een ontbijtje wilde :eek:
|
:nono:
|
Nou ook goed. :p Maar ik kom niet ontbijten!
|
Ok dan. 10 uur voor de liefhebbers die willen premeeten en 13u voor degenen die hun bed niet uit kunnen komen! Ik kom jullie wel ophalen.
Dus. 10 uur voor de pre-meeters 13 uur voor de uitslapers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |