Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Zoek je een nummer? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1607984)

SX-SuperFly 29-08-2007 11:54

Citaat:

SX-SuperFly schreef: (Bericht 25806495)
Ik zoek een trance/dance/hardstyle nummer van 'vroeger'

Het nummer bestaat voornamelijk uit Whoe oe oe oe-oe, Whoe oe oe oe-oe

Iemand?

kent echt niemand dit skeit nummer??

MetalliCat 29-08-2007 13:05

Gast.

Shoarm 30-08-2007 16:24

Is het niet de hardstyle versie van pennywise bro hymn?

remy476 30-08-2007 17:01

Citaat:

Tijdschrift schreef: (Bericht 25834903)
Ok, heb nummer dat ik zoek is volgens mij wel vrij bekend, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik weet er echter heel weinig van: ik zal het zo goed mogelijk beschreven.
Bij het refrein gaat het zo:
wooohoo, wooohoo
Melodie: de 'wooo' is langer en hoger dan de 'hoo'
De 'wooo' van de tweede 'wooohoo' is een stuk hoger dan de eerste'.
Dit hele stuk zang is vrij hoog.
Probeer het voor jezelf te zingen zoals ik het beschreven heb, en kijk of je erachter kan komen. Als iemand me kan helpen is mijn dank levensgroot!

gwen stefani- great escape??????

SX-SuperFly 30-08-2007 17:10

Citaat:

Shoarm schreef: (Bericht 25852459)
Is het niet de hardstyle versie van pennywise bro hymn?

nope, dat is echt WHO.. met een oo dus.

En wat ik zoek is met WHOE.. whoe oe oe oe-oe en dan het hele nummer door.

remy476 30-08-2007 17:14

man of vrouw die zingt?

MetalliCat 30-08-2007 22:35

Where are you ?

SX-SuperFly 30-08-2007 22:50

Het is een groep mannen, tenminste zo klinkt het.

En het is niet Who Are You... dat nummer van CSI.
Tis echt dance/trance muziek, beetje Scooter achtig.

Je hoort eerst droog Whoe oe oe oe-oe, Whoe oe oe oe-oe, en dan komt de beat en nog steeds gaat het Whoe oe oe oe-oe gewoon door.

edit: Where Are You? Van welke artiest? Of was dat geen reactie op mij.

SX-SuperFly 30-08-2007 22:57

Yeaaaaaah gevonden!

Thanks to MetalliCat!

Dat Where Are You heeft me geholpen. Het nummer is van Paffendorf natuurlijk :D

Paffendorf - Where Are You dus

MetalliCat 30-08-2007 23:09

Ah mijn onderbewustzijn zij "pfaffendorf" maar daar vond ik niks op. Maar goed, gefeliciteerd. Kutnummer btw.

SX-SuperFly 30-08-2007 23:30

inderdaad een kutnummer, maar heb het nummer nodig voor de inspeel-cd. Muziek waar je energie van krijgt en waar je goed op kunt warmlopen, inschieten etc.

Simon 02-09-2007 21:28

Afgelopen week hoorde ik een of andere party-boot een nummer draaien wat ik niet kende, maar graag wil hebben. Puntje is: geen tekst. Het was echte simpele feestmuziek, vrolijk, vrij eentonig, deed me ergens zelfs een beetje denken aan de Efteling. Een vriendin van me zei dat het veel op 3fm werd gedraaid een aantal maanden geleden. Iemand?

MetalliCat 03-09-2007 14:51

Geweldig altijd dit soort beschrijvingen:

-simpele feestmuziek
-eentonig

ok, tot zover hebben wel ALLE trance/dance/club nog over..?!

- vrolijk

ok toch ineens 40% eraf, we komen al ergens!

- lijkt op de Efteling

- het enige wat ook maar enigszins specifiek in de richting van een nummer zou kunnen duiden. Succes.

Simon 03-09-2007 21:22

Ja, als het heel makkelijk was had ik jullie hulp niet ingeroepen natuurlijk. Maar goed. Ik heb het nummer al gevonden.

Mahala Raï Banda vs Shantel - Mahalageasca (Bucovina dub)

Balkan muziek was het. Had ik er natuurlijk even bij moeten zetten. Een aanrader. Heel vrolijk en dom. Eftelingmuziek, lijkt het een beetje op.

sukKelgirl12 04-09-2007 13:53

ja dat zei je al

Simon 04-09-2007 22:03

Dat weet ik, dat was een grapje. Vond je 'm leuk?

sukKelgirl12 05-09-2007 11:01

nee ik snapte hem niet

WezzzeY__ 05-09-2007 16:27

Ik heb een vraag.

Ik zoek het nummer: sending you from out of space. Het is volgens mij een nummer van Bob Marley. Er is een tijdje geleden een remix van gemaakt. Heeft iemand dit nummer in bezit? Zou die hem dan a.u.b. op het forum willen zetten?

Alvast Bedankt.

Groeten Wesley

WezzzeY__ 05-09-2007 16:37

Op youtube/video google is het nummer ook te horen alleen in de verkeerde versie. Het is van The Prodigy - Out of space. Alleen hier is dus een remix van. Heeft iemand deze toevallig?

domus 05-09-2007 21:30

Er was een paar maanden geleden een nummer met een bijbehorende clip die begon als de oerknal (of het begin van de evolutie) en doorliep tot aan de moderne mens en toen overging in een atoombomclip (als ik het me goed herinner). Volgens mij was het een rocknummer.

Weet iemand wat dit voor nummer is?

koekjes 05-09-2007 22:36

Citaat:

domus schreef: (Bericht 25900358)
Er was een paar maanden geleden een nummer met een bijbehorende clip die begon als de oerknal (of het begin van de evolutie) en doorliep tot aan de moderne mens en toen overging in een atoombomclip (als ik het me goed herinner). Volgens mij was het een rocknummer.

Weet iemand wat dit voor nummer is?

right here right now van fatboy slim?

MetalliCat 06-09-2007 00:10

Citaat:

WezzzeY__ schreef: (Bericht 25897185)
Op youtube/video google is het nummer ook te horen alleen in de verkeerde versie. Het is van The Prodigy - Out of space. Alleen hier is dus een remix van. Heeft iemand deze toevallig?

Ik snap niet wat je nu precies zoekt, maar The Prodigy gebruikt in het nummer Out of Space een sample van een reggae-nummer van Max Romeo & The Upsetters. Voorzover ik weet is er niet een (bekende) remix van het nummer van The Prodigy. Ik denk dat je dus het nummer van Max Romeo zoekt, maar dat je taalbeheersing gewoon belabberd is.

botulismf 06-09-2007 16:47

Er bestaat een ander electronisch nummer dat diezelfde sample gebruikt, ik heb hem eens gehoord ergens maar ik heb geen idee hoe hij heet of van wie hij is. Ik zou zoeken via de naam van het gesamplede nummer, probeer te vinden welke nummers die sample allemaal gebruikt hebben. Dan zou je hem wel moeten vinden.
En er zullen vast wel remixen zijn van het nummer van the prodigy, dus dat zou ook nog kunnen.

staràlfur 06-09-2007 19:11

Ik zoek de songtekst van Buscemi, Bollywood Swing king. Google kon mij niet helpen.

domus 07-09-2007 14:30

Citaat:

koekjes schreef: (Bericht 25900966)
right here right now van fatboy slim?

Dat is hem, dank je!

kiek 07-09-2007 22:57

Ik zoek het nummer dat gister als laatste werd gedraaid in de Bitterzoet, misschien dat dat helpt. Hoor m vrij vaak, begin lijkt op dat van Teddybears-Cobrastyle/Fine young criminals - Good thing, en dan begint een hoge vrouwenstem met "My My!" en een zin die ik niet versta. Als de eerste My een E is, is de tweede een D.

remy476 09-09-2007 17:48

ik ben gister uitgeweest en heb daar een nummer gehaard. Ze zeiden ''we gonna rock'' en ''just like before''. en ik hoor ook nog iets van ''me and you'' volgens mij. iemand enig idee?

MetalliCat 09-09-2007 18:02

Wat voort soort nummer? Waar ben je uitgeweest? Wat voor muziek werd daar gedraaid? Welk genre moeten we het in zoeken? Weet je of het nummer oud of nieuw is?

Echt, ik kom hier om te helpen en dan zie je dit... Sommige mensen-O-

remy476 09-09-2007 18:10

Citaat:

MetalliCat schreef: (Bericht 25925647)
Wat voort soort nummer? Waar ben je uitgeweest? Wat voor muziek werd daar gedraaid? Welk genre moeten we het in zoeken? Weet je of het nummer oud of nieuw is?

Echt, ik kom hier om te helpen en dan zie je dit... Sommige mensen-O-

ja het was in de starfish in aken. Ik ken het nummer totaal niet en heb het ook nog nooit gehoord. Ik heb een klein stukje op de tel staan. http://youtube.com/watch?v=nqw1mEUBeWQ#

MetalliCat 09-09-2007 20:57

Ok van dat soort pulpgenres heb ik gelukkig geen kennis. Succes.

Sultan_of_Swing 10-09-2007 11:55

Weet iemand wat de titel is van het nummer dat in deze scene te horen is? http://nl.youtube.com/watch?v=M6_P-faTz1Y
Het is de laatste scene uit de film Knallhart, dus als je het einde niet wil zien, niet kijken! (hoewel er niet zo veel in weggeven wordt)

White Trash 10-09-2007 18:05

Ik zoek een heeeel bekend nummer, afkomstig uit de jaren 80/90. Soort Placebo band, mannen. De tekst is vrij seksistisch. (Lalala..tada.. for life. Geloof ik.) Nou goed, dit zal een zinloze actie worden.

avril-alisa 12-09-2007 19:27

Citaat:

Craig Rogen schreef: (Bericht 25561569)
Ik ben op zoek naar het nummer dat in de heineken reclame gerbuikt wordt waarin heel de wereld stil staat als de heineken fabriek stil staat. iemand?

nee geen idee sorry , kan jij mij mss helpen ik ben opzoek achter noten van avril lavigne maar kzind nergens:(

remy476 13-09-2007 17:28

Citaat:

remy476 schreef: (Bericht 25925721)
ja het was in de starfish in aken. Ik ken het nummer totaal niet en heb het ook nog nooit gehoord. Ik heb een klein stukje op de tel staan. http://youtube.com/watch?v=nqw1mEUBeWQ#

ik heb em al

De Pintenman 15-09-2007 10:51

Citaat:

White Trash schreef: (Bericht 25931384)
Ik zoek een heeeel bekend nummer, afkomstig uit de jaren 80/90. Soort Placebo band, mannen. De tekst is vrij seksistisch. (Lalala..tada.. for life. Geloof ik.) Nou goed, dit zal een zinloze actie worden.

Tis maar een wilde gok van me, maar The Roots - Seed 2.0?

Fishy 15-09-2007 14:05

goddamn ik zoek dat nummer, met die keigave videoclip met al die t-shirts, t was zo'n standaard top 40 nummer, met van die kinderstemmetjes e.d.

Tonsillitis 15-09-2007 15:28

justice - D.A.N.C.E.

Tonsillitis 15-09-2007 15:29

Citaat:

avril-alisa schreef: (Bericht 25948086)
nee geen idee sorry , kan jij mij mss helpen ik ben opzoek achter noten van avril lavigne maar kzind nergens:(

hahaha waarom vraag je dat aan hem:D

Fishy 15-09-2007 16:49

merci

kiek 16-09-2007 23:08

Citaat:

kiek schreef: (Bericht 25915112)
Ik zoek het nummer dat gister als laatste werd gedraaid in de Bitterzoet, misschien dat dat helpt. Hoor m vrij vaak, begin lijkt op dat van Teddybears-Cobrastyle en Fine young criminals - Good thing, en dan begint een hoge vrouwenstem met "My My!" oid en een zin die ik niet versta. Als de eerste My een E is, is de tweede een D.

kom op duidelijker kan het toch niet :(

Avant-garde 20-09-2007 22:51

Ik zoek een britpop bandje met een nummer waar 'riot' in de titel zit en nee het is geen Kaiser Chiefs. Het is niet heel erg oud, in de clip zie je geloof ik als ik het me goed kan herrineren gasten door een kantoor gebouw of zo die tegenwind hebben of zo (alles waait de zanger in het gezicht). En van die rode nood verlichting.

Denk dat niemand er wat mee kan, maar je weet maar nooit.

zwemschaap 20-09-2007 23:09

Er is een nummer waarin drie jongeren de hele tijd hoemba hoembamahoemba hoemba ma yeah zingen, het is geloof ik zelfs een hit geweest (iig nog weleens op de radio te horen en ik meen het optreden ooit bij de mtv awards te hebben gezien)

Ik wil dit liedje gebruiken om achter een filmpje te monteren. Maar ik weet niet hoe het heet of van welke groep het is. Wie kan mij helpen

Boas 21-09-2007 13:58

Citaat:

Skincorps schreef: (Bericht 26011168)
Ik zoek een britpop bandje met een nummer waar 'riot' in de titel zit en nee het is geen Kaiser Chiefs. Het is niet heel erg oud, in de clip zie je geloof ik als ik het me goed kan herrineren gasten door een kantoor gebouw of zo die tegenwind hebben of zo (alles waait de zanger in het gezicht). En van die rode nood verlichting.

Denk dat niemand er wat mee kan, maar je weet maar nooit.

Arctic monkeys - Riot van?

gaming champion 22-09-2007 11:01

Hoe heet dit nummer?

edit: nu hoort het filmpje het te doen
hij doet het niet dus klik om hem te zien
http://nl.youtube.com/watch?v=HV31DDczxzU

Sketch 22-09-2007 16:49

Citaat:

zwemschaap schreef: (Bericht 26011302)
Er is een nummer waarin drie jongeren de hele tijd hoemba hoembamahoemba hoemba ma yeah zingen, het is geloof ik zelfs een hit geweest (iig nog weleens op de radio te horen en ik meen het optreden ooit bij de mtv awards te hebben gezien)

Ik wil dit liedje gebruiken om achter een filmpje te monteren. Maar ik weet niet hoe het heet of van welke groep het is. Wie kan mij helpen

bedoel je toevallig mmmbop van Hanson?

gaming champion 22-09-2007 18:02

Citaat:

Sketch schreef: (Bericht 26022323)
bedoel je toevallig mmmbop van Hanson?

Dat is die ja, dat nummer ken ik ook wel
maar wie weet wat mijn nummer is?
Check mijn post hierboven voor het filmpje

domus 22-09-2007 22:22

Dit nummer heeft in de refein een gitaarrifje zitten (0:26-0:46) ongeveer, die komt me heel bekend voor, weet iemand misschien waar ze die vandaan hebben?

Lil_Aylie 23-09-2007 14:26

Hej!

Ik was een liedje aan't zoeke, en nu zag ik dat er al iemand voor mij naar dit nummer had gevraagd, maar niemand heeft erop geantwoord.

Meestal gespeeld in clubs, soort dance/club met zachte bas.
1ste: "Oooh, don't you know you give a good feeling...you gotta give it up, I wanna see that candy on the dancefloor,...
you gotte give a little love, gotta give a little more, gotte give it all you got.."

(vind je op http://www.beclass.be/soho/v1/website.asp , het is Track 19.)

Weet soms iemand hoe dit nummer noemt?

SoS-ClaiRe 25-09-2007 16:15

Citaat:

kiek schreef: (Bericht 25978974)
kom op duidelijker kan het toch niet :(

Is het Armand van Helden - My, my, my?
http://youtube.com/watch?v=CHkpHb_AsK4

k zoek zelf ook een nummer , maar ik weet alleen een beetje de clip:

Het is volgens mij van een (r&b) zangeres of (r&b) meidengroep uit ongeveer eind jaren '80 of jaren '90.
De clip speelt zich vooral af in een appartement (vrij wit) en er komen dan telkens mannen (volgens mij ook in politie en brandweer kostuums, maar dat weet ik niet zeker) met de lift omhoog, direct het appartement in. Dan staan ze(de zangeres en figuranten of de groep) af en toe zelf ook in de lift en ze lachen dan om die mannen/dissen ze een beetje. Ze spelen soort van met ze, als "boytoys". En ze hebben best wel lol.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?

P.S.
Kheb al gezocht op: Destiny's Child, Whitney Houston, TLC, Toni Braxton, Mariah Carey, Jennifer Lopez, Mis-Teeq, En Vogue op youtube, maar kvind hem echt niet! :S

En het is niet Sugababes met push the button

remy476 25-09-2007 16:22

Citaat:

Lil_Aylie schreef: (Bericht 26028655)
Hej!

Ik was een liedje aan't zoeke, en nu zag ik dat er al iemand voor mij naar dit nummer had gevraagd, maar niemand heeft erop geantwoord.

Meestal gespeeld in clubs, soort dance/club met zachte bas.
1ste: "Oooh, don't you know you give a good feeling...you gotta give it up, I wanna see that candy on the dancefloor,...
you gotte give a little love, gotta give a little more, gotte give it all you got.."

(vind je op http://www.beclass.be/soho/v1/website.asp , het is Track 19.)

Weet soms iemand hoe dit nummer noemt?

link = dood bij mij

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.