![]() |
Ik vond het gewoon een leuke film, toen ik er toevallig langs zapte. ;)
|
Wanneer komt HSM 2? :o
|
Ik las ergens 17 augustus, maar ik weet niet of dat voor Amerika geldt of dat dat in Nederland is.
|
Citaat:
|
Dan pas?? Ik dacht dat die film allang al was gemaakt :(
|
hij is wel al klaar verder, iig soort van :p
|
http://www.imdb.com/title/tt0962726/
:( Overigens heb ik geen van de HSM films gezien, en ik heb zo'n vermoeden dat ik het ook zo laat. |
;)
|
Ik lig nu nog in bed maar ik ga hem zo maar eens kijken weer. :cool:
Begin de dag met een dansje! |
nogmaals feli :bloos:
|
Citaat:
Ik word helemaal blij van al die felicitaties op het forum. :bloos: |
hihi ;x
|
Citaat:
|
Pfoe. Jullie moeten allemaal weggaan uit ons fantopic. En Stefenootje, nogmaals gefeliciteerd!
Ik wil Hairspray en HSM2... |
ik ook :bloos:
|
Citaat:
|
T was een heeeele mooie film, en Zac Efron =
Knap & Een goede zangtalent! En het was ook een erg vrolijke film. En ik moest het kijken in het nederlands.. omdat mijn broertje meekeek, en dat was best leuk! :D |
Ik heb hem ook al eens in het Duits bekeken. Muhaha! Oh, en als je hem in het Italiaans kijkt wordt Chad ingesproken door een vrouw. :eek:
|
Citaat:
Jij ook gefeliciteerd!! :p |
Jongetjes worden meestal ingesproken door vrouwen.
|
Citaat:
|
Ik heb hem eergister samen met mijn vriendinnen gezien. Ze waren totaal verbaasd dat ik alle liedjes mee kon zingen. :p
|
:D (y)
|
Ik heb gisteren de film gehad nog voor mijn verjaardag! :cool:
|
Citaat:
|
Oh, gaat dat zo tegenwoordig, Sylph?
Mond dicht. Etterbak. |
:o
|
En Daan heeft hier een stuk meer autoriteit dan Sylph.
|
Nounou, zeg. :roll:
|
OMG, ik kan niet geloven dat er een topic is gestart (en dan nog niet eens door een 14-jarige bakvis) voor een film die geen enkele kwaliteit bevat. :s Alleen al het acteerwerk en de plot zijn ténenkrommend. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij vinden High School Musical gewoon leuk. Moet ik daar speciale toestemming bij het ministerie van OCW voor vragen ofzo? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wel waardeloze spelers.
|
Eh, het spijt me - maar heb je ook maar iemand in dit topic zien posten dat het plot van High School Musical zo goed is? Daar gaat het helemaal niet om. En zou je nu gewoon weg willen gaan? Niemand zit op jouw infantiele geleuter te wachten. Ga maar ergens anders laten zien hoe dom je eigenlijk bent.
|
We hebben dit topic aangemaakt omdat we anders andere topics vol zaten te spammen.
Zitten jullie daar dan op te wachten? Het is ons nu duidelijk, jullie vinden het een waardeloze film, en dat is jullie goed recht, maar laat ons dan in ieder geval met rust hier. |
Laten we het even normaal houden.
Ik heb de film stiekem gister met mijn zusje gekeken met popcorn. (y) |
Alle zeurpieten in dit topic kunnen de tyf krijgen. :)
|
Eigenlijk vond ik HSM heel stom, maar het is wel een film die je heel vrolijk maakt. En de trailer voor de tweede film ziet er best leuk uit (y) Zack is een stuk knapper met bruin haar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net de trailer zitten bekijken. Nu haat ik het dat ik niet in Amerika woon en gewoon op de 17e kan kijken. :( Zouden we het kunnen downloaden? Ik wil hem zo graag zien. Ik ben echt jaloers op die stomme gabriella. Troy ziet er zo lekker uit in die film. Echt beter met bruin, korter haar.
|
link? :o
|
Ha mooi, de vijf fans die de film heeft gaan de film downloaden zodat deeltje 4 niet meer gefinancieerd kan worden (y)
|
Er komt geen deeltje vier, mag ik hopen. :o
Downloaden + kopen kan ook btw. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |