![]() |
Wauw. ALLES met dt.
|
Wauw, die heb ik echt 3x moeten lezen voor ik de hele post begreep. |
Ik had net een discussie met Sam z'n oma.
Ze zei : 'laten leggen Sam' Toen zei ik : 'liggen' 'Nee het is leggen, een kip legt toch een ei, dan is het dus leggen. Je ken (huhu) niet op iedere slak een zoutje leggen. Paupertaalgebruik :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was net in een computerwinkel en de verkoper zei tot 2 keer aan toe dat iets 'Duur kost.'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, Missy is voor een forumbaas behoorlijk slecht met woorden. :nono:
|
princiepe :s
is die al geweest? en @ Kazet Nagorra (toch beter te spellen dan die andere ;)); T_ID maakt idd van die vreselijke d/t fouten. :s |
Citaat:
|
Er staat een d/t-fout in mijn o zo wetenschappelijke en gezaghebbende Handboek Erfrecht (n)
|
ikbenschipper1 is daar inderdaad goed in :o lijkt me heel aardige jongen verder maar de zinsconstructies die hij durft te typen...
Citaat:
|
Citaat:
|
De ironie. :D
Laatst was er op TV ook zo'n "hoogbegaafde" die een als/dan-fout maakte. (n) |
Citaat:
|
Ik kon hem niet.
Die hoor ik echt zoooo vaak. :( |
En gezwoten :s
|
Stofgezogen. :)
|
"Iedereen de keuken graag netjes houden. Dit betekent ook dat je, je spullen afwast."
Die komma :mad: :mad: |
''muggebulden'':s
|
mijn sig kwam door een geweldige fout:
avondturen geen idee of daar avonturen of avonduren mee bedoeld werd... :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wahahaha! :D Ik heb een keer zo'n fantastische discussie met iemand uit m'n klas gehad:
Ik had ergens 'ik vind' geschreven. Een jongen uit m'n klas zei: 'dat moet met dt' Ik kreeg al de kriebels, maar legde het nog even aardig uit: 'het is toch ook niet ik loopt?' Zegt ie: 'ja, maar deze is met het kofschip' :confused: What the hell? Dat heeft dus NIETS met elkaar te maken. En als het wel met elkaar te maken had zou het nog niet waar zijn want de d zit niet in het kofschip. Nou ja. Dit is niet een gevalletje 'je hebt de klok horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt', maar een gevalletje: 'je hebt de klok niet eens horen luiden' :p Of zoals Pietje Bell het zegt: 'je hebt de kok wel horen fluiten, maar je weet niet waar de lepel hangt' :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist gewoon dat 'ie hier in kwam te staan. :D (n)
|
Na hoeveel van die posts zou Kazet Nagorra eindelijk zijn orgasme krijgen?
|
Citaat:
|
Pff, met mij kun je het hele topic vullen :(
|
Dat is teveel eer.
|
Ik vind het altijd leuk als mensen zeggen: 'Ik ben heel inteliggent.'
|
Citaat:
|
Maak je niet dik, ik heb geen spellingsfouten nodig om aan mijn trekken te komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar let wel op de shift+N en daarna twee keer de E!
|
Citaat:
|
Maar niet praktisch, bovendien slaapt naar alle waarschijnlijkheid mijn vriendin morgen hier.
|
Citaat:
Ik zag net op Psychologie weer een 'ik vindt' staan. Ik snap niet dat mensen dat zelf niet zien. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |