![]() |
TRA en Sarah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TRA en Balance ook!
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
tja :p
|
Haar vriendje!
|
mijn vriendje is geen 'wat' :nono: :p
en het is niet zozeer mijn vriendje die me tegenhoudt maar mijn liefde voor hem enzo :Y |
Citaat:
Of Sarah en TRA idd. Ze zijn schattig met dat lengte verschil! |
Citaat:
|
ja dat had ik erbij gezet om het minder corny te laten klinken.
Ontopic: ik vind Darkiekurd wel bij Fiat passen :y ze zijn even oud en hebben allebei wetenschappelijke interesses, al zijn het dan in verschilldende richtingen! |
Fuzzle-fizzle en maxwell
|
Hmm als ik in het seksueel gebied topic kijk....
Rioto is not satisfied. Gothic wil wel weer eens. Dat komt zo'n beetje op hetzelfde neer dus dat gaat goed samen. Megamanx heeft geen fuck te doen (mooie woordspeling) maar vindt dat niet zo erg. Topdrop heeft ook geen seks, maar is niet gefrustreerd. Dat lijkt me dus een mooie match, die kunnen rustig met elkaar geen seks gaan zitten hebben. Poepkind wil een lief vriendje met woeste seks. Tetoj is ongeduldig. Als hij zo ongeduldig is, is hij vast heel woest. En dan heel lief voor degene die hem van zijn ongeduld verloste. TheCreator is vreselijk seksueel gefrustreerd en wil graag seks met een jong meisje. Princesse suze, net 15 jaar, is ook gefrustreerd omdat haar vriendje nog geen seks wil. Dat is dus ook een goede combinatie. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ot: ..? :P |
daboman en severus
|
Citaat:
|
Citaat:
wat heb ik gemist? :| |
Citaat:
Topdrop en thecreator lijkt me ook wel grappig om de gevolgen te zien |
En topdrop is een kerel! :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
ons samen zeg maar uhm ach ja zo van misschien he heel misschien zit er wel een uhm ja uhm toekomst in ofzo |
Citaat:
|
Naojan en Daboman. Dan kan zij op zijn stoere mannenborst liggen en hij is vast heel lief voor Sam. :o En hun nicks rijmen soort van.
|
Citaat:
toen ik je voor het eerst zag dacht ik al :bloos:(y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sterk en sociaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkbaar is ecnelis en maxwell een hele goede match. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom mag ik nooit iemand bespringen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja, S. en Machiavelli. (y)
|
Citaat:
:eek: *topdrop roept* ;) |
Citaat:
ik deed ook nog iets heel genants geloof ik, gaf een boks ofzo :') of een schouderklop ofzo XD |
/in elkaar trapt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |