![]() |
Citaat:
Citaat:
|
topdrop, ik vind stiekem je avatar stom
|
Citaat:
|
Om hier maar te proberen de discussie hierheen te lokken.
Ik vind mooie mensen altijd intmiderend. :p |
iets anders gewoon!
@marit: eens, hoewel ik ook echt mooie mensen ken die dat niet zo hebben maar dan ben ik meestal de enige die ze mooi vind |
Nja ik vind het ook al irritant als ik weet dat heel veel anderen die erbij zijn diegene mooi vinden, omdat ik weet dat ik me dan nooit kan meten. :p Als die persoon van hetzelfde geslacht is dan. Qua jongens ook wel, omdat ik me dan altijd heel lelijk voel. Maar ligt er ook aan hoe ze zijn, als je sommige leert kennen zijn ze heel gewoon, aardig en grappig enzo. :p En ik weet niet, ik val sowieso altijd op vreemde types, dus qua mooiheid leukvindgedoe heb ik geen last.
|
yuh, precies. Vreemde types voor de win
|
Het liefst lekker veilig onbereikbaar ook nog!
|
Soms vraag ik me weleens af of iemand stiekem van mij droomt!
|
Wie weet! Mensen zeggen altijd als ik beweer dat niemand mij ooit leuk vond dat dat vast niet zo is en dat er vast wel iemand me stiekem leuk vond, maar ik kan het me echt niet voorstellen. :p + dan weet je dat toch, dan onderneemt diegene wel enigzins actie net als jij zou doen. ;x
|
mmm :p
|
Ja toch!
|
Ik heb zin in thee en schuimblokken. ;x
|
Ik krijg echt kippenvel als ik denk aan een hap zetten in een stuk schuimblok, dat vieze gekraak aan je tanden :s
|
Nee lekker zoet. :o En dan moet het pak wel al een tijdje open zijn. Dan zijn ze het lekkerst. <3
|
who, ik dacht even dat een schuimblok zeg maar een blok piepschuim was :|
|
Hier noemen we dat trouwens geen schuimblok maar maseeblok ofzo. :o
|
schuimblokken zijn heerlijk :D maar je moet er echt niet te veel van eten :D (lees: meer dan 2)
|
Oh dat heb ik ook wel, je wordt er dan misselijk van en het is zo zoet. ;x
|
Shit ik heb het jouw dag topic volgemaakt.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, die komt uit het paint off topic :D
|
Citaat:
|
Maxwell heeft die gemaakt overigens. :bloos:
|
Ik ga maar es tukken :o het is al voorbij 2 uur :D
Dag lieve mensen, daahaaaaag lieve mensen daaahaaag! He daar is Trophus, daaaag Trophus Daaaahaaaag trophus Dag lieve mensen, daahaaaaag lieve mensen daaahaaag! daaaag Trophus Daaaahaaaag trophus Dag lieve mensen, daahaaaaag lieve mensen daaahaaag! daaaag Trophus Daaaahaaaag trophus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Trophus wel een grappige knul.
Knul, ja. |
Ik haat internet, echt waar. Het valt echt om de paar seconden weg. :gefrustreerd:
|
Citaat:
|
Dan haat je je verbinding. Internet opzich kan er niks aan doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik even blij dat ik nu naar bed ga. :) Want je post slaat helemaal nergens op. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kusje voor stefenootje -x- welterusten |
Ja ik vind trophus ook wel een kerel :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar is een forum immers voor. |
Citaat:
|
o my god.
Het was een grapje. Ik had ook gozer kunnen zeggen. Vent. Wat dan ook. Ik vond knul een leuk woord op dat moment. Waarom ga ik hier nog op in eigenlijk. |
Citaat:
sweet dreams :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |