![]() |
ha ik ben dit jaar DMDMjurylid geworden
dus ik hoop dat jullie allen hebben ingestuurd anders ga ik smijten met borden*O* |
ps. ik wou dat ik hier ook weer eens wat gedichten kon posten
maar de prutgedichten die ik schrijf.. godmaghetweetjoosten |
ha dat heb ik inderdaad
33% oud 33% experimenteel en 34% experimentele prut verwacht dus maar niet te veel (ha ha binnenrijm) |
ava/adore, ik weet zelfs geen prutgedichten uit te richten.
lees ik dat goed? DoP heeft een DMDMjurylid in het midden, laten we gauw voor de uitslag bidden. |
Ooooh jongens waarom denken professoren
dat ze pas intellecten lijken als ze de moeilijkste woorden kiezen die hun vocabulaire hen aan kan reiken zodat ik eerst alles moet vertalen en dan ook nog in de Van Dale moet kijken? |
Hocus pocus pilatus pas
Ik wou dat ik nu aan het werk was Maar mijn motivatie is ver te zoeken Ligt samen met concentratie tussen de onderbroeken En laat nu net de zin ontbreken Mij aan te gaan kleden |
Welk werk heb je dan te verrichten?
Het werk van een vrouw, dat is een gezin stichten! Althans, dat is wat anti-feministen zeggen zelf zou ik zulke woorden nooit in je mond leggen. Voor school moet ik bergen groepswerken doen, al heb ik dat al geflikt, ik verdien dus NU een zoen |
*smak* Fayelinde, die is voor jou
voor je groepswerk en omdat je nou een magische grens hebt overschreden en dus behoort tot de groep van tellende leden. |
Ik hou niet zo van bureactatisch geneuzel
en waarom rijmt dat alleen op reuzel? ach, het maakt niet uit in ieder geval ongeacht je naam of je getal blijf allemaal hier maar lekker posten en laten we hopen dat het niet gaat ten koste van de enorm hoge kwaliteit van DoP en anders zetten we slechte schrijvers een uur op hun kop :o |
van bureaucratisch gemiep krijg ik ook al de griep
dus CSNapoleons componenten roep hieperdepiep of piep hoeperdepoep en poep pieperdehiep opponeer het lijzige, leve de lente! :o |
De lente, hij is me wat, eindelijk zag ik vandaag de zon
op een gepast moment dan nog: al taartetend op mijn balkon, vlijtig aan mijn Engels project aan het werken, dat wel en de eerste stralen maakten het allemaal iets gezel liger. Het feit dat ik nu een tellend lid ben, is dat een feestje waard? Zoja, vieren we dat dan alsjeblieft ook met taart? Zoals je merkt, hou ik daarvan. |
Zullen we een meeting doen van appeltaarten bakken
en dan al etend in de zon in luie stoelen zakken? |
ik ben een held in bakken, ik hou van geklieder!
en dan is er genoeg voor twee stukken ieder :) |
Vanmiddag had ik heel erge hoofdpijn,
en fietsen op klinkers hobbelt dan niet fijn. maar ik heb weer een vak gehaald, ha! nog vijf voor mijn bachelordiploma; die voor september te halen zou mooi zijn. en ik ben voor een meeting zoals porce het stelt en mijn meisje in het andere topic vertelt. appeltaart in het park in de zon in een stoel die dingen meezeulen wordt echter wel een rare boel. |
PARDON
wat is het dat mijn oog mij nu vertelt en wat mij diep teleur heeft gesteld? ik ben een week weg naar madrid geweest en in plaats van een groot feest op dop spot ik slechts vijf topics met nieuwe posts!!! |
I Demand An Explanation
|
Tja Lieke,
als wij allebei een weekje op vakantie zijn gaat het op dop helemaal mis. Regende het bij jullie ook heel even op dinsdag? |
heel even wat zeg je nu
wij hadden de hele week nodig EEN PARAPLU en onze nieuwe forumbazin heeft er ook al geen zin in |
Deze forumbazin leest nog wel mee zoveel ze kan
maar reageren, daar komt het even niet zo van. Deze week ben ik nog wel bezig met poëzie-aangelegenheden: vrijdag draag ik een gedicht van Kopland voor, over een gestorven man of vrouw. Opgedragen aan iemand die het niet meer horen kan; want afgelopen zaterdagavond om half elf is mijn opa overleden. |
Ave, wat vind ik dat erg voor jou!
Al begrijp ik dat deze woorden je laten, in die kou, om dan nog eens mijn rijm te moeten verdragen en ik hoop dat je familie je pijn tenminste wat kan verdragen. (trouwens, hoezo, de nieuwe forumbazin heeft er geen zin in? de tijden die ik met lezen hier doorbreng zijn niet min) |
Citaat:
|
Citaat:
Truus. |
Citaat:
En ik begrijp niet goed wat ik misdoe, ik reageer toch ook? of is het niet goe? Geef mij tips en ik zal eraan werken dat zullen jullie wel algauw merken. |
het ligt natuurlijk niet alleen aan jou,
de rest laat ons ook staan in de kou :( |
M'n hele faculteit is godverdomme afgebrand.
Strand. |
Ik heb als een ware ramptoerist alle foto's op internet bekeken,
mijn barbecue was er gister niets bij vergeleken. |
Arme Sketch, dat is heel naar.
Ik leef met je mee! Vandaag is sowieso heel raar Het lijkt net of ik droom |
Hé daar,
mee en droom rijmt niet op elkaar. |
Een filmpje waarin gezien wordt hoe het halve gebouw instort
http://www.dumpert.nl/mediabase/1057..._in_topic.html |
Mijn vriendlief wilde daar studeren gaan
ik stuurde een sms met het volgende erin staan: Je toekomst gaat in rook op. |
Mijn zus zat daar ook,
Ik heb gelijik gebeld Ze zei maak je geen zorgen En heeft toen mij gerustgesteld! |
Ik heb er geen woorden voor,
het rijmt zelfs niet. Ach wat dom. |
De collecties stoelen en maquet-
tes zijn gelukkig nog gered. Maar m'n gebouw is helaas compleet verloren het nieuws noemde de zuid-vleugel een toren. De komende maand zitten we in een tent Benieuwd of dat ooit went. |
gelukkig is het voorlopig nog lekker weer.
hoewel, met dat voorspelde onweer..? ps ik ben superslecht in rijm en spijm |
Yannick, wat rot, in het hoeveelste jaar zit jij?
Mijn neef studeert er ook, en die was niet blij. Hij kwam een uur te laat, vanwege een file, en zag zijn school affikken als een stelletje debiele. Ik hoop niet dat je maquettes oid zijn afgebrand? En: een Bouwkundefaculteit in de hens, wie heeft zoiets ontworpen dan, vraag je je af, staat lekker in de krant. |
Ik zit in mijn derde jaar,
heb mijn bachelor al bijna klaar Gelukkig nam ik al mijn spullen mee na het alarm anders was ik wel wat dingen arm nu mis ik alleen een maquette van weleer die tentoon werd gesteld, maar nu niet meer. Vandaag zijn de tenten gebouwd op het sportveld en ik heb de journaliste wat verteld dus nu sta ik morgen in het Algemeen Dagblad met een foto, is me dat wat. De kritiek op bouwkunde snap ik niet goed dat is toch ook niet wat men doet als een chirurg terminaal ziek wordt. Overigens zou een modern gebouw van staal en glas binnen een paar uur op de grond liggen in as |
Mijn neef zit ook in het derde jaar, geloof ik,
gelukkig zijn zijn spullen niet gegaan in de fik. Misschien is het voor een der studenten een geweldige mogelijkheid om te ontwerpen een nieuwe Bouwkundefaculteit! |
Na een break van driekwart jaar
Ben ik met een café noir Terug op 't forum, eerlijk waar Want elders waren de rapen gaar. Het forum hier vond ik vrij klote Daarom heb ik ooit besloten Te vertrekken, naar de grote Mensen op een ander forum, maar dat is nu gesloten. Deze week genoeg geleerd En tot dit forum terug-bekeerd Vond ik dit topic, dat mij interesseert Tijdens soggen, al is dat verkeerd. Wat vervelend Sketch, aldaar in Delft Een semester zonder gebouw, althans de helft Een tent, daar ben je gauw mee klaar Dus alle succes gewenst, de rest van 't jaar. Wellicht beticht men mij van geslijm Maar ik geniet van spijm op rijm! |
En jij denkt dat we je na zo'n lange
afwezigheid met open armen ontvangen terwijl je je comeback met 'n post begint waarin je 'klote' met 'dit forum' verbindt? MijnHeer, ik zal je een klein geheim verklappen: slijm nog maar even door waarschijnlijk krijg je pas gehoor na vijftien posts pluimen in volrijm. 't is ten slotte gewoon zinloos geweld dat doet pijn in mijn hoofd en in mijn maag dus uw welgemeende excuses graag bij een verbeterde houding opgeteld. *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O* |
'k Zal helaas nog moeten leren
Me te moeten excuseren Klote was destijds mijn visie Ik vond me te oud voor deze missie In N&A eens diep beledigd Was mijn handelen hier vervolledigd Toen trof ik het forum van een krant Voor lezers in Noord-Nederland Veel politiek, nog meer gezeik "wij zijn arm, hun zijn rijk". Tot ook daar wat zieke geesten Elkaars posts niet goed meer leesten :P Mensen die op fora schelden Reken ik niet tot mijn helden Dat kan alleen maar ontaarden In verval van normen en waarden Dus zonder enige frustratie Vecht ik hier voor acceptatie ;) Wat te doen om terug te komen Blootsvoets wandelen naar Rome? Of een boottocht op bestelling Via Vlieland en Terschelling Dan kan ik rijmen tot driekoningen Vanuit mijn kamer te Groningen Nee, dan wil ik me verweren Door hiermee te nuanceren Dat klote ook zijn oorzaak had En ik een en ander liefst vergat. Persoonlijk was het niet bedoeld Al heb je dat misschien zo gevoeld Kan ik zo de gemoederen weer sussen En pas ik dan toch weer hiertussen? |
Bij deze heb jij mij gecharmeerd
Het rijmen heb jij goed geleerd Toch herinner ik me jou niet meer Of was jij vroeger niet zo'n heer? Blij te zien wat jij toch probeert Om te mogen komen hier weer. |
Destijds trof men mij niet hier
Op 't forum van dansen op papier Toch ben ik al een tijd actief Vanaf mijn zeventiende, toen als naïef Scholiertje uit de vierde klas Een groentje groener dan het gras. Toen ik begon te studeren Besloot ik 'm te smeren Geen student op scholieren.com, bleef ik stug Volhouden, maar bij vlagen kwam ik terug. Nu genoeg over mezelf gesproken De spijm op rijm is genoeg onderbroken. Hoe is het met jullie gesteld? Of hebben jullie elkaar hier met rijmwezen gekweld? Voor wie niet weet wat dat mag zijn 't Bezorgt menig dichter hoofdenpijn Omdat een rijmwees met geen woord Kan rijmen en 't gedicht verstoort. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |