![]() |
*huil*
lege maag heb niets meer in huis :o en nu moet ik naar de supermarkt, maar mijn maag knort en ik heb niet de energie om naar de supermarkt te gaan *dilemma* Owja en ik heb besloten om lijstjes te maken v/d speciaalhandels in Groningen :o om mn eten minder bij supermarkten te halen :o |
Ik heb met de hand een liefdesbrief voor Maggie geschreven :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want je hebt honger, je maag knort, je energie raakt al op en je hebt niks in huis. Lijkt mij niet lastig :o |
Citaat:
hihi :bloos: *drama queen speelt* |
Hihi ik ga over twee weken bommen met een vriend. :D (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is dat niet hetzelfde als dansen? :o
|
Ik heb geen idee. Ik zie het als een soort conditieoefeningen ofzo. Maar goed, ik heb me over laten halen, ik wil wel eens zien hoe dat gaat, want volgens mij heb ik juist een hekel aan dat soort dingen. :p
Hmmm en ik ben gebeld of ik mee wil doen met een wedstrijd in het prinsentheater volgend weekend. Eens denken of ik dat wil. :o |
wat voor wedstrijd
|
Theatersport!
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik kreeg net een kaart van mijn vader en moeder, dat ze me feliciteren met mijn P, en dat ze aan me denken omdat ze niet naar de uitreiking komen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aha. Ik heb over 2 weken m'n diploma uitreiking en daar kunnen m'n ouders ook niet bij zijn.
|
Ha, mijn les is afgelopen. Naar huis ennnnn weekend!!
|
ik gaat antm kijken (y)
|
Citaat:
|
Op een blaadje hier staat: Geef beargumenteerd aan welke antipathieeen je hebt ten aanzien van een of meer personen. Het woordenboek zegt dit:
an·ti·pa·thie (de ~ (v.), ~ën) 1 spontane, niet-beredeneerde afkeer an·ti·pa·thiek (bn.) 1 antipathie wekkend => onvriendelijk Iemand een idee wat ze bedoelen? Ik dacht gewoon; met welke personage je het meest kan meevoelen. |
Antipathie is juist het tegenovergestelde. Wie kan je niet uitstaan?
Het tegenovergestelde van sympathie. |
Nee. Ik denk dat ze bedoelen aan welke personen jij een spontane hekel hebt.
|
Citaat:
|
hm, stil topic
|
Indisch gebed voor t avondeten:
Good Rice Good Curry Good Ghandi Let's hurry :D simpsons <3 |
Citaat:
Citaat:
*O* Plack ende Cleef *O* |
Oh nu snap ik de sig van topdrop :D d;d;d;d;dkfjasdkfjsda;lkfjsdal;fj :D :D :DF:d;d ;d f;d
|
Ik had dus de uitreiking, en toen ben ik weer eens aangeschoten geworden op de na-borrel.
En ik ben uit eten geweest met een vriend. |
MINKE?
|
Ik heb m'n bureau opgeruimd. Nu de rest nog :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat fijn om tevreden zijn met wat je hebt. Daar heb ik m'n handen al vol aan, dus helemaal geen tijd om te kijken naar wat ik niet heb. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig is er niemand in huis :) |
Ik heb een puist op mijn wang. Dat vind ik erg jammer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Istie weg? |
Ik heb vandaag weer veel te veel geld uitgegeven.:cool:
|
Citaat: