![]() |
Citaat:
|
Citaat:
check http://www.oor.nl/news_details.asp?id=4887 |
hm ik wilde vragen hoe the twilight sad bij beirut was, maar ze traden niet eens meer op. blij dat ik er niet helemaal heen ben gegaan om dat te horen. :eek:
iemand nog wel naar great lake swimmers geweest, die avond? mijn laatste was arcade fire, errg mooi maar veel te warm waardoor ik ongeveer de helft niet meer zo mooi heb meegekregen. aaargh. kut hmh en kut ziek-zijn. |
Nightwish in de HMH*O*
..maar dat duurt nog zo lang-O- |
Citaat:
Enikmoetnogeenkaartjehalen. |
Vanavond Mala Vita in de kade
|
Waarschijnlijk Elexorien&Kromlek op het 'Hard as Iron'-Festival in Duitsland op 1 December.
7 December Manegarm en een paar anderen in Zwolle (tenzij ik toch voor Gorefest in Groningen besluit te gaan :P) 9 December Apocalyptica in Groningen |
Citaat:
|
28 nov The National @ le Milkyway *O*
|
21 nov envy in groningen ik ben kapot siked!
|
21 nov ik natuurlijk ook Envy in Vera :cool:
22 nov Friska Viljor in Vera 23 nov Black Rebel Motorcycle Club in Rijssen *O* |
En ik wilde eigenlijk nog naar
26 nov The Veils, Oosterpoort 29 nov Bishop Allen, Vera 30 nov Le guess who?, Tivoli |
vrijdag 23 november
two gallants, melkweg maandag 26 november the weakerthans, melkweg nog iemand? -O- |
Het volgende concert wordt van Anouk, in maart 2008 in Arnhem :D
Duurt nog een tijdje, maar heb er echt zin in! (y) |
Woensdag Mono, zaterdag kaartje scoren voor The Mars Volta, zondag Vic Chesnutt en begeleidingsband/orkest.
|
|
Ik was afgelopen vrijdag naar The Klaxons in Paradiso, daarna Opposites gezien (zelfde avond in paradiso) en ik ga aanstaande zaterdag naar AlurA in de melkweg! Amsterdamse popprijs finale :)
|
morgen asobi seksu in trix
|
Citaat:
|
Citaat:
volgende : Six feet under, finntroll, nile, belphegor @ 013 |
26 november Zita Swoon en The Veils
|
de 30e, machine head (en trivium, arch enemy, shadow fall en dragonforce)
^^ |
Vrijdag zeer waarschijnlijk naar Reykjavik! en Mammut in Waterfront + 'veel voor weinig XL'.
De week erna hopelijk naar Le Guess Who in Tivoli, want canadezen = <3 |
net terug van mono en ik heb niet genoeg adjectieven om te beschrijven hoe briljant het was, zondag naar vic chesnutt (y)
|
Zaterdag eerst naar Aux Raus, Malkovich en Malle Pietje & de Bimbo's en de melkweg en daarna meteen door naar Justice in Paradiso.
Zondag naar Serj Tankian in Paradiso. Volgende week donderdag naar The Hives in Paradiso en daarna 2 jaar Poptrash in de Melkweg. |
Vanavond naar Roisin Murphy :D ben blij dat m'n nicht contacten heeft bij Paradiso :D kon last minute nog een kaartje scoren :)
En zaterdag ook naar Aux Raus en de rest :) en morgen misschien nog naar Two Gallants :) |
serj tankian melkweg
|
gisteren naar asobi seksu geweest, goede show, aanrader (y)
volgende week fiery furnaces |
Citaat:
Maar ik kijk ook erg uit naar Sonata Arctica zondag a.s.:) |
Citaat:
|
Morgen Crossing Border (y)
Zou eigenlijk zaterdag ook gaan omdat ik een passepartout zou hebben gewonnen bij KinkFM maar toen werd ik gister gebeld dat er een miscommunicatie was en dat ze alleen kaarten voor één dag weg mochten geven en toen kon ik alleen nog maar kiezen tussen donderdag en vrijdag terwijl ik zaterdag wilde :( |
Citaat:
Zie net Paganfest in de 013, ook een 100% go(y) Citaat:
|
Roisin Murphy gisteren in Paradiso was verrassend goed vond ik :) Lekker kitcherige disco, electro, erg dansbaar. En Roisin Murphy is natuurlijk een fantastische frontvrouw :)
Morgen naar Aux Raus en de rest :D |
Gisteren Detonation (die kwam akelig last minute. :p) en donderdag 6 december... eh.. iets. Naam vergeten. :D
|
Lang leve het verschuiven van Kate Nash naar de grote zaal, ik heb een kaartje :)
|
laatste was oceansize in de melkweg, vanavond aux raus + malkovich, morgen vic chesnutt + a silver mt zion
|
is niet vic chesnutt + a silver mount zion
sil mt fungeert als band van vic. |
Gister Dutch Courage Tour in de Melkweg. Malkovich was wel goed, Malle Pietje vond ik niet veel aan en Aux Raus was geniaal :D
Volgende, The Weakerthans in de Melkweg, morgen The Hives in Paradiso, Donderdag Kate Nash in de Melkweg, Vrijdag |
vanavond iLiKETRAiNS in de Ekko.
morgen Qui + Future of the Left in Paradiso. |
Hopelijk deze vrijdag Hot Hot Heat op Le Guess Who.
Zaterdag 8 december het 40ste verjaardags feest van bibelot, van 11AM tot 6AM. 11 december Of Montreal in Paradiso. |
Gisteren naar Múm geweest,was tof,jammer dat ik eerder ewg moest en ze niets van "finally we are no one" speelden, want dat is natuurlijk een veel toffer album dan "go go smear the poison ivy".
Voorprogramma Rökkuró was heel erg mooi, tjek het uit! (http://www.myspace.com/rokkurro) Volgende word hot hot heat. |
Ik was gister bij Serj Tankian en was best tof moet ik zeggen. Hele band was in 3-delig zwart met tophat en Serj zelf compleet in het wit met tophat. (y)
|
Citaat:
Ik was hier gisteren ook naartoe en het was erg indrukwekkend, enige minpuntje was dat glossolalia niet gespeeld werd. En het voorprogramma was vrij waardeloos. Verder niets op aan te merken, goede performance van een band die duidelijk plezier had in wat ze deden. |
Citaat:
|
22 december - radio soulwas-max in gent. Tiga, justice, Das Pop, 2 many dj's, Boys noise, Hot chip en goose...
|
Citaat:
Iedereen die er was weet wat ze bedoelt en iedereen die er niet was die interesseert het niet anders waren ze er wel geweest. :y |
the ex met getatchew mekuria wil ik graag zien 16.12 in roosje
|
joseph arthur gezien in brussel, was ok, maar met band dus de rustigere nr's kwamen minder aan bod.
vrijdag naar zita swoon, joepie ! |
The Hives was fantastisch, halve zaal aan het pogo'en, crowdsurfers op je kop krijgen, gekkenhuis :) Quit Your Dayjob vond ik ook fijn trouwens :)
Vanavond Kate Nash :) |
Gisteravond bardienst gedraaid bij het optreden van Bishop Allen, erg leuk concert. Voorprogramma was ronduit schattig en speelde veeeeel te lang, Bishop Allen zelf speelden minder lang en niet zo enthousiast als de support maar het was allemaal erg vrolijk en lief. Ik vond het wel prima!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |