![]() |
Aankomende week mijn stage-animatiefilmpje op tv (y) Koekeloere/Schooltv, elke werkdag, 9:00 uur, Nederland3
|
mijn naam..
|
je was toch niet zo blij met je nickchange? en terecht trouwens :' )
|
juist.. dan maar voor wat nieuws zorgen he :)
|
goedzo krullenbol.
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://player.omroep.nl/?serid=274 |
Citaat:
|
Mezelf.
|
Citaat:
|
Het themakanaal oude muziek van de Concertzender.
|
Vandaag een bizar simpel tentamen Rechtsgeschiedenis gehad, met twee uurtjes studie 30 van de 32 MC-vragen goed beantwoord.
Eigenlijk zou ik dat natuurlijk niet goed moeten vinden enzo, maar tis toch een nutteloos vak (helaas semi-verplicht). |
op het moment een maandban (y)
|
Citaat:
|
' ik roggel het wiel' was gepaster geweest :o
|
Leuke reclame hoor, maar ik ga 't niet na doen :o
OT: Ik kan me inschrijven voor m'n minor Taaluniversalia *O* |
Citaat:
Ik waardeerde mezelf even omdat ik best wel goed bezig was in mijn reflectieverslagen. :o Dat zijn die momenten waarop ik het wel allemaal even zie zitten enzo. :) |
ik hou van mijn nieuwe oorbellies!!
http://www.bodyartforms.com/gallery/...img0143ok2.jpg die zwarte <33 (is niet mijn oor trouwens hoor) en ik ben heel blij met mijn beste vriendinnetje. gewoon, omdat. :) |
Nieuwe plaat van Ayreon is wel te waarderen. (y)
|
Citaat:
|
vers brood <3
|
Jeej, ingeschreven voor de nieuwe stoere vakken *O*
|
welke vakken andijvie?
*o* Geslapen |
Citaat:
Morfologie -de bouwstenen en Taaltypologie & taaldescriptie *O* En dit is de beschrijving van de minor, voor de geinteresseerden: Inhoud: Vertrekpunt van deze minor is het feit dat talen van elkaar verschillen maar ook op een aantal essentiële punten overeenkomsten vertonen, de zogenaamde universalia. De Taalwetenschap probeert voortdurend de diversiteit van taal te verantwoorden in het licht van de overeenkomsten tussen talen, en de overeenkomsten te verklaren tegen de achtergrond van de verschillen. Verschillen en overeenkomsten zijn er in elk deel van de taal: syntaxis, semantiek/pragmatiek, morfologie en lexicon, klanken, klemtoon en toon. De taaltypologie richt zich systematisch op de verschillen. Om de oorsprong van zowel universalia als diversiteit te ontdekken, is het belangrijk te weten te komen hoe taal in elkaar zit, de centrale vraag binnen de Taalwetenschap. Het empirische domein van de Taalwetenschap betreft in principe alle talen door mensen gebezigd. In die zin zijn ook alle talen ‘even goed' om als studieobject te dienen. Maar naast de blootlegging van zogenaamde taaluniversalia, algemene eigenschappen die voor alle talen gelden, bieden juist ook de verschillen tussen talen inzicht in (het gebruik van) taal. Alles wat me interesseert *O* |
Ik kan mooie dromen waarderen
Ik kan de dag waarderen Ik kan de nacht waarderen Ik kan een schone, opgeruimde kamer waarderen Ik kan goeie muziek voor het huidige humeur waarderen Ik kan vriendelijke mensen waarderen Ik kan een heerlijke kop koffie en een eitje in de ochtend waarderen Ik kan de eindigheid der dingen waarderen want: Ik kan het ontstaan waarderen Ik kan het begin en de bloei waarderen en Ik kan dus de dood en het einde waarderen omdat het einde betekent dat er ook ergens een begin kan zijn en het begin is zo prachtig mooi |
Citaat:
OT, Troofs humeur en dat ik ging uitslapen tot 12 uur :bloos: |
Dat ik tweede werd en $55 won *O*
|
Citaat:
|
Hard gewerkt vandaag:
oefeningen al gedaan stage dossier afgemaakt scriptie bijgewerkt tandarts gebeld schoongemaakt |
Weer op tijd op, en dat ging vandaag al makkelijker dan gisteren. En nu zijn de dagen veel langer en fijner, het is nog geen twee uur, terwijl het voor mijn gevoel al vijf uur is; ik heb gewoon nog drie extra uren die ik nuttig kan besteden *O*
|
*belletjes* tuddududuududududuuddu ohohohoh ohohho tudutudutudu I don't want a lot for Christmas, theeere is just one thing I neeed, and IIII don't care about the presents, underneath the Christmas tree, I just want you for my own, more than you could ever knoow, make my wish coooome trueeee, oh baby, all I want for Christmas, iiiiiiiis youuuuuuuuuu *gillende uithaal en meer belletjes*
:bloos: |
dat het forum nog steeds geel mag zijn
|
Dat de wasmachine eindelijk leeggemaakt is en nu kan mijn stapels was wegwerken *o*
|
Muziek en computer en avondetengeur en dossier af!
|
uitstel tot morgen 2 uur!
|
Anita's met slechte huid, veel make-up, en een maat 48-reet in een maat 38-broek geperst, die op hun scootah naar de winkel gaan voor een reep chocola en een zak chips.
Zo goed voor m'n zelfvertrouwen *O* |
Katjes post :)
|
Citaat:
|
Dark Phoenix
|
Citroencake in de oven en ik heb bijna alle colleges van de eerste twee weken al doorgenomen.
|
Hou je ook al zo van bakken, Dr?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij kunnen dingen bakken waarderen. :cool:
|
filmmarathon vanavond :cool:
|
korsa wie is wij!?