![]() |
Citaat:
|
Ik ben al 2 uur bezig om dat kut java te installeren.
|
oh
|
installeer dan de gewone versie
|
Ik moet de sdk hebben. En die ik van de site haal doet het niet.
|
Heej dropje het is al weer uuuuuren geleden dat iemand wat zei
|
Meetingdag meetingdag! :cool:
Oh ik zou als er iets ergs zuo gebeuren als in films heel semi heldhaftig de leiding nemen denk ik. ;x |
tink tink tink :D dat is lang geeeleeeden
Ik had een studiemeeloopdag gedaan vorige week en het meisje leek zoooooooooooooooo op jou :eek: |
Welke studie? :p En waar?
|
educational design, management en media in enschede!!! maar ze kwam uit friehiesland
|
Ah. :p Mijn lovah zegt: daar heb ik ook naar gekeken trouwens, saaie studie. :p Geen idee wat het is though. Maar Friezen, tja. ;x
|
Het is leuke studie!!! :eek: Waarom vindt hij het saaaai?
|
Het deed zich voor als een technische studie maar het was absoluut niet technisch, en dat was voor hem dus een minpunt. :p
Maar stiekem vind ik dat alweer een pluspunt. ;) |
ja dat zei dat meisje dat op jou leek ook al! Terwijl ik dat helemaal niet door had, ik heb e&m gedaan en ben ook totaal niet technisch (geinteresseerd)
|
hé mensen, kerst is voorbij dus de kerstava's mogen ook wel verdwijnen hoor ;) :p
|
ik ben mijn gewone ava kwijt :D heeft iemand em?
|
Citaat:
|
[aandacht- en zeurmodus]
http://youtube.com/watch?v=OcHpDFejB8o&feature=related gekregen van mijn ex :eek:... 3 keer eek ,ten eerste, sinds wanneer luistert hij dat soort muziek?!!?! ten 2e, waarom krijg ik dat ineens met een gekke mail, terwijl hij normaal niet met me wilt praten omdat het niet van zijn vriendinnetje mag. en en en jeetje, ik vind het zo sentimenteeel overkomen en zo is hij niet en blablabla en nu ga ik steeds aan em denken en dat slaaat nergens op!![aandacht- en zeurmodus] |
Ik moet over 10 minuten weg, en ik ben zo zenuwachtig als... een ding dat heel erg zenuwachtig is!
|
pixelot: heb niet het filmpje gekeken want lui, maar ik weet het niet. maar het is je ex, dus eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit, tenzij je hem echt te vriend wilt houden, wat ik niet zou kunnen begrijpen als hij eerst niet meer met je wil praten
neko: oe oe oe spannend!! wat ga je doen? |
@ PD; wow, dat is inderdaad wel eek dan. :o
|
@neko* Je hoeft niet zenuwachtig te zijn, het komt goed!!
Maar waarom ben je het? @Sterretje, ja maar sterretje ik wil geen vrienden met hem zijn enzo dekn ik maar ik ben gewooon gek :D |
@Sterrenmeisje; Ik heb 'n L&R meeting, en ik vind het doooodeng. huhu. Maar ook wel weer heel erg leuk.
@PD; weet ik wel, maar maar maar.. :O |
daar was ik al lang achter pixelotje :D soms maak je je veel te druk om dingen waar je óf niks aan kunt doen óf eigenlijk niets aan wilt doen of gewoon ;)
|
Citaat:
|
Ik wist het dus niet van Lisa en DP. :o
Maar ik ben wel vaker laat van begrip met dat soort dingen. Behalve met Stefenootje en Juice dan. |
Citaat:
|
Citaat:
NIETS TE MAREN!!! Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@PD; sorrryyyy! ik houd mijn mond all! |
Oh, en ik moet nu heel snel mijn mobiel pakken en dan weg gaan zie ik. Huhu, dag dag DK!
|
Veel plezier!
|
Neko* je mag wel zeuren hoor lieve Neko* ;) maar het was meer, hups niet zeuren het wordt leuk. ben je al overtuigd?
Veel plezier |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
hahaha pixel, dat doe ik elke dag. mijn geluid staat altijd uit :) Citaat:
|
Oh, en nog even na dat Lisa/DP:
Ik schrok ook wel even van de gemoedstoestand van Stefenootje in dit topic. :o |
Jaah ik ook :eek:
Vond vooral dabo's reactie gek :eeK: Citaat:
|
Ja, een beetje wel ja.
Waar ik eerst hardop moest lachen om zijn opmerking 'Stefenootje, je klinkt niet erg vrolijk' of zoiets. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die stond er al bij :confused:
|
Citaat:
*Warme chocolademelk maakt* |
Ik kan me ook wel vinden in jullie visie ja. :)
|
Citaat:
Warme chocomel <3 |
Citaat:
Citaat:
|
is ook niet netjes, maar wel lekker. die chocomelk wil ik wel :D
ik heb anijsblokjes. lekker winters :) |
Citaat:
|
Warme melk met anijs is ook lekker ja. :)
Ik leef de laatste dagen vooral op thee met honing. (y) Ook lekker. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |