Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Het Weerwolfspel #43 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1657904)

7asper 30-12-2007 19:33

oke... dan een random pick: ik stem op mijn geboortemaand nummer 9

7asper 30-12-2007 19:36

Dat is sherco... kan iemand dat even neerzetten, want ik kan niet quoten. bedankt :P

Racing Dutch 30-12-2007 19:40

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje

Sherco
Coolkast

Alstu Jas

edit:Hmmm als ik Coolkast had nagedaan was het Dabo geweest.Maar ik hou het dus bij Kazet.

7asper 30-12-2007 19:48

een hint: Je wordt minder snel gestemt als je niet zo verd8 doet

Dark Phoenix 30-12-2007 20:30

Hint: er wordt minder snel op je gestemd als je niet in 1 dag het halve topic volspamt. Dit was dus een hele subtiele hint aan coolkast en Racing Dutch, in de hoop dat ze er eindelijk eens wat van leren.

Goed, wat betreft mijn stem. Ik ga, zoals altijd, de eerste ronde voor een irritante speler. Hoewel ik coolkast en Racing Dutch allebei irritant vind, vind ik RD nog net even iets irritanter. Daarbij is coolkast toch nieuw bij dit spel, dus hij krijgt een kansje.

Dus, Racing Dutch.

sterrenmeisje 30-12-2007 20:51

ik vind het zielig als rd er weer als eerste uit moet, maar twee broertjes in één spel... ik weet het nog niet :| coolkast was eerder met inschrijven, maar hij heeft me wel aangegeven op M&M ;)
*twijfel twijfel*

***ailá*** 30-12-2007 21:25

ik vind deze stemronde niet leuk. Je kunt nog helemaal niets weten over de spelers... Eigenlijk wou ik wachten tot 1 januari om te stemmen maar ik weet niet of ik nog voor die tijd de kans heb aangezien ik op vakantie ben. Ik heb dus maar random iemand gepikt --> Femic. I'm sorry

Femic
***ailá***

TRA 30-12-2007 22:12

Wat een verhaal. :D (n)

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, Racing Dutch en dat andere figuur vind ik irritant dus waarschijnlijk wordt het één van hen.

TopDrop 30-12-2007 22:16

Hahaha! Prima spel weer :D (y)

Femic 30-12-2007 22:23

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic

Sherco
Coolkast

Femic
***ailá***

Ik vind Racing Dutch nu al kapot irritant, hou 'ns op met te spammen joh, je hebt het echt aan jezelf te danken hoor! Mijn stem gaat dus naar hem.

Stefenootje 30-12-2007 23:09

Ik ga mee met de massa en stem dus op Racing Dutch. De spelleider is natuurlijk neutraal maar ik vind het toch een tikje verdacht dat die hem er liever in wil houden ook al zijn het broertjes. (Want dan is er een wolf weg?)

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje

Sherco
Coolkast

Femic
***ailá***

Vlindertje 30-12-2007 23:17

Wij hadden besloten dat ze een kans krijgen, voordat we de functies random verdeeld hadden. De spelleider zal nooit laten blijken wat de functie van iemand is. Dit staat ook zo in de spelregels. Wij hebben sowieso nooit gezegd wie deze ronde onze voorkeur heeft om opgehangen te worden en dit zullen we ook niet zeggen. Ook niet in de volgende rondes.

Stefenootje 30-12-2007 23:18

Ah oke. :o Naja, het is mijn eerste keer, don't be to hard on me! :p

Vlindertje 30-12-2007 23:22

Dat zullen we zeker niet zijn. Die post was ook meer bedoeld ter verduidelijking. Als je nog vragen hebt, mag je sowieso een pm sturen.

Flowtje 30-12-2007 23:23

Het spel is nog maar net begonnen en ik vind Racing dutch nu alweer ongelooflijk irritant, dus mijn stem gaat ook naar hem.

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Flowtje

Sherco
Coolkast

Femic
***ailá***

Magican 30-12-2007 23:24

Kom ik terug van mijn werk, ga ik Javier kijken, doe ik de computer aan, heb ik 2 pagina's leeswerk. Goed, het wordt Racing Dutch. In de eerste ronde is het altijd de irritante die de lul is, dus die mag van mij weg. Als ik nog op tijd ben met stemmen, natuurlijk

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican

Sherco
Coolkast

Femic
***ailá***

Dark Phoenix 30-12-2007 23:32

@Magican, eerste stemronde is pas 1 januari.

Dark Phoenix 30-12-2007 23:35

Ik heb besloten Racing Dutch te stemmen, want RD heeft zichzelf al bewezen als irritante speler en coolkast is nieuw. Let wel, als coolkast de volgende ronde nog steeds zo irritant is ga ik alsnog voor hem.

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican
Dark Phoenix

Sherco
Coolkast

Femic
***ailá***

Stefenootje 30-12-2007 23:37

Eigenlijk is het toch veel leuker als je niet weet op wie men stemt? Dan is het niet echt spannend meer wie er uiteindelijk doodgaat.

Daboman 30-12-2007 23:38

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 26724162)
Eigenlijk is het toch veel leuker als je niet weet op wie men stemt? Dan is het niet echt spannend meer wie er uiteindelijk doodgaat.

Mensen kunnen er over liegen. Je werkelijke stem breng je namelijk uit door een PM te sturen naar Spelleider.

Stefenootje 30-12-2007 23:39

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26724169)
Mensen kunnen er over liegen. Je werkelijke stem breng je namelijk uit door een PM te sturen naar Spelleider.

Ja, oke, je kan liegen. Maar what's the point daarvan?

Dark Phoenix 30-12-2007 23:39

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 26724162)

Er zitten 3 of 4 wolven, een verrader en een heks bij elk spel, dus dat kan nog best veranderen. Daarbij stemmen sommige mensen niet, ondanks dat ze zeggen van wel of stemmen sommige mensen op iemand anders dan ze zeggen te stemmen. Dus, het lijstje staat niet persé vast.

Dark Phoenix 30-12-2007 23:40

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 26724173)

De verrader liegt bijvoorbeeld om gelijkspel te veroorzaken (wat voordelig is voor de wolven, die mogen dan namelijk een slachtoffer tussen de gelijkspelende partijen kiezen)

Pippeloen 30-12-2007 23:40

Ik heb meestal geen schaap-neigingen, maar deze keer ga ik toch met de rest mee voor RD.

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican
Pippeloen

Sherco
Coolkast

Femic
***ailá***

edit : gaaf verhaal trouwens :D zeppelins :cool:

Daboman 30-12-2007 23:41

Citaat:

Voor de dorpelingen heeft het meestal idd weinig zin. Maar de wolven mogen niet stemmen. Toch kunnen zij in het topic zeggen op wie ze stemmen. Ze mogen alleen geen PM sturen. Meestal zeggen ze op wie ze stemmen met de bedoeling om echte dorpelingen met zich mee te krijgen.

Stefenootje 30-12-2007 23:41

Citaat:

Pippeloen schreef: (Bericht 26724183)
edit : gaaf verhaal trouwens :D zeppelins :cool:

:D

PixelDansje 30-12-2007 23:55

Even een kleine opmerking, ik werk van dinsdag tot en met zondag, tussen 15.00 en 00.00 ongeveer! (soms een uurtje later soms een uurjte eerder!
Het kan dus zijn dat ik elke keer 'vroeg' stem, ga me daar niet op aanvallen svp. Ik ben wel gewoon redelijk actief!

Ik stem sherco, omdat ik haar altijd heel veel te stil vind.

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican
Pippeloen

Sherco
Coolkast

Femic
***ailá***

Sherco
PixelDansje

***ailá*** 31-12-2007 01:17

nou staat er 2 keer sherco in je lijstje ;)

drukknoopje 31-12-2007 07:52

Vet verhaal! (Y) @ spelleiders!
Verder ben ik het eens met degene die zei: ik stem op RD maar als coolkast na de eerste ronde nog zo irritant is, stem ik de tweede ronde op hem.

Dark Phoenix 31-12-2007 10:26

:bloos:

Racing Dutch 31-12-2007 10:29

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican
Pippeloen

Sherco
Coolkast
Pixeldansje

Femic
***ailá***

Toch blijf ik het gevoel houden dat Kazet de verrader is.
Rest van mijn verdachten:
Drukknoopje
Femic
Magican

Kazet Nagorra 31-12-2007 10:33

Citaat:

Racing Dutch schreef: (Bericht 26725854)

Gast. :D

Racing Dutch 31-12-2007 10:43

Citaat:

Is ook in het vorige spel gebeurd. Rubykuby had 9 stemmen, TopDrop had er 5, toch ging die andere eruit.
Dat bleek later EoS's geluk te zijn,aangezien hij en Ruby geliefdes waren, maar ze vlogen eruit door Ruby's vergeetachtigheid.(en dat al op zijn 12e!)

edit:zo beter?

Eye of Sauron 31-12-2007 10:54

Citaat:

Racing Dutch schreef: (Bericht 26725918)
Is ook in het vorige spel gebeurd. Rubykuby had 9 stemmen, (?ik weet niet meer wie?) had er 5, toch ging die andere eruit.
Dat bleek later DP's geluk te zijn,aangezien hij en Ruby geliefdes waren.

Die ander was topdrop.
En ruby was geen geliefde met DP, maar met mij.
Veel later ging ik er overigens toch nog uit door Ruby, toen hij vergeten was te stemmen in de beslissende ronde:s
Ik heb gisteravond die ronde opgezocht, behalve ik had alleen Sterrenmeisje gestemd (op mij, ik stemde op Minke, gelijkspel, wolven kozen uiteraard voor mij want Minke was wolf)

Flowtje 31-12-2007 11:04

Citaat:

Racing Dutch schreef: (Bericht 26725854)
Rest van mijn verdachten:
Drukknoopje
Femic
Magican

Waar is dat op gebaseerd?

Racing Dutch 31-12-2007 11:18

Drukknoopje: Omdat ze eerst geen uitleg bij haar stem gaf, pas toen anderen een reden gaven, gaf zij hetzelfde.
Femic moest x-spekkie-x zijn: Omdat dees zegt dat Kazet er altijd als 1e uitgaat, terwijl ik dat ben => mensen op mij meetrekken.
Magican: Schapengedrag, er gaan meer offtopic.

DP is geen verdachte omdat hij altijd de 1e ronde op mij stemt.

Pippeloen 31-12-2007 11:18

Het is geen schaapgedrag, het is het zekere voor het onzekere nemen.

Lisa 31-12-2007 12:04

Wow derde pagina al :D

Zo te zien heeft RD weinig kans meer ;) Ik stem nu omdat ik straks en morgen wegga en niet precies weet hoelaat ik terug ben, dus ik ga ook voor hem.

crazygirlsacha 31-12-2007 12:27

ik stem óók op rd, omdat zn broertje meedoet, omdat ik dat offtopic gezwets niet wil, plus hij is vast wolf want hij zit iedereen verdacht te maken ;)

7asper 31-12-2007 12:39

even een vraagje: komt er eigen ook te staan hoeveel mensen op je stemden? of alleen wie is opgehangen?

Kazet Nagorra 31-12-2007 12:45

Citaat:

coolkast schreef: (Bericht 26726472)
even een vraagje: komt er eigen ook te staan hoeveel mensen op je stemden? of alleen wie is opgehangen?

Alleen wie is opgehangen, of als het gelijkspel is, dat het gelijkspel is.

PixelDansje 31-12-2007 13:34

Ik ga nu stemmen want ik ga zo weg en weet niet of ik morgen online ben (brak en werken)

Sherco it is.

Magican 31-12-2007 15:00

Citaat:

Racing Dutch schreef: (Bericht 26726056)
Magican: Schapengedrag, er gaan meer offtopic.

Ik zal de volgende keer de namen op papiertjes schrijven, in de lucht gooien, en dan degene die het laatste op de grond valt kiezen.

Racing Dutch 31-12-2007 15:32

Deal.
Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican
Pippeloen
Lisaaah
Crazygirlsasha

Sherco
Coolkast
Pixeldansje

Femic
***ailá***
Zie trouwens nu pas dat x-spekkie-x op Dabo stemt.

Sherco 31-12-2007 16:22

Citaat:

PixelDansje schreef: (Bericht 26724304)
Ik stem sherco, omdat ik haar altijd heel veel te stil vind.

Dan heb je duidelijk niet goed opgelet tijdens het vorige spel, want daar bleef ik als een van de laatste actievelingen over :)

Aangezien ik vast niet weer bij een computer kom tot ver in 2 januari, stem ik nu alvast. Ik vind dat hele broertjes-meedoen ook niet zo'n geslaagd idee (hoewel het natuurlijk leuk is van de spelleiders dat ze een kans krijgen). Dus ga ik met de meute mee (wie sprak mij ook alweer aan op schaapjes gedrag? :p).

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican
Pippeloen
Lisaaah
Crazygirlsasha
Sherco

Sherco
Coolkast
PixelDansje

Femic
***ailá***

Martiño 31-12-2007 16:45

He, jammer, te laat. :( Veel succes allemaal!

twinkebel 31-12-2007 17:36

ik ga ook voor RD , dat broertjes gedoe is me de vorige keer heel slecht bevallen.:o

Racing Dutch 31-12-2007 20:45

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican
Pippeloen
Lisaaah
Crazygirlsasha
Sherco
Twinklebel

Sherco
Coolkast
PixelDansje

Femic
***ailá***

...(sprakeloos)

Dark Phoenix 31-12-2007 20:46

Je hoeft écht niet elke stem een nieuw lijstje te maken, hoor.

Racing Dutch 31-12-2007 21:59

De rest moet gewoon quoten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.