![]() |
Citaat:
|
:D
|
Ik krijg er een harde plasser van.
|
Citaat:
:D (n) |
Pffffffft, helemaal gaar van de studie(n)
|
Citaat:
|
ik ben ook gedonorregistreerd
|
Citaat:
|
yeeessss met dank aan tink heb ik m'n liedje gevonden.
wat een heldje <444 |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe heet dat liedje toch dat ze altijd op radio 1 draaien bij met het oog op morgen?
|
ik wil deze smiley http://www.abu-saleh.com/startimes/u...%20eyebrow.gif
|
maar dan in normaal formaat
|
Citaat:
Reinhard Mey + Manfred Leuchter - Gute Nacht Freunde |
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette Und ein letztes Glas im Stehen Für den Tag, für die Nacht unter eurem Dach habt Dank Für den Platz an eurem Tisch, für jedes Glas, das ich trank Für den Teller, den ihr mir zu den euren stellt Als sei selbstverständlicher nichts auf der Welt Gute Nacht, Freunde,... Habt Dank für die Zeit, die ich mit euch verplaudert hab' Und für eure Geduld, wenn's mehr als eine Meinung gab' Dafür, daß ihr nie fragt, wann ich komme oder geh' Und für die stets offene Tür, in der ich jetzt steh' |
:eek: en ik had delirium - silence nog wel geyoutubed en afgeschreven
|
Citaat:
|
Citaat:
oeh die stem van die vrouw <33 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand moet het wel zelf kunnen bepalen vind ik. Maar het zou zo moeten zijn dat iedereen donor is tenzij men bezwaar maakt. En geen donor zijn is niks ontvangen. |
Oh, je hebt een Midas Dekkers quote-sig <3
|
Citaat:
ik lees nu het boek 'lichamelijke oefening'. Echt grappig, ik hoor hem sommige dingen gewoon zeggen :D |
Citaat:
|
(@Dreki) I just realized something.
(@Dreki) A is the 1st letter of the alphabet and H is the 8th letter, right? (@Dreki) 9/11=0.8181818181=HAHAHAHA. |
:p
|
:') complotjes de gekste.
|
80085 !
|
Citaat:
|
Leef als een zigeuner, lach als een clown!
|
Citaat:
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Met "Manfred Leuchter", wtf nooit van die gozert gehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn Biostabil werkt écht hoor.
|
Citaat:
|
|
Ja, ik weet wie hij is, maar waarom vergelijk je hem met mij?
|
Citaat:
|
Ja, Tineke die beweerde dat er nepbiostabils op de markt waren, waar de positieve en negatieve kant bij waren omgewisseld. En dat er een positieve én een negatieve magneet in zat. :D Dat waren nog eens tijden...
|
In dat filmpje maakt hij een mislukte vergelijking in zeer gebrekkig Nederlands adhv het uittrekken van spinnenpootjes. Dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<Cthon98> hey, if you type in your pw, it will show as stars
<Cthon98> ********* see! <AzureDiamond> hunter2 <AzureDiamond> doesnt look like stars to me <Cthon98> <AzureDiamond> ******* <Cthon98> thats what I see <AzureDiamond> oh, really? <Cthon98> Absolutely <AzureDiamond> you can go hunter2 my hunter2-ing hunter2 <AzureDiamond> haha, does that look funny to you? <Cthon98> lol, yes. See, when YOU type hunter2, it shows to us as ******* <AzureDiamond> thats neat, I didnt know IRC did that <Cthon98> yep, no matter how many times you type hunter2, it will show to us as ******* <AzureDiamond> awesome! <AzureDiamond> wait, how do you know my pw? <Cthon98> er, I just copy pasted YOUR ******'s and it appears to YOU as hunter2 cause its your pw <AzureDiamond> oh, ok. :') |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |