![]() |
Oh.
|
Citaat:
|
Ja, het was ook heel '*O*' inderdaad!
|
Minke!!! *O*
|
Wat een enthousiasme weer :p
Maar ik ben zo weer weg hoor, morgen om 5 uur op... |
|
Citaat:
|
Citaat:
En rond die tijd ben jij zeker nog wakker? :p |
Citaat:
|
En dat soort goede voornemens gaan praktisch nooit door, ik ken het ;)
|
Ik heb maandag wel een tentamen. En ik moet nog best veel leren.
*uitstelgedrag* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel succes (y)
Ik ga douchen en naar bed. Doeg! *O* |
Ok dank je :)
Slaap lekker!!! *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Buddy, you got it. Right here, right now, I'm Angry. REAL angry!"
http://img.photobucket.com/albums/v2...shots/ship.jpg |
wat leuk mijn topic is nog open
|
Citaat:
|
Ik ben een tijdje weggeweest, maar ik heb niet stilgezeten *O*
Formule ter berekening v/d waarde v/e pixelkusje: Wx = Waarde Pixelkusje van persoon x Xx = Aantal echte kusjes van persoon x RL Mx = Percentage kusjes Xx op de mond in decimalen (i.e. 100%=1, 10%=0.1 etc.) Zx = Aantal zoenen met tong van persoon x RL Rx = Reeds gegeven pixelkusjes door persoon x Wx = (1+((Xx/10)*Mx)+Zx)/Rx |
Waarom al die extra x'en? Dat maakt het alleen maar irritant om te lezen. En je kunt ook wel wat haakjes skippen. En je kunt die Z en die 1 bij elkaar zetten, net als de M en de X.
W = ( 1+Z + MX/10 ) / R En als je 0 pixelkusjes hebt gehad, deel je door 0 en krijg je problemen. |
Maarten :eek:
Je bent zeker nog wakker? |
Minke! :eek:
|
Ja, zielig ben ik he? :o :p
Over drie kwartiertjes loop ik alweer leuk komkommers te sorteren! |
Citaat:
|
Nee, op kleur.
En ik lieg trouwens, want de komkommers liggen op de tafels en dat is mijn afdeling niet meer. :o Wat ik waarschijnlijk wél mag doen, is de verpakte groenten bijvullen. Het zal ook 's anders zijn... :p |
Nou, verpakte groenten bijvullen is anders ook heeel...eh.. eh... nuttig.. :o :cool:
|
Ja, eigenlijk ga ik iedere zaterdag levens redden, want stél je nu voor dat er geen vakkenvullers waren, dan had niemand iets te eten en dan ging iedereen dood :eek:
|
Ik ben een beetje slaapdronken geloof ik :p
|
Haha, geeft niet :) Ga lekker douchen anders! Word je wakker van *O*
|
Daar is geen tijd meer voor...
Dus heb ik dat gisteravond maar alvast gedaan! ;) |
Slim van je :)
|
Ik ben wakker. :s
|
Tvp
+ wat Stefanie zei ;x |
zo ik ben ook wakker
|
Ownee :( Mijn buren willen een hele lelijke schutting :| Echt zo'n vreselijk tuttig ding met een boogje en een soort lelijk rasterwerkje waar je doorheen kan kijken :| Waar zijn de rechte schuttingen gebleven die gewoon lekker neutraal zijn? :(
edit; en toen stuurde de buurman een mailtje met nog veel meer foto's van andere soorten schuttingen, gelukkig *pheew* |
Citaat:
|
Arrgh, ik had schijnbaar verkeerd op de planning gekeken; dacht dat ik om 6 uur moest beginnen met werken, hoefde er pas om 7 uur te zijn... Dus ik had een uur langer kunnen slapen :eek:
Maar ach... uiteindelijk viel het toch allemaal wel mee en was mijn hulp om 6 uur meer dan welkom. :) |
Dat je uberhaupt zo vroeg je bed uitkomt om te werken:p
|
Ik heb zó veel over voor de Albert Heijn. :p
|
hm je staat om 5 uur op voor 4 euro per uur?:|
|
Hmja, nou ja, voor 8 euro per uur dan ;)
|
Citaat:
|
"Ik win deze quiz."
Wat is hiervan de onvoltooide tegenwoordige toekomende tijd? |
Poe... dat is lang geleden... ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit de 'onvoltooide tegenwoordige toekomende tijd' heb moeten benoemen. :o
'Ik ga deze quiz winnen'? |
Ik zag bij Slimmer dan kind dat het antwoord "ik zou deze quiz hebben gewonnen" was, maar mij leek dat fout. :confused:
Ik dacht, 'ik zal winnen' btw. ;x |
Citaat:
|
Dat dacht ik dus ook + verleden tijd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |