![]() |
100
|
100?
edit: nee dus. :o |
;)
|
Ptsss.. :p
|
ngh
|
:chiquitasmoothie:
|
Ik eet een appel, maar hij is een beetje melig... :(
|
Gezellig toch!
[/Vlouw] |
Hoe kan een appel melig zijn, Minke?:P
|
Gewoon, qua textuur. :o
|
Citaat:
|
;) Ik ga naar stage
|
Ohja, ik heb nog een appel!
|
Citaat:
|
Ik keek net Baby te huur en nu ga ik douchen *O*
|
Citaat:
|
Ik kwam laatst bij de bakker, zag ik daar een grapjas aan de kapstok hangen. Dus ik zeg: "Zo, bakker, jij bent melig!".
|
Citaat:
|
Citaat:
"Grapjoker!" |
Ik heb dat woord trouwens nog nooit gehoord, bestaat het echt?
|
Geen idee, misschien heb ik het wel zelf verzonnen. :o
Maar ik gebruik het echt al jaren, dat woord. :) |
Nee, het is geen Nederlands.
|
Nou, schrijf het dan maar in je sig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schrijf het dan maar niet in je sig.
|
Citaat:
|
Volgensmij bedoelt Minke grapjurk. :p
|
Ik heb vandaag voor 3 euro boodschappen gehaald. Genoeg voer voor zeker twee dagen. TOO MUCH ROCK FOR ONE HAND \mm/.
Nu ben ik overigens wel blut. Haha. |
|
Goodness!
|
Citaat:
|
Groter dan 10
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom heet dit topic eigenlijk 'Alle lof der saaiheid'?
|
Wat een dag vandaag, zeg. :|
|
Nou, lof -> bof, en LL heeft de bof. En dat is saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou ook opkijken als je vandaag dood zou blijken te zijn. ;) |
Ik moet altijd lachen om die casual manier waarop Kazet informatie als 'toen ging ik mijn vriendin neuken' ertussendoor gooit.
Ik was trouwens twee uur te laat voor mijn werkgroep. Ook niet leuk. |
Dit is pas niet leuk:
Ik heb vandaag een hartaanval gehad.. Dacht even dat ik mijn vriend en broer dood waren. Vanochtend ging ik met de scooter langs de hoofdvaart. Op een gegeven moment zie ik aan de andere kant een drama. Politie, mensen, ambulances. Alles. Dan word de auto uit de sloot getakeld. Precies dezelfde auto als mijn broer. Wit, met een zwarte voorkap en dezelfde tekens. Ik begon spontaan te huilen. Iedereen moest weg. Ik stond aan de overkant met mijn scooter te kijken. Ik had geen beltegoed, dus ik kon niet mijn broer bellen. Huilend ben ik als een haas naar huis gereden. Ik kreeg geen bereik toen ik belde naar mijn broer. Ik had ze allebei gesmst dat ze wat van zich moesten laten horen. Geen gehoor. Een minuut later zat ik met mijn moeder in de auto naar de plek dat het gebeurde, krijg ik een sms van mijn vriendje. Toen begon ik weer te huilen. Er was niks aan de hand. Hun waren het niet. Ik ben toen naar die plek weer gereden en gevraagd of er doden waren; gelukkig niet. Daarna heb ik mijn vriend even doodgeknuffeld. Dat kan Kazet niet verslaan. ;) |
Dus uiteindelijk ging ie toch nog dood? :(
|
Nop.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder natuurlijk supertjekut als je denkt dat er iets met je familie is gebeurd. |
Je beseft gelijk, hoeveel je om diegene geeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |