![]() |
Goede posts boot (y)
|
Citaat:
Hét DXM-gevoel. :cool: |
Citaat:
|
Nou ik zou er ook wel alles van willen weten. :o Wreed spul is dat...ik snapte er echt gewoon niks meer van....ik zat hier zo een beetje achter mn pc op msn te hangen 'eh ja...en nu?? Ohja msnen. *zoekt msn venster* Ja...en dan...?'
Over een poosje wel weer eens :cool: |
Hij heeft de bijnaam de wandelaar gekregen omdat ie ooit een keer op een meet DXM gedaan heeft en iets van 2 uur aaneengesloten rondjes door de kamer heeft gelopen. :D:D:D
|
hahaha :D:D(n) restepc ;)
|
Wannstaltige wanndelaar :D
|
Hehehe. En stiekem kotsen als wij met zijn allen in de stad zijn ;P
|
En rondjes om de tafel lopen
|
nee, achtjes achter de bank :D
|
't is weer om stoned op een terrasje biertjes te drinken, lekker uit de wind in het zonnetje :)
|
t zonnetje is hier weg :(
|
Citaat:
|
hier schijnt hij lekker nog wel...puh :cool:
|
Hier ook. Dit weer vergroot mijn craving naar bier etc. (y).
|
Citaat:
|
Ik zag net bigreelfish wat posten op dit forum :D
|
klaar met schoolexamens...bier...wiet...zonnetje...terrasje
:cool: |
Citaat:
|
Ik heb niets meegekregen van de zon want ik moest in een overdekt winkelcentrum werken vandaag. :(
|
Trentemøler gister was erg vet maar het blijft jammer dat het maar zo kort duurde. :( Nu het restje wiet van gisteravond oproken en de hele avond geen fuck doen. (Y)
|
Citaat:
|
Bitches!
Hebben jullie me gemist? |
Nee! ;x
Gefeliciteerd! dat gefelipeli plaatje is offline gehaald ofzo ;p |
Felicitas en eer aan het zeewezen.
|
felicitaties aan het adres van lieve s'bas :cool:
|
óók de zeehond verdient een taartje . gefeliciteerd meneerd.
|
Sebassefras, lekker dier, gefelicteerd :cool:
|
Zeehond is jarig hoera hoera
Dat kun je wel zien Want zijn leeftijd is rood Zeehond is jarig hoera hoera Drink vanavond eens iets anders dan spa Hiep hoi *O* |
Citaat:
|
Dat is toch ook spa. ;)
|
Citaat:
Spoiler
|
:n bubbeltjes in water
|
Citaat:
|
Ik steek mijn spa altijd graag in de grond
|
De boem is klaar baas.
|
Citaat:
|
Van tuinieren krijg je groente hoor :p
|
mijn pogingen hebben altijd onnoemelijk gefaald :(
|
hallo,.
|
hoi!
|
Kenkerhuisgenoten. Eerst een beetje de douche bezetten en daarna mij niet eens groeten smorgens (n)
|
:D Heerlen op de radio, lovely.
|
Citaat:
:evil: De aanhouder wint. |
Citaat:
|
hehe ja, ik kreeg gelijk, we wonen in de grootste kutstad van nederland (niet te verwarren met kuststad)
|
ik heb iets geks meegemaakt. Ik drink dus normaal NOOIT. Ik heb maar 1x eerder wat gedronken, op mn 18e ofzo. Maar van de week maakte ik iets ergs mee en ik wist ff niet meer wat ik moest doen. En mijn vriend had toevallig hier wat staan, voor zichzelf en zn vrienden. En toen klokte ik dus 1 en ander naar binnen... Daarna voelde ik me een beetje stom en heb ik met zo'n metertje op internet gemeten hoeveel mn alcoholpromillage was --> 2,53. Hoe kan het dan dat ik helemaal nix voelde? Ik ben niet gewend aan alcohol, ik had ook niet veel gegeten, ik zou toch ladderzat moeten zijn? Maar er was helemaal nix aan de hand, ik ging gewoon aan mn huiswerk, slapen en om 8 uur zat ik weer fris op de uni. Iemand dat meegemaakt?
|
Op internet je promillage gemeten? Moest je in je cd-rom blazen? :s
En nee, als ik iets erg meemaak ga ik niet iets drinken dat ergens toevallig staat. |
whaha ;) nee ik bedoel dat je een soort testje invult met hoeveel je weegt, je geslacht, of je gegeten hebt, hoeveel glazen je hebt gedronken, wat voor drank dat was blabla en dan maken ze een schatting. Maar ik heb geen idee of dat betrouwbaar is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |