![]() |
100
|
Citaat:
|
Ow, dan mag je wel mijn kamer komen opruimen :)
|
en die van mij
|
Dat laat ik helemaal zelf aan jou over.
|
Ik heb nog een bak chocoladeijs staan :o
|
Waar ben je :eek:
|
Ik heb er twee met chocolade en aardbei!
|
Ik heb chocolade en banaan :cool:
@ DH: Ik ben thuis. |
Ik zie nu pas dat het eerste punt op mijn P een 8 is :cool:
|
Netjes. (y)
|
Ik kom naar jullie toe! :eek:
|
Dun Hout, wat lief dat je mijn kamer komt opruimen :)
|
Voor een bak chocoladeijs(y)
|
Als je ook nog de afwas doet, krijg je ook nog chocoladepudding met slagroom :)
|
*o*
|
Ow, en als je de ramen van de buitenkant wast, krijg je twee bakjes chocoladepudding :D
|
Oeh,*o*
ik wil wel een voorschot:) |
Deal.
Ik vind het wel heel knap als je mijn ramen van de buitenkant kan wassen, want ik woon op de 7e verdieping :D |
Mijn scanner klinkt als een opstijgende helikopter :|
|
Citaat:
|
Dat is geen optie :n
|
hmm...
|
Tering, wat gaat deze dag langzaam voorbij -O-.
|
dat wordt springen(n)
|
Ik kan zelfs nog chocolademelk voor je maken :)
|
Citaat:
Ja, vooral als je niets anders doet dan spammen en strafwerk maken. |
Citaat:
|
Ik heb slagroom :)
Ik kan zelfs nog versgeklopte slagroom maken. |
*o*
|
Ik heb ook nog Simpsonsijsjes.
Ik heb eigenlijk best veel zooi -o- |
Ik niet, en al helemaal geen chocola, als er repen liggen zijn ze binnen no-time op-o-
|
Het scheelt dat EoS hier niet is, anders was alles al opgeweest. Ik verstop ook soms chocolade voor hem :bloos:
|
Tijdens het zoeken naar mijn agenda ben ik een kadobon van de freerecord shop tegen gekomen. (y)
|
Hahahaha :D
|
Ik heb geregeld dat mijn mammie al mijn gekregen kadobonnen opkoopt.
|
Ik heb al bijna een jaar een kaart van de FRS/VanLeest/Fame met 25,- maar ik kom nooit in die zaken. Als ik CD's koop is't alleen bij Plato/Sounds/Velvet etc.
|
Ik word bedolven onder de irischeques, maar die kan ik nu inwisselen voor geld bij mijn mammie (y)
Komende twee weken krijg ik 75 euro aan irischeques en vorige week kreeg ik ook al 50 euro. |
Netjes(y)
|
Had ik maar cadeaubonnen. Of meer geld! Of een mp3speler etc!
|
Ik heb een mp3-speler, maar die gebruik ik de laatste tijd niet meer.
|
Citaat:
|
Hihi, msn:)
hij kut ajax en groninge Ik Kut groningen. hij allebij Ik ajax kon er niks aan doen hij ja hij grappig hij wc papier in fik steken Ik Dat was groningen. hij lul nie Ik http://www.nu.nl/news.jsp?n=1524456&c=10&rss Ik "Toiletpapier Supporters van de thuisploeg gooiden zondagmiddag bij opkomst van de spelers rollen toiletpapier van de tribune. Het papier vloog vlak voor de tribune van FC Groningen in brand en de vlammen sloegen over naar de tribunes, zo meldt een ooggetuige in het stadion. Fans liepen het veld op of verdwenen door de uitgangen. De politie wil over de oorzaak van de brand nog geen officiële med.... Ik "Supporters van de thuisploeg" Ik Dat was groningen. Ik duss... hij het was in groninge en is staat nie bij dat groningen het hebben gedaan Ik wel Ik "Supporters van de thuisploeg gooiden zondagmiddag bij opkomst van de spelers rollen toiletpapier van de tribune." Ik supporters van de thuisclub = groningen hij het zijn allebij kutjannese anders wist we als psv kampioen was Ik lol Ik als psv gewoon had gewonnen waren ze kampioen |
Ik moet voor psv zijn, maar eigenlijk boeit voetbal me niets.
|
Voetballen is semi-leuk. Kijken niet.
|
Luisteren naar voetbal is leuk(y)
|
Citaat:
|
Ben jij voor Ajax?
|
18.00
|
Citaat: