![]() |
oh daar is jeager al!
|
een nee hoor, dat kan prima.
|
Citaat:
|
Ik leef in ieder geval nog steeds.
|
Citaat:
hmm daar had ik me toch even een eye opener voor mezelf, want ik zit een beetje met mannen (in het algemeen) en mijn omgang met hun. Dat loopt altijd mis. Maar dat komt dus omdat ik dan heel veel (onterechte) verwachtingen heb. goeie :eek: dus kijk eens wat je nu al bij me bereikt hebt door zo'n zinnetje! |
|
Reheating spinach leftovers may cause the formation of poisonous compounds by certain bacteria that thrive on prepared nitrate-rich foods, such as spinach and many other green vegetables. These bacteria can convert the nitrates into nitrites, which may be especially harmful to infants younger than six months. The nitrate-converting enzymes produced by the bacteria can convert even more at elevated temperatures during the second heating. For older children and adults, small concentrations of nitrites are harmless, although formation of nitrosamine compounds from the nitrites could be of concern for adults as well. [3]
|
Citaat:
|
M'n naam wordt trouwens wel vaak verkeerd gespeld, :(.
|
Citaat:
|
Je naam doet me denken aan Yeager, als in Karen Yeager, dat is een personage in een slechte thriller/horror/whatever gespeeld door die heks die ook in Numb3rs speelt.
;x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, goed te doen.
|
en nou maar hopen dat Trimm Trabb echt een wolf is, anders is dat wel een bruut harde fail van mij :( spannuuuuuuund
|
Je bent zelf wolf. Dit is alleen maar afleiding, :P.
|
Citaat:
|
But!
(inkopper) |
I said good day! :mad:
|
Bedankt voor de medewerking ;)
|
Als ik zo doorga met werken kan ik gewoon een goede auto kopen zometeen. (y)
|
(Y). Heb je al een rijbewijs dan?
|
Nop. Ik ben pas aan het einde van de zomer achttien, maar ik wil zo'n 10 daagse cursus doen. Dan heb ik hopelijk snel mijn autorijbewijs. Dan hoef ik niet de hele tijd met het openbaar vervoer, maar kan ik met de auto naar Amsterdam.
|
Heb je wel parkeerplek dan? Eentje waar je niet €2,50 per uur betaalt?
|
-)
|
Ja, daar zat ik dus ook al mee.
|
Je kan ook parkeerplekken kopen in Amsterdam, laatst is er één voor €50.000 verkocht. Nouja, dat is ondertussen al weer meer dan drie jaar geleden.
|
Citaat:
Trouwens is het openbaar vervoer best goed te doen. Ik doe zelfs al maanden zonder fiets. |
Vrijwillig of gejat? :p
|
Nou ja, m'n banden zijn lekgestoken, :P.
|
Citaat:
Edit: Ik weet het. Oost/Watergraafsmeer |
Ik heb de neiging om tegen mijn computer te gaan schelden.
Wat een sloom ding. |
In oost is het niet makkelijk parkeren, heh.
|
Great. Wie bedenkt er dan ook om 2,50 te vragen voor een uur parkeren.
|
In oost is het €1,90 p. uur. :P. Maar dat wordt volgend jaar alweer flink verhoogd, geloof ik. Oost is wel goed te bereiken met het OV, (Y).
|
€2,50 is toch niet zo veel?
|
Wat aardig van ze! Zestig cent verschil. :p
|
Er stoppen zelfs internationale treinen op de Watergraafsmeer. ;)
|
Naar Amsterdam met het openbaar vervoer is toch niet zo'n probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je niet (veel) wil betalen moet je sowieso niet in Amsterdam zijn, :P (tenzij het om een fiets gaat).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, de enige hogeschool in Oost/Watergraafsmeer, voor zover ik weet, zit pal naast het Amstelstation.
|
De spelleidert is nog niet in de whoisonline *pruttel*
|
Ja, dus waarom zou je dan met de auto gaan.:p
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |