![]() |
witte sokken
wijde 3kwartsbroek wit ondergoed wit truitje met regenboog erop 8 ringen, 2 armbandjes, 2 kettingen, horloge ga zo mn haar nog ff doen en regenbooghoedje opzetten |
Citaat:
|
-een zwart rokje met knoopjes van heel lichte stof van de witte uil
-blauw mouwloos t-shirtje met opdruk van shanti -fel gekleurd onderbroek -wit met grijze top |
roze korte broek
lichtblauw polotje instappers sebago |
Osirisjes (as usual)
Grijze eigenlijk te grote skate achtige broek.. zou geloof ik vrij hip (en niet al te wijd) ding moeten zijn maar ik heb em in de aanbieding tig maten tegroot gekocht en nu vind ik em best leuk en wijd en lalala zit goed :) (nuttige info uh?) Grijs satanic surfers shirt |
ik heb nu aan
lciihtbruine instappertjes witte linnen 3/4 broek lichtgeel polo'tje rood petje ik moet zo ergens heen :( anders had ik wel wat luchtigers aangedaan met dit weer! |
- zwarte bh
- zwarte onderbroek - zwarte 3/4 wijde broek en verder niks *hitte* |
Driekwart skatebroek
Lichtroze polo kralenketting Heupriem met spiegeltjes en steentjes etc. paar roze en blauwe armbandjes om Donkerblauwe vans,roze hielsokjes Ik ben netjes vandaag....ik moet de was doen maar ik heb geen zin,en mn mama komt toch vrijdag thuis dus kan ze dan mooi mijn was van 4 weken doen :o ;) |
Grijze heupbroek, met beetje wijde pijpen, donkerblauwe vans, lichtblauw truitje met bloemetjes, haar in staartje...
that's it :) |
Kleding:
-knalroze string -mosgroene bh (vloekt :o ) -strakke wijduitlopende witte rok -feloranje truitje haar: -allemaal kleine vlechtjes met paarse strengen :D Make-up: -lipgloss -mascara *te heet voor meer make-up* |
zwarte korte broek
|
Citaat:
Ik draag: - lichtroze rokje Esprit - felroze mouwloos shirtje Benetton - slippers Haar losjes opgestoken, geen make-up |
Burberry bikini
rood polojurkje RL rood beige blauw gestreepte clipriem :confused: nou ja, hoort iig bij het jurkje. blote voeten, geen make-up, losse knot, zonnebril |
Citaat:
|
witte korte broek sutherland
lichtblauw shirtje dkny witte badstoffen slippers moscow country club |
blah
ik zie er niet uit nu bootjes (stoffig van het strand) beige skatebroek Zembla groen/wit geruit hemd Polo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit hier nu in een donkerblauwe boxershort en een roze hemdje met de bandjes naar beneden gedrapeerd want mijn schouders zijn NOGAL verbrand!
|
Citaat:
|
vanmiddag:
- oranje met zwarte bikini - rood topje met spaghettibandjes - wijde 3kwartsspijkerbroek - paarse sandalen nu: - zwarte onderbroek - paars kiltje - donkerblauw topje met gekruisde spaghettibandjes - paarse sandalen |
Citaat:
|
bootschoenen, geen sokken erin ;)
lichtblauwe Dockers D2 rood/wit gestreept golfpolo'tje |
*kleertjes*
zwart rokje zwart truitje rode stay up's ondergoed blabla *make-upjes* 3 verschillende kleurtjes groen zwart lijntje onder m'n oog zwart lijntje op me ooglid *haartjes* hoge staart :p |
nep allstars
zwart 3/4 rokje zwart hemdje 5 armbanden, 5 ringen, horloge, ketting hare: los (net geknipt... handig zown zus :D) make-up: mascara en beetje glitter poeder |
Citaat:
|
zwart topje met: only you can kill my fucking brain
zwarte lange satijnen / tule rok met paars kruis kisten sieraden: spike halsband pyramids halsband chronicles halsband pentagram ketting heeeeeeeeel veel armbandjess (ook van pinkpop!!!) pentagram ring |
Net terug van vakantie, ik ben bruin :D.
Ik heb aan: kort versleten spijkerrokje, lichtgeel polootje en donkerblauwe instappers. |
*lichtroze,kort shortje
*mouwloos wit t-shirtje met gele biesjes aan mouwen en hals *slippers met bloem |
Bootschoenen, witte G-starbroek en een lichtblauwe polo.
|
zwart mtv shirt + onderbroek + broekje
|
licht vaal kort spijkerrokje Replay
felroze strak polootje Polo Golf witte clip-riem witte instappertjes Esprit haar met een klem omhoog, zonnebril dr in ga me zo de stad in wagen |
box+badjas
fuck aankleden en opstaan |
lichte jeansrok PL land
d.blauw ceintuur Hilfiger appelgroene polo Hilfiger beige Allstars Lekker simpel, m'n krullen losjes opgestoken, beetje lipgloss en mascara. |
broek
boxer haar in een staartje hoera voor mij :] |
- mijn vertrouwde bootschoenen, hierin vertoeven mijn voeten zonder sokken...
- rode korte broek van RL Polo - witte polo van Tommy/Ferrari - witte boxershort Bon Giorno |
Heb me even omgekleed.. :o
nog steeds een lichte jeansrok PL land donkerbruin hemdje Xandres lichtblauwe getailleerde blouse Polo Jeans donkerbruine leren gevlochten riem bruine instappers |
vanmorgen:
- oranje shirtje - groene bh - roze rok - paarse string - witte sokjes - witte nepallstars met bloemetjes daarna oranje shirtje omgewisseld voor wit topje met spaghettibandjes... en daarna wit topje + groene bh omgewisseld voor bovenstukje van NIEUWE bikini, gestreept, alle kleurtjes :) |
Momenteel alleen een donkerblauwe boxershort van Hema en een rode korte broek van Paul Stuart.
|
ik draag een beige ribrokje van edc
een blauwe polo zonder mouwen lichtblauw van benneton lichtblauwe sandalen 2 zilveren ringen waarvan 1 met 2 swarovski steentjes bloemetjes in oren |
wit rokje Donaldson
wit hempje armani jeans (zie je nauwelijks) donkerblauw boothals truitje rl donkerblauwe lak instappertjes marc 'o polo donkerblauw/wit gestreepte klik-riem rl sieraden: - zilver horloge + bijpassend armbandje en dun kettinkje gucci - dun zilver armbandje pilgrim -donkerblauw armbandje ck haar: slordig opgestoken luchtje: tommy coolspray ..zo dat was het wel weer.. :) |
Ik draag nu:
-zwarte sokken -beige RL ribbroek -wit t-shirt -rugby oranje/donkerblauw McG |
azuro blauwe polo rl
wit/beige broek dockers bruin/beige riem met een ster van strass-steentjes van ??? blauw/witte enkelsokken hema lichtroze ondergoed h&m donkerblauwe allstars mooi opgemaakt (feline weet wel waarom;)) horloge dkny gouden kettinkje van ?? (gekocht bij schaap citroen in a'dam) Armani white bodylotion op armani white luchtje op ben redelijk volledig in m'n beschrijving vandaag:) |
Zwart truitje met Yuck Fou erop
Beige wijde lange broek Kisten Zwart ondergoed En een hoop zilveren ringen en wat armbandjes... Best wel een vage combinatie als ik het zo lees :D |
Citaat:
|
lichtblauwe pyjama met 2 muisjes aan het strand en opschrift : it's a lazy sunny afternoon in the summertime
tja, laten we het 'sunny' eraf laten en de rest doen kloppen :D uurtje op, maar nog geen zin in aankleden gehad...... |
- roze gestreepte kniekousen met glittertjes
- wijde 3kwartsspijkerbroek - blauwe string - wit topje met spaghetti bandjes - bikinibovenstukje - groot roze vest |
* Zwarte string
* Wit t-shirt * Arm bandje met naam * 3 enkelbandjes * 2 ringen Zo uit bed, nog niet aangekleed :p |
- zwarte "Vrankrijk" -hoodedsweater met femi-Pippi Langkous *is intens blij met aanschaf trui* :)
- groooooote spijkerstofbroek - zwarte sokken - Blauwe Doc' s met fluorgroene veters |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |