![]() |
nou prima, dan is het toch lekker gespeeld? dan vind ik het nog leuk om naar te kijken.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whiner.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Films en series zijn ook in scene gezet, maar nog steeds leuk. Het is gewoon vermaak. Ookal is het dom.
|
Kazat doet stom. Want over muzieksmaak valt niet te twisten. En zo ook niet over tv-programmasmaak. Dus dit is een discussie die eigenlijk niet eens te voeren valt.
|
Zelfs áls het dan in scène is gezet kunnen die tieners verrekte goed acteren.
Maar dan heb je die mensen als kazet die dan bij alle reality-shows (dit is wel een van de betere, duidelijk) dat het in scène is gezet zodat, mocht het dan toch echt zo zijn, ze kunnen dansen en zingen dat ze het al wisten en wij ondergeschikt zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Play my Recommendations Including: R.E.M., Radiohead, Saybia, Dire Straits, Roger Waters, Oasis, Killola, John Mellencamp, Coldplay, Pink Floyd, Marillion and more
Damn |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kazet, doe niet zo irritant!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Coldplay < Radiohead.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We laten kazet op zijn anti-de-rest-van-de-ondergeschikte-aan-hem-wereld-bandwagon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zeg ik. < betekent "ondergeschikt aan", meen ik mij te herinneren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The Doors Dropkick Murphys Red Hot Chili Peppers Green Day Pepper Rise Against Fiction Plane Reel Big Fish Ska-P Operation Ivy Valt toch wel mee |
Citaat:
@ Dun Hout: Das wel vrij mainstream. Maar ik ben ook heeeul alto. |
*O*
|
Het zou leuk zijn. Alleen is het wel leuk om over smaak te twisten soms. Alleen als je beseft dat je bezig bent met een discussie voeren met iemand die bij voorbaat al overtuigd is van zijn eigen gelijk en niets anders wil horen, en verder ook doof is voor andere argumenten, dan vind ik dat het niet echt leuk meer is en je net zo goed kan stoppen.
|
Citaat:
|
Lisaaaaaaah! [/Def Rhymz]
|
Radiohead is zwaar kut maar coldplay valt nog wel naar te luisteren.
|
oioioi DH, niet zo beginnen he! Radiohead is allerminst 'zwaar kut'. en helemaal niet kutter dan coldplay.
|
Waarom mogen weerwolfspel discussies hier niet en lame discussies over muzieksmaak nou weer wel? :nono: :rel: ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Radiohead wel stukken beter dan Coldplay. Niet alles, sommige dingen vind ik erg saai maar dat heb ik met coldplay stukken vaker. Van Radiohead ken ik meer gave nummers dan van Coldplay, en van coldplay is dat dan meer alleen omdat ze op een makkelijke manier mooi zijn ofzo. Amsterdam, The Scientist, Trouble en dat soort dingen. Die eigenlijk niet zo bijzonder zijn. Sparks, en Don't Panic, die vind ik wel leuk.
Anyone can play guitar, Just, Karma Police, Electioneering en Idioteque vind ik van Radiohead dan erg gaaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |