![]() |
Citaat:
Dit is 52. :p 69 was mugen. :p |
Oh. Hmm wie is dan deze fakerrrr?
|
Citaat:
en voor mij helaas ook. |
hoi rense *O*
|
Citaat:
|
Naomi, ik heb een vraag waar ik al best een tijdje mee zit. In mijn telefoon heb ik nog steeds jouw nummer staan van toen die kerel dat ik bij je overnacht heb. Ik heb de vervelende gewoonte om <Voornaam> <Achternaam> 0031612345678 te noteren. Alleen weet ik je achternaam niet. :p Het begon in ieder geval met een A als ik me niet vergis. :p
|
Citaat:
A n d r i e s s e |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa you've got mail op tv, dat wordt lekker een avondje niks doen met een mooie film. \0/\0/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het trouwens! :p
|
Citaat:
|
Nom nom nom, kijk wat ik in de koelkast vind, een huzarenslaatje. (L)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Okee, hoogstaand of onverwacht is de film niet, maar dat boeit niet altijd ;p. |
-O- Soms ben je toch wel een beetje eng hoor.
|
ik denk dat ik biertank een beetje dukko-achtig vond want zo'n soort jongen kan ik me herinnerne als biertank zijnde maar hij lijkt er helemaal niet op.
:confused: /raar. |
Citaat:
|
Ach, ik ben een creep.
|
:D
|
I'm a weirdo, what the hell am I doing here (8)
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
I'm a wanker, I'm a wanker, and it does me good like it bloody well should :evil: |
Citaat:
.. I'm your angel undercover ;) |
Citaat:
|
Zo. En ik ga NU beginnen aan de opdracht waar ik nog ongeveer 36 uur voor heb, goed hè.
-O- |
Citaat:
It's meeting the man of my dreams http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/liefdx83.gif and then meeting his beautiful wife :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een redelijk grote fotolijst uit m'n handen laten kletteren ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hé, ze hebben de downloadbandbreedte uitgebreid... maar over 2 dagen heb ik geen internet meer. :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
And isn't it ironic, don't you think?
It's like raiiiiin on your wedding day (8) It's a free riiiiide when you've already paid (8) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |